Michał
Jak odróżnić RF2A 90 KM od 101 KM ?
1, 2
Da się po wyglądzie ? I czym się różnią ? Pytam, bo z VIN i wiedzy sprzedawcy wynika 101, a z dowodu 90
Możliwe, że ktoś przełożył np. z 323 ?
Michał
Michał
- Od: 3 mar 2013, 14:43
- Posty: 7
- Auto: Mazda 626 GF, '99 2.0 DiTD 101KM
a jaki masz vin? najprościej jechać na hamownię i wszystko będzie jasne.
JMZGF14T201218014
- Od: 3 mar 2013, 14:43
- Posty: 7
- Auto: Mazda 626 GF, '99 2.0 DiTD 101KM
Dokładnie, gdybyś miał 101 zamiast T było by R
w 626 90koni? wychodziły takie?
A niby dlaczego 101? po vinie widać że 90. Skorzystałeś z dekodera jakiegoś?
przed chwilą jak sprawdziłem u ruskich to wyszło że ma 110
przed chwilą jak sprawdziłem u ruskich to wyszło że ma 110

Neonixos666 napisał(a):A niby dlaczego 101? po vinie widać że 90. Skorzystałeś z dekodera jakiegoś?
właśnie z VIN-u wyszło 101 KM.
dane z najbardziej wiarygodnego źródła.....tj. ASO
No to ja już nie rozumiem dlaczego w dokumentacji mazdy w opisie vinu jest wyraźnie że
T-90
R-101
T-90
R-101
to 110 jaką powinien mieć literkę?
Neonixos666 napisał(a):Dokładnie, gdybyś miał 101 zamiast T było by R
ano,
T low power
R hi power
wiec jak T moze miec 101km skoro RF2A w wersji najmocniejszej
przemo12345 napisał(a):to 110 jaką powinien mieć literkę?
też R ale w wydaniu RF4F które przy T miało 101KM
nie ma RF2A 110KM.
Ostatnio edytowano 6 mar 2013, 10:10 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
Neonixos666 napisał(a):No to ja już nie rozumiem dlaczego w dokumentacji mazdy w opisie vinu jest wyraźnie że
T-90
R-101
co to za dokumentacja ? jakieś źródło pochodzenia ?
jak chcesz,to rzuć swój VIN na PW,zobaczymy co u Ciebie wychodzi.
PS. ta moja strucla też ma JMZGF14T............,a wychodzi 101 KM.
teraz pozostaje prosić użytkowników 626 by wpisywali jaką mają moc w i jaki mają początek vinu z literką T i R i może do czegoś dojdziemy. Dziwne to 
OK, już się pogodziłem z tym, że mam 90
A wyjaśnił kolega z forum – dla silnika RF2 była wersja low power (90) i hi power (101). W tym przypadku T oznacza low power, czyli 90. Kalkulatory VIN błędnie zakładają (przynajmniej zdecydowana większość), że w jednym modelu (w tym przypadku GF) jest ten sam silnik, lecz tak nie jest. Jeżeli jest 110 to jest już inny, czyli RF4, który również występował w wersji low (101) i high (110).
Wszystkim zainteresowanym dziękuję za wyjaśnienia z w związku z powyższym idę czytać wątek "oporotuning"
A tu jeszcze trochę o w/w ... http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#RF-T
Wszystkim zainteresowanym dziękuję za wyjaśnienia z w związku z powyższym idę czytać wątek "oporotuning"
A tu jeszcze trochę o w/w ... http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Diesel_engine#RF-T
- Od: 3 mar 2013, 14:43
- Posty: 7
- Auto: Mazda 626 GF, '99 2.0 DiTD 101KM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6