Mam pompę ale bez zaworów SPV/TCV – ewentualnie nowe.
5001 /RF2A
po przeglądzie wewnątrz – jest OK, można zakładać na auto.
problem z odpalaniem na ciepło Ditd
Już wiem co dolegało mojemu silnikowi. A mianowicie " Nie szczelna sekcja tłocząca pompy wtryskowej". wcale nie musiałem jej regenerować jak pisali co niektórzy. Naprawa obeszła się bez wyjmowania pompy i kosztowała wraz z diagnostyką i wymianą filtra paliwa w kwocie 520zł w firmie Hoffman w Rzeszowie. Mam 6 miesięcy gwarancji i sprawne auto
. Po tej naprawie zyskało na elastyczności, czuć odejście po dodaniu gazu mimo tych 90KM. Mogę dodać że auto jest bardziej zrywne i szybciej się zbiera. No i spalanie spadło i w tym momencie wyszło mi 5,20l na 100km w systemie mieszanym( trasa, miasto). Jeżeli ktoś ma podobny problem to niech się nie sugeruje ze pompę trzeba regenerować, bo to dodatkowe koszty w kwocie około 1500zł. Lepiej poczytać i być dociekliwym żeby nikt nie robił nas w bambo 
- Od: 29 paź 2010, 07:39
- Posty: 16
- Skąd: Nowa Deba
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 90KM
Bulgarien napisał(a):Już wiem co dolegało mojemu silnikowi. A mianowicie " Nie szczelna sekcja tłocząca pompy wtryskowej". wcale nie musiałem jej regenerować jak pisali co niektórzy. Naprawa obeszła się bez wyjmowania pompy i kosztowała wraz z diagnostyką i wymianą filtra paliwa w kwocie 520zł w firmie Hoffman w Rzeszowie. Czyli Twojej dolegało dokładnie to samo co mojejgdzieś to już kilka razy opisywałem kilku osobom tylko, że każdy się boi ze go czeka regeneracja.A jak widać nie potrzebna jest regeneracja tylko uszczelnienie pompy. Kolejne DiTD uzdrowione
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6