Glosne piszczenie na wyzszych obrotach

Postprzez russelldwk » 14 paź 2012, 15:02

Witam , mam problem w samochodzie mazda 626 ditd 2.0. A wiec jest to coraz glosniejszy pisk przy dodawaniu gazu w czasie jazdy od obrotow 2 tys, czasami nawet zaczyna piszczec na 1600. Gdy powoli dodaje gazu albo jade na obrotach 1-2 tys to nic nie piszczy.
Jak dodaje gaz w miejscu (na luzie) obroty 2 3 czy 4 tys nic nie piszczy , tylko w czasie jazdy, a jest to dosyc denerwujace....Czasami jest jeszcze pisk przy odpalaniu samochodu na zimnym.

I mam pytanie moze to byc cos z alternatorem np lozysko z niego czy cos takiego

Z gory dziekuje i prosze o pomoc ;)
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2012, 20:48
Posty: 8
Skąd: SLASK Rybnik
Auto: Mazda 2.0 DiTD 1999 SEDAN P/L

Postprzez Neonixos666 » 14 paź 2012, 15:19

Najpierw sprawdź naciąg pasków bo pewnie wilgoć powoduje ich uślizg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez russelldwk » 14 paź 2012, 21:20

Paski sa dobrze naciagniete , sprawdzane przezemnie i kolege. Raczej musi byc inny problem i zdaje mi sie ze cos z alternatorem
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2012, 20:48
Posty: 8
Skąd: SLASK Rybnik
Auto: Mazda 2.0 DiTD 1999 SEDAN P/L

Postprzez russelldwk » 19 paź 2012, 16:28

Przepraszam ze daje post pod postem, ale chce odnowić temat

Moze ktos wie co sie dzieje i co z tym mozna zrobic (strasznie denerwujace to jest) , czy naprawde nikt pomoc nie umie.
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2012, 20:48
Posty: 8
Skąd: SLASK Rybnik
Auto: Mazda 2.0 DiTD 1999 SEDAN P/L

Postprzez Neonixos666 » 19 paź 2012, 18:52

sprawdziłeś ten alternator? polałeś czymś paski? nagraj to
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krzysiek24 » 19 paź 2012, 23:05

przy odpalaniu nic innego nie ma prawa piszczeć jak wilgotne paski...no chyba że jakieś łożysko w alternatorze, ale bardzo wątpię...
a w czasie jazdy może piszczy Ci łożysko w kole :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez russelldwk » 21 paź 2012, 11:37

Neonixos666 napisał(a):sprawdziłeś ten alternator? polałeś czymś paski? nagraj to


Umieszczam tu te nagranie tego pisku wycia czy swistu .....
chyba dobrze slychac

film--> http://www.youtube.com/watch?v=voGJvAmft_s
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2012, 20:48
Posty: 8
Skąd: SLASK Rybnik
Auto: Mazda 2.0 DiTD 1999 SEDAN P/L

Postprzez tadziol » 21 paź 2012, 11:57

wg mnie coś z doładowaniem...
turbina albo nieszczelność na układzie ssącym.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez russelldwk » 22 paź 2012, 21:24

tadziol dzieki za informacje.Dowiedzialem sie tez od kumpla ze to nieszczelnosc do kolektora dolotowego ;p , a ogolnie ten waz(dziwne ze tego nie widzialem).Twoja opinia to potwierdzenie dzieki raz jeszcze.
Początkujący
 
Od: 10 kwi 2012, 20:48
Posty: 8
Skąd: SLASK Rybnik
Auto: Mazda 2.0 DiTD 1999 SEDAN P/L

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6