Mazda 626 po uderzeniu nie odpala
1, 2
Okay, założyłem w 100% dobra pompę i SPV i nadal nic ;/ Odpalam go na plaku, od razu gaśnie bez gazu, jeżeli się tylko troszkę zagrzeje to chodzi i odpala z rozrusznika. Miał ktoś podobny problem? Przeglądam cały czas forum i nic nie mogę znaleźć ;/
- Od: 21 sty 2013, 21:52
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 D
zobacz czy na pompie przy zaworkach nie ucieka ropa. Bo być może gdzieś ci sie zapowietrza. Sprawdz przewody od paliwa. Sprobuj podac paliwo omijajac filtr paliwa.
Masz taki objaw, ze na zimnym krecisz caly czas i dupa. Jak odpalisz zaraz po wylaczeniu silnika pali od strzala a po godzinnym postoju na cieplym pali ale pare sekund trzeba pokrecic?
może to tylko nieszczelność
Masz taki objaw, ze na zimnym krecisz caly czas i dupa. Jak odpalisz zaraz po wylaczeniu silnika pali od strzala a po godzinnym postoju na cieplym pali ale pare sekund trzeba pokrecic?
może to tylko nieszczelność
Masz taki objaw, ze na zimnym krecisz caly czas i dupa. Jak odpalisz zaraz po wylaczeniu silnika pali od strzala a po godzinnym postoju na cieplym pali ale pare sekund trzeba pokrecic?
Dokładnie tak jest.
Sprobuj podac paliwo omijajac filtr paliwa.
Omijałem już filtr paliwa i nadal nic ;/
- Od: 21 sty 2013, 21:52
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 D
Według mnie to jest ewidentne zapowietrzenie.
Spróbuj tak:
Na pompie jest taki zaworek przelewowy. Obok spv. Musisz ściągnąć osłone górną silnika.
tam jest taki zawór wygląda jak jedna śruba wkręcona w drugą. Ta mniejsza delikatnie odkręć. Uważaj bo tam znajduje się sprężynka z kulką. Uważaj żeby nie zgubić ani nakretki nie zerwac bo ten zawor kosztuje 300zl. Ostrożnie odkrec tylko górną nakrętke. Zacznij ręczną pompką pompować paliwo, aż zacznie przez ten zawor sie przelewać. Wtedy zakręć tą śrube i próbuj odpalić. Jak odpali dosysc szybko to masz walnieta jakas podkladke na pompie paliwa. Koszt naprawy jakies 50 groszy.
Daj znać bo jestem ciekawy efektu.
Spróbuj tak:
Na pompie jest taki zaworek przelewowy. Obok spv. Musisz ściągnąć osłone górną silnika.
tam jest taki zawór wygląda jak jedna śruba wkręcona w drugą. Ta mniejsza delikatnie odkręć. Uważaj bo tam znajduje się sprężynka z kulką. Uważaj żeby nie zgubić ani nakretki nie zerwac bo ten zawor kosztuje 300zl. Ostrożnie odkrec tylko górną nakrętke. Zacznij ręczną pompką pompować paliwo, aż zacznie przez ten zawor sie przelewać. Wtedy zakręć tą śrube i próbuj odpalić. Jak odpali dosysc szybko to masz walnieta jakas podkladke na pompie paliwa. Koszt naprawy jakies 50 groszy.
Daj znać bo jestem ciekawy efektu.
Według mnie to jest ewidentne zapowietrzenie.
Nie sądzę żeby był zapowietrzony, bo na plaku odpala i normalnie na ropie później chodzi i jak jest zagrzany to pali bez plaka
Ale i tak sprawdzę tylko powiedz mi gdzie dokładnie jest ten zawór, na pompie czy na silniku?
- Od: 21 sty 2013, 21:52
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 D
na pompie obok spv. Pamietaj zeby przepompowac, aż ropka pocieknie i uwazaj zeby sprezyny i kulki nie zgubić.
Chodzi o to, że nie układ ci sie zapowietrza a pompa.
pod numerem 1 masz ten zawor.
Objawy masz takie same jak ja kiedy uszkodziłem podkładke pod tym zaworem.
Chodzi o to, że nie układ ci sie zapowietrza a pompa.
pod numerem 1 masz ten zawor.
Objawy masz takie same jak ja kiedy uszkodziłem podkładke pod tym zaworem.
a zobacz jak zapala na zimno przy odłączonym czujniku temperatury.
Czujnik juz sprawdzałem, jest dobry. Z i bez tak samo pali.
dzul sprawdzałem właśnie pompę i wychodzi na to że nadal nie ma zmiar ;/
To musi być coś innego, jutro albo pojutrze dostane wtryski i je wymienie, może to pomoże a jak nie to jeszcze ustawie luzy zaworowe. Ale nadal proszę o propozycje
- Od: 21 sty 2013, 21:52
- Posty: 17
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 D
napewno przepompowales paliwo pompka na otwartym zaworze i zakreciles go i nadal dupa?
jezeli wtryski to chyba by ci kopcił.
czytałem o podobnym przypadku i była nieszczelnosc na metalowej rurce od pompy. źle włożona czy coś.
jezeli wtryski to chyba by ci kopcił.
czytałem o podobnym przypadku i była nieszczelnosc na metalowej rurce od pompy. źle włożona czy coś.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6