RF2F zaniana na RF4F czy sie da ?
1, 2
Moja mazda 626 DITD 99r 192 tys km motor RF2 – nie odpala ! na zimnym i na zaciaag ,jedynie zapala jak odłacze przewód z czujnika temperatury czyli po zaaplikowaniu maxymalnej dawki ,ale po chwili gasnie ,wogule nie wchodzi na obroty
Pytanie czy da sie wsadzic pompę RF4F od silnika 110 PS czy silnik bedzie odpalał i w miare normanie jezdził ?
Pytanie czy da sie wsadzic pompę RF4F od silnika 110 PS czy silnik bedzie odpalał i w miare normanie jezdził ?
- Od: 4 sie 2009, 18:05
- Posty: 14
- Skąd: Chorzów
- Auto: 626 GE 1992r 2.0 16v FS 115km
Kolego napewno masz do wymiany pompę możesz też w ostateczności oddać do regeneracji.
Co do zamiany pompy z RF2A na RF4A to ci nic nie powiem ale słyszalem że to pasuje. A tak na prawdę dowiesz się dopiero po zamontowaniu
!
Co do zamiany pompy z RF2A na RF4A to ci nic nie powiem ale słyszalem że to pasuje. A tak na prawdę dowiesz się dopiero po zamontowaniu

- Od: 11 wrz 2008, 09:42
- Posty: 7
- Skąd: Siedlce
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999 Kombi
A wie ktoś może jak sprawdzić jaka pompa wtryskowa powinna być do jakiego silnika ? Po czym to w ogóle sprawdzić, bo mam zamontowaną RF4A w silniku o 101 km , a hyba jest ona stosowana w tych mocniejszych 110 km ...
- Od: 11 lis 2012, 22:48
- Posty: 9
- Skąd: Kliniska/Goleniów
- Auto: Mazda 626 DiTD , 2000R , GW , RF4A 101 KM
Pompa rf4 występuje w autach z przepływomierzem bez względu na moc
Tapatalkniento z galaktyki III
Tapatalkniento z galaktyki III
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
a kto wie jaka jest różnica między tymi pompami? 
i co jeszcze innego, bynajmniej tak odczytałem dokumenty.
RF2A- przy cofniętym tłokorozdzielaczu przestrzeń między nim a głowicą jest 7,5mm, po sprężeniu 3,9mm
w RF4F -7,3 do 3,7
czyli ilość paliwa nie zmienia się bo droga jest taka sama czyli 3,6mm
RF2A- przy cofniętym tłokorozdzielaczu przestrzeń między nim a głowicą jest 7,5mm, po sprężeniu 3,9mm
w RF4F -7,3 do 3,7
czyli ilość paliwa nie zmienia się bo droga jest taka sama czyli 3,6mm
tadziol napisał(a):inny zawór SPV
hmmm.. ale na zaworze 200 każda pracuje bez zarzutu, ważne aby nie był od opla (nr teraz wyleciał mi z głowy)
***
RF4F ogólnie przekombinowana z osprzętem
Riki napisał(a):RF4F ogólnie przekombinowana z osprzętemRF2A prostsza
a niby jaki tu osprzęt jest inny? dodano klapki w kolektorze, przepływkę i wydajniejsze turbo. Wychodzi tylko kilka przewodów z podciśnieniem więcej więc strasznej różnicy nie ma.
a co do inności zaworów, niby czym się różni? (pomijając numery)
Neonixos666 napisał(a):a niby jaki tu osprzęt jest inny?
wszystko... całe wiązki elektryczne są inne, wtryski, wiecej czujników/solenoidów, inne turbo – mniej trwałe, przeplywka, klapki w dolocie (o zgrozo) wiecej podciśnien, wężyków... a moc? 10KM
odbiegamy od tematu...
Neonixos666 napisał(a):a co do inności zaworów, niby czym się różni?
nie wiem, jak pisałem wyżej zawory nie raz przekładalismy od 5001/5020 i na odwrót i auta pracowaly normalnie. Tadziu mowi ze sa inne – i pewnie tak jest
Zauważ że zmiany w RF4F nie były po to aby zwiększyć moc tylko spełnić normy emisji spalin
a klapka gasząca w niczym nie przeszkadza.
Moim zdaniem w zaworach nie ma różnicy.
Tadziol- a co jest innego w tych zaworach zwrotnych? tylko inna konstrukcja czy ma to jakieś znaczenie?
Moim zdaniem w zaworach nie ma różnicy.
Tadziol- a co jest innego w tych zaworach zwrotnych? tylko inna konstrukcja czy ma to jakieś znaczenie?
Riki napisał(a):ale na zaworze 200 każda pracuje bez zarzutu, ważne aby nie był od opla
z tego co wiem,to RF4F pracuje na wyższym ciśnieniu,są inne wtryski ( 5 otworów rozpylających ),dlatego SPV musi być bardziej wytrzymalszy.
Neonixos666 napisał(a):Tadziol- a co jest innego w tych zaworach zwrotnych? tylko inna konstrukcja czy ma to jakieś znaczenie?
chyba tylko inna konstrukcja...
ale jest jeszcze jedna różnica:
zawory nadmiarowe wypływu paliwa z pompy regulujące jej ciśnienie w środku też są inne dla RF2A a RF4F.
Neonixos666 napisał(a): zmiany w RF4F nie były po to aby zwiększyć moc tylko spełnić normy emisji spalin
właśnie

Riki napisał(a):tadziol napisał(a):inny zawór SPV
hmmm.. ale na zaworze 200 każda pracuje bez zarzutu, ważne aby nie był od opla (nr teraz wyleciał mi z głowy)
***
RF4F ogólnie przekombinowana z osprzętemRF2A prostsza
a dlaczego SPV "od opla" jest be dla RF2A ? masz w tej materii jakieś doświadczenie?
bo jakiś czas temu jak podejrzewałem u siebie SPV i czytając forum natknąłem się na post chyba "marekw" (nie jestem pewien czy dobrze pamiętam nick użytkownika) i on u siebie podmienił i pisał jakiś czas po zmianie z tego co pamiętam około 2 lat że wszystko oki.
- Od: 10 kwi 2007, 19:37
- Posty: 84
- Skąd: okolice Lublina
- Auto: 323f BJ 2.0 Diesel 74KW
Fakt przeglądając kiedyś tematy ktoś włożył od opla i jeździł nie wiem ile bo nie odzywał się ale była taka podmianka- szkoda że nie znamy szczegółów.
Fakt iż w RF4F na SPV działa większe ciśnienie bo wtryski tego wymagają.
sprawdzałeś ciśnienie otwarcia?
Fakt iż w RF4F na SPV działa większe ciśnienie bo wtryski tego wymagają.
tadziol napisał(a):zawory nadmiarowe wypływu paliwa z pompy regulujące jej ciśnienie w środku też są inne dla RF2A a RF4F.
sprawdzałeś ciśnienie otwarcia?
Neonixos666 napisał(a):sprawdzałeś ciśnienie otwarcia?
nie miałem potrzeby
Neonixos666 napisał(a):przeglądając kiedyś tematy ktoś włożył od opla i jeździł
nie ktoś ino Badyl...
Badyl napisał(a):Piwo wygrywa Neonixos. Problem był w przewodach pod przekaźnikami. Połatane, odpala.
Teraz się zastanawiam, czy na pokładzie ostatecznie został mi spv mazdowski czy oplowski...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6