Nic o tym nie wiem, moze newbie coś wie ( w koncu jest dealerem i ma dojscie do takich informacji )Thomas napisał(a):Prośba do Pana Jaksy by wyjaśnił ten temat!
Wymiana rozrządu – różne szkoły
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Nic o tym nie wiem, moze newbie coś wie ( w koncu jest dealerem i ma dojscie do takich informacji )
Czekając na odpowiedź newbie , powiem, że p. Sójka z Auto2000 potwierdził fakt akcji serwisowej dla pasków w DITD, ale to już historia...Tym bardziej, że nie były one oficjalnie w ofercie (Mazdy w DITD)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Dobre ucho ma Twój mechanik ze słyszy klekotanie zaworów w dieslujychu napisał(a):Mechanik twierdzi, ze moje trajkotanie to wina nie uregulowanych zaworów
Co tu duzo pisać – są jednorazowe , dostaniesz tylko w ASO ( nie wymieniając ich ryzykujesz przeciekiem ON do oleju silnikowego )jychu napisał(a):Możecie coś powiedzieć na temat podkładek przelewowych?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jychu napisał(a):wina nie uregulowanych zaworów
To da się stwierdzić jedynie wtedy, gdy bardzo dokładnie od lat znasz dany silnik (daną sztukę). Więc mechanik mechanikiem, ale nie jest w stanie tego powiedzieć w sposób pewny. Chyba, że serwisował to auto przez minione 2-3 lata. Poza tym – przy źle wyregulowanych zaworach nie trajkocze silnik tylko strasznie hałasuje.
Zawory ustawia się zazwyczaj co 30 tys. km. Wdechowe 0,15 a wydechowe 0,35mm. Oczywiście mechanik wie, że robi się to i sprawdza na zimnym silniku.
Podkładki przelewowe są ponoć jednorazowe. W moim przypadku już drugi raz ustawiałem zawory ale za pierwszym razem nie zdejmowałem przelewów (spoooooro gimnastyki, ale się dało). Za drugim razem było gorzej.
PS. pasują od jakiegoś MAN'a ale nie wiem od którego i nie będę tego testował na sobie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzwoniłem do serwisu i nie wiedzieli o co mi chodzi z tymi podkładkami! Kurczę denerwuje mnie to, że wszystko do tego samochodu jest zagadką a przy najmiej coraz wiecej rzeczy jakie napotykam w eksploatacji!
Co so podkładek, zobacze, może ten mechanik coś wykombinuje z nimi. Może podgrzeje, zregeneruje. Dziś ma na warsztacie podobną mazdę w której właściciel nie regulował zaworów i mu wypaliło gniazda chyba! Po jutrze jade na regulację i zobaczymy co zaśpiewa!
Może ktoś wie jaki numer mają te podkladki czy cokolwiek. Numer mojego auta to:
JMZBJ14R201181742
Co so podkładek, zobacze, może ten mechanik coś wykombinuje z nimi. Może podgrzeje, zregeneruje. Dziś ma na warsztacie podobną mazdę w której właściciel nie regulował zaworów i mu wypaliło gniazda chyba! Po jutrze jade na regulację i zobaczymy co zaśpiewa!
Może ktoś wie jaki numer mają te podkladki czy cokolwiek. Numer mojego auta to:
JMZBJ14R201181742
DiTD – zwala z nóg!!:)
- Od: 4 sie 2006, 00:27
- Posty: 11
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw
jychu napisał(a):Dzwoniłem do serwisu i nie wiedzieli o co mi chodzi z tymi podkładkami
To chyba zmień serwis... Jestem księdzem a nie mechanikiem a mimo to wiem co to są podkładki pod przelewami. Jeśli serwis niewie (mazdy....?) to albo serwisują trabanty albo facet nigdy na oczy nie widział diesla ani tym bardziej DiTD.
Jeśli je zdejmie delikatnie (przelewy) i delikatnie założy – a Ty będziesz się dobrze modlił – to do następnej regulacji przetrwają. Tylko trzeba umieć je przykręcić (ja się "naumiałem").
jychu napisał(a):właściciel nie regulował zaworów i mu wypaliło gniazda chyba
Zapewne nie wypaliło gniazda tylko wyłupało (takie jasnoszare "łoże" w które uderza śruba regulacyjna zaworów).
Podkładki przelewow – Az-Auto, Pan Kopczyński – dział sprzedaży detalicznej...
PS. te młotki odpowiedzialne za działanie zaworów w parach – te "wyłupane" też tam.
http://www.azauto.pl/mazda/page.php?id_kat=179
Tak zdewastować samochód........
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Dzwoniłem do Seriwsu zdanowicz w Gdańsku, powiedzieli, że przy regulacji luzów nie wymienia się podkładek przelewowych. Powiedzieli jedynie, że może, ale nie musi nastąpić konieczność wymiany uszczelki pod głowicą! Koszt ok 64zł.
Także ja już sam nie wiem, jakby ktoś wiedział kto chce kupić mazdę zapraszam.!1!!
Także ja już sam nie wiem, jakby ktoś wiedział kto chce kupić mazdę zapraszam.!1!!
DiTD – zwala z nóg!!:)
- Od: 4 sie 2006, 00:27
- Posty: 11
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw
![Obrazek](http://i72.photobucket.com/albums/i190/magicadm/DSCF7041.jpg)
Proszę oblookać tą fotkę...Ile jest miejsca na dostęp do śrub regulacyjnych pod przelewami.
Co do podkładek "od MANa", kolega rexwolf dopasował takie w jakimś sklepie handlującym częściami do MANa. Koszt groszowy. Poza tym podobno można stare podgrzać/zregenerować.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
tomekrvf napisał(a):Proszę, nie mów takich rzeczy.....
Dlatego pisałem "podobno"
OK, teraz już wiem, że to bzdura....
...ale co sądzisz o dopasowaniu podkładek pod przelewy od innego autka? Mam na mysli ew. rozbiezność w rodzaju materiału i jego właściwościach...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Jasne......jychu napisał(a):Dzwoniłem do Seriwsu zdanowicz w Gdańsku, powiedzieli, że przy regulacji luzów nie wymienia się podkładek przelewowych.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
DiTD – zwala z nóg!!:)
- Od: 4 sie 2006, 00:27
- Posty: 11
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 1999 74Kw
Wierze, ze dzwoniles i nie o to chodzi , ten z którym rozmawiałeś moze miał cięzką noc i dlatego uzyskałes taką odpowiedz . Wiem z doświadczenia ze raz odkręcone nadają się do kosza.jychu napisał(a):Zadzwoń się zapytaj jak nie wieżysz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6