Mazda 626 po uderzeniu nie odpala

Postprzez Otilo » 8 lut 2013, 00:21

Silnik i osprzęt są całe, nic nie ruszone, rozrząd też nie jest przestawiony. Na placku odpala, po prostu pompa nie daje paliwa.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez Otilo » 13 lut 2013, 13:51

Okay, założyłem w 100% dobra pompę i SPV i nadal nic ;/ Odpalam go na plaku, od razu gaśnie bez gazu, jeżeli się tylko troszkę zagrzeje to chodzi i odpala z rozrusznika. Miał ktoś podobny problem? Przeglądam cały czas forum i nic nie mogę znaleźć ;/
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez Otilo » 16 lut 2013, 20:27

Sprawdzałem wszystkie świece, ładnie grzeją, pompa ładnie leje paliwem, filtr paliwa i przekaźnik od SPV też odpadaja ;/
Poproszę o pomoc ;)
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez tadziol » 16 lut 2013, 22:00

ta pompa pewna jest?
bo najpierw nic nie paliła madzia,teraz jak zagrzana,to niby zapala.
to czytałeś ??
viewtopic.php?f=89&t=131179
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Otilo » 18 lut 2013, 01:54

Pompa na bank dobra, bo gość odpalił auto na strzała przy mnie a potem wykręcił ja.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez dzul » 18 lut 2013, 18:27

zobacz czy na pompie przy zaworkach nie ucieka ropa. Bo być może gdzieś ci sie zapowietrza. Sprawdz przewody od paliwa. Sprobuj podac paliwo omijajac filtr paliwa.
Masz taki objaw, ze na zimnym krecisz caly czas i dupa. Jak odpalisz zaraz po wylaczeniu silnika pali od strzala a po godzinnym postoju na cieplym pali ale pare sekund trzeba pokrecic?

może to tylko nieszczelność
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Otilo » 18 lut 2013, 19:07

Masz taki objaw, ze na zimnym krecisz caly czas i dupa. Jak odpalisz zaraz po wylaczeniu silnika pali od strzala a po godzinnym postoju na cieplym pali ale pare sekund trzeba pokrecic?

Dokładnie tak jest.

Sprobuj podac paliwo omijajac filtr paliwa.

Omijałem już filtr paliwa i nadal nic ;/
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez dzul » 18 lut 2013, 20:37

Według mnie to jest ewidentne zapowietrzenie.
Spróbuj tak:
Na pompie jest taki zaworek przelewowy. Obok spv. Musisz ściągnąć osłone górną silnika.
tam jest taki zawór wygląda jak jedna śruba wkręcona w drugą. Ta mniejsza delikatnie odkręć. Uważaj bo tam znajduje się sprężynka z kulką. Uważaj żeby nie zgubić ani nakretki nie zerwac bo ten zawor kosztuje 300zl. Ostrożnie odkrec tylko górną nakrętke. Zacznij ręczną pompką pompować paliwo, aż zacznie przez ten zawor sie przelewać. Wtedy zakręć tą śrube i próbuj odpalić. Jak odpali dosysc szybko to masz walnieta jakas podkladke na pompie paliwa. Koszt naprawy jakies 50 groszy.
Daj znać bo jestem ciekawy efektu.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Otilo » 18 lut 2013, 22:20

Według mnie to jest ewidentne zapowietrzenie.

Nie sądzę żeby był zapowietrzony, bo na plaku odpala i normalnie na ropie później chodzi i jak jest zagrzany to pali bez plaka ;)

Ale i tak sprawdzę tylko powiedz mi gdzie dokładnie jest ten zawór, na pompie czy na silniku?
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez dzul » 19 lut 2013, 11:33

na pompie obok spv. Pamietaj zeby przepompowac, aż ropka pocieknie i uwazaj zeby sprezyny i kulki nie zgubić.
Chodzi o to, że nie układ ci sie zapowietrza a pompa.

pompa1.JPG


pod numerem 1 masz ten zawor.

Objawy masz takie same jak ja kiedy uszkodziłem podkładke pod tym zaworem.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez tadziol » 19 lut 2013, 20:20

Otilo napisał(a):Pompa na bank dobra

a zobacz jak zapala na zimno przy odłączonym czujniku temperatury.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Otilo » 19 lut 2013, 23:04

a zobacz jak zapala na zimno przy odłączonym czujniku temperatury.

Czujnik juz sprawdzałem, jest dobry. Z i bez tak samo pali.


dzul sprawdzałem właśnie pompę i wychodzi na to że nadal nie ma zmiar ;/
To musi być coś innego, jutro albo pojutrze dostane wtryski i je wymienie, może to pomoże a jak nie to jeszcze ustawie luzy zaworowe. Ale nadal proszę o propozycje :)
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Postprzez dzul » 19 lut 2013, 23:32

napewno przepompowales paliwo pompka na otwartym zaworze i zakreciles go i nadal dupa?
jezeli wtryski to chyba by ci kopcił.
czytałem o podobnym przypadku i była nieszczelnosc na metalowej rurce od pompy. źle włożona czy coś.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Otilo » 19 lut 2013, 23:39

napewno przepompowales paliwo pompka na otwartym zaworze i zakreciles go i nadal dupa?

Zrobiłem dokładnie tak jak pisałeś i nadal nie pomogło. Jeszcze biorę pod uwagę sterownik pompy.
Początkujący
 
Od: 21 sty 2013, 21:52
Posty: 17
Auto: Mazda 626 GF 2.0 D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6