Fotorelacja z przywracania mocy w DiTD

Postprzez Riki » 22 mar 2008, 22:13

k.el..... zaglądam pod maskę przynajmniej raz w tyg <lol> ewentualne czyszczenie filtra to nie problem :) (wole jego niż IC...)

malkolm2 wymieniałeś pompę wodną?

Pozdrawiam

P.S
Jak widzę mamy Madzie bliźniaczki :D a ten kolorek to rzadkość...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm2 » 22 mar 2008, 22:27

Riki napisał(a):
malkolm2 wymieniałeś pompę wodną?

Pozdrawiam

P.S
Jak widzę mamy Madzie bliźniaczki :D a ten kolorek to rzadkość...

wymieniłem, wszystkie części oryginalne + oleje + robocizna kosztowały mnie 2100 zł, na razie zrobiłem nią 2000 km, ma przebieg 99 tys km (ciekawe czy oryginał, widziało ją kilku mechaników i mówią że możliwe, na rozrządzie zero zużycia ) pochodzi z Belgii, a kolorek super :) co dziwnego zauważyłem to że jak naciskam gaz powoli to nie ma chęci się zbierać, ale jak mocniej to powyżej 2500rpm dostaje kopniaka, dlatego myśle o rozruszaniu tego zaworu jakiegośtam :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez malkolm2 » 22 mar 2008, 22:31

dodam iż jest to pierwszy diesel jakim jeżdżę więc nie mam do czego porównać, wyciszenie ma fatalne :( trzeba będzie pomyśleć o czymś na ścianę grodziową
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez wolfie » 25 mar 2008, 22:20

Panowie naprawiłem. Wyjęłem zaślepkę z EGR i zresetowałem komputer, ale nadal wskazywał błąd p0216 i silnik chodził jak stary klekot. P0216 – UKŁAD KONTROLI CZASU WTRYSKU – USTERKA Znajomy zajrzał pod maskę i powiedział żeby spróbować dolać do paliwa Mixolu. Dodalisy 200 ml pół zbiornika. Po jakis 30 minutach pracy silnika jakby przepchało wtryski. Komputer nie wskazuje już awarji i jak narazie przejechałem od tego momentu 500km i nic sie nie dzieje.
Moja mała Japoneczka
Obrazek
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 20:55
Posty: 12
Auto: M6 GY 2.0 CD 143 DPF

Postprzez Riki » 26 mar 2008, 18:15

malkolm2 napisał(a):wymieniłem


to musiałeś zdjąć koło z pompy wtryskowej...


malkolm2 napisał(a):ma przebieg 99 tys km (ciekawe czy oryginał


Jeśli taki ma to bajka :) ale szczerze... trochę w to wątpię... ;) (widzę z jakimi przebiegami sprzedawane są te auta na zachodzie)


malkolm2 napisał(a):a kolorek super


też mi się podoba..... dość oryginalny :D

malkolm2 napisał(a):dlatego myśle o rozruszaniu tego zaworu jakiegośtam


rusz go... nie zaszkodzi

malkolm2 napisał(a):wyciszenie ma fatalne


heh... jest dosyć głośny ale widzisz... ja chyba bym już nie mógł jeździć benzyną <lol> (mowa o silnikach w GFce)
klekot, świst turbiny, moment obrotowy... na prawdę fajnie się tym jeździ :P


malkolm2 napisał(a):trzeba będzie pomyśleć o czymś na ścianę grodziową


o wyciszeniu DiTD mozna juz chyba ksiązkę napisac <lol> poszukaj na forum, wszystko jest :) ja nie wyciszam.... pasuje mi tak jak jest.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm2 » 26 mar 2008, 18:43

Riki napisał(a):o wyciszeniu DiTD mozna juz chyba ksiązkę napisac łoł

widziałem już chyba kilka fotorelacji, nawet i jakieś drastyczne :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez xANDy » 26 mar 2008, 20:54

malkolm2 napisał(a):jakieś drastyczne

co masz na myśli........?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez malkolm2 » 26 mar 2008, 20:57

xANDy napisał(a):co masz na myśli........?

ze zrywaniem wszystkiego w aucie
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez Riki » 26 mar 2008, 21:04

malkolm2 napisał(a):jakieś drastyczne



xANDy napisał(a):co masz na myśli........?


malkolm2 napisał(a):ze zrywaniem wszystkiego w aucie


<lol>

taka procedura :D ;)

P.S
To nie jest temat o wyciszaniu... proszę nie robić OT <diabełek>

:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez xANDy » 26 mar 2008, 21:05

Mam zamiar zrobić to samo w obecnej szóstce... szumy wiatru mnie wkurzają i BOSE kiepsko brzmi przy starym nagłośnieniu i starej madzi...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez xANDy » 26 mar 2008, 21:14

Wygląda na to, że masz zasyfioną pompę wtryskową i stąd te problemy. Sprawdź, czy nie przecieka Ci TCV od spodu pompy.
Poza tym są lepsze, bezpieczniejsze i skuteczniejsze metody na czyszczenie wtrysków i układu paliwowego (xeramic, STP).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 26 mar 2008, 21:14

xANDy napisał(a):BOSE kiepsko brzmi przy starym nagłośnieniu i starej madzi...


już dawno to powiedziałem :P :P

żadna rewelacja :]
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm2 » 26 mar 2008, 21:20

nie jestem melomanem wiec nagłośnienie mi nie potrzebne (mam 10 letniego kaseciaka :D ) ale fakt że szumi i to okropnie
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez wolfie » 3 kwi 2008, 14:33

Znów zaczęły się problemy :| Powiedz mi jak dokładnie to TCV wygląda. Jeżeli przecieka to co to oznacza? :(
Moja mała Japoneczka
Obrazek
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 20:55
Posty: 12
Auto: M6 GY 2.0 CD 143 DPF

Postprzez ORSON80 » 9 kwi 2008, 18:23

Cześć wszystkim lubującym się w MAZDACH!!!
Jestem nowym uczestnikiem forum a co jest z tym związane przede wszystkim od niedawna nowym posiadaczem Mazdy 323f 2.0 DITD 02r. :D
Ogólnie od pewnego czasu staram się każdą wolną chwilę (co prawda nie mam ich zbyt dużo), spędzać na przeglądaniu waszego (teraz to już naszego) forum <czytaj> . Namiar dostałem od poprzedniego właściciela mojej Mazdy, a później od kumpla z pracy, również właściciela Mazdy (kolejnej już).
A odnośnie forum to jestem zachwycony jego treścią i formą. Można tu znaleźć chyba wszystko i na każdy temat jeśli chodzi o Mazdę!!!
Piszę akurat w tym miejscu ponieważ od kilku dni borykam się z błędem P0403.
Nie zostaje mi na razie nic innego jak tylko zastosować się do wskazówek i wziąć się do roboty.
Jak coś już uda mi się zrobić i będą efekty to pewnie dam znać.
Pozdrawiam wszystkich
ORSON80
 

Postprzez malkolm2 » 17 kwi 2008, 09:55

Rikimam pytanie a mianowicie czym uszczelnialiście połączenie EGRa z kolektorem i drugie czy pod opaskami w dolocie uszczelnialiście czymś czy wystarczyło dobrze dokręcić?? ja chyba jutro się za to wezmę bo wczoraj sprawdzałem swoją na 5 biegu i nie chciało lepiej wyjść niż 17 sekund
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez Riki » 18 kwi 2008, 15:00

malkolm2 napisał(a):mianowicie czym uszczelnialiście połączenie EGRa z kolektorem


Niczym, tylko "zaślepką" wykonaną ze zwykłej blaszki...


malkolm2 napisał(a):czy pod opaskami w dolocie uszczelnialiście czymś czy wystarczyło dobrze dokręcić


u mnie wystarczyło wszystko skręcić... jak masz seryjny dolot (a nie jakieś śmieszne tuningowe bajery <lol>) to tylko to wystarcza :) skręcaj wszystko i bedzie ok..
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm2 » 18 kwi 2008, 15:47

znalazłem pęknięcie w dolocie niedaleko opaski dlatego były ślady oleju i cały egr ochlapany, a myślałem ze to z pod opaski, narazie okręciłem taśmą i przybyło 1/3 mocy, normalnie inne autko :D :) trzeba się rozejrzeć za takim nowym przewodem.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Postprzez xANDy » 19 kwi 2008, 15:00

malkolm2 napisał(a):trzeba się rozejrzeć za takim nowym przewodem

Typowe miejsce "tej usterki"
Szukasz węża oleoodpornego o Fi50 czy 60 (nie pamiętam) i zdejmujesz ostatni kawałek rury dolotu (może być trochę kłopotu z jej wyjęciem, bo ona na pastę jest montowana dla uszczelnienia i ta pasta zastyga, trochę sklejając), najprościej po prostu obciąć ostatnie 3-4cm plastikowej rury (brzeszczot w dłoń) i na to zakładasz (i na kolektor aluminiowy) kawałek węża, ściskasz obejmami na śrube i masz te swoje 30-40koni więcej i TURBO!

mniam – jak lubie ten błysk w oku (własnym) jak wdepnę gazu.... <jem>

i to zdziwienie widoczne w lusterku wstecznym <wow>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez malkolm2 » 19 kwi 2008, 15:35

ja myślałem o oryginalnym, Wiesiek powinien załatwić, w sumie nawet nie pomyślałem o wężu, wydaje mi się ze bez wyciągania rury mi to wyjdzie tylko starego węża trzeba będzie na pól przeciąć i po kawałku wyciągnąć
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 22:18
Posty: 461
Skąd: Leżajsk
Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron