brak mocy powyzej 3-4 tysiecy
1, 2
raczej problem z pompą wtryskową. Jakieś błędy, dym, inne oznaki? Poczytaj forum jest tego trochę.
ukasz57 napisał(a):autko przestaje ciagnac tak jakby turbina przestala chodzic
Turbina sama się nie zatrzymuje, przestaje chodzić jeśli przestają dochodzić do niej spaliny, spaliny przestają dochodzić jeśli jest problem z wtryskiem paliwa, problem z wtryskiem paliwa bierze się z braku wystarczającej ilości paliwa lub innego powodu, więc zacznij od filtra paliwa...
tak tylko jak stoje w miejscu i dodam gazu to obrotomierz dochodzi do 5 tysiecy bez problemu
a jak jade to to 120 km nie moge przekroczyc bo zaczyna szarpac i nie chce dalej ciagnac ,wymienie najpierw filtr paliwa
Dopisano 2 paź 2012, 11:56:
tylko w zeszlym roku mialem ten sam objaw i 2 mechanikow powiedzialo ze to turbina,wiec zamowilem z allegro uzywana i wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
a jak jade to to 120 km nie moge przekroczyc bo zaczyna szarpac i nie chce dalej ciagnac ,wymienie najpierw filtr paliwa
Dopisano 2 paź 2012, 11:56:
tylko w zeszlym roku mialem ten sam objaw i 2 mechanikow powiedzialo ze to turbina,wiec zamowilem z allegro uzywana i wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
- Od: 19 cze 2011, 16:08
- Posty: 4
- Auto: mazda 626 2.0 ditd
ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
tadziol napisał(a):ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
dokładnie, też takie objawy miałem a po wymianie filtra wszystko ok.
Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzemNeonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.

Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?
smile napisał(a):– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzemNeonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.![]()
Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?
objawy zupełnie nie wskazywały na jakąkolwiek usterkę związaną z turbosprężarką
myślę że oprócz przebiegu na filtrze zależy od tego co tankujemy
Dolej jeszcze jakiś uszlachetniacz do diesla, STP czy coś w tym stylu.
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy

Jak będziesz mieć mniej paliwa ( poniżej 1/4 zbiornika ) to zajrzyj do baku, może masz tam syf, który zatyka filtr paliwa i przez to się szybciej zapycha. Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.
tadziol napisał(a):dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy autko sie normalnie zbiera nic nie muli
no to nie mam pytań.

smile napisał(a):Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.
jeden wytrzyma 50 tyś a inny po 10tyś trzeba wymienić, to zależy co się do baku leje. Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.
Neonixos666 napisał(a):Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.
u siebie dodaje do tego FORTE (zalewam nowy filtr produktem ADFC) i problemów nie ma.
Leję co 10-15k km na cały bak Xeramik ON do czyszczenia wtryskiwaczy i nie mam żadnych problemów. Filtr paliwa (ten pod maską) powinien wystarczyć na ok 60-90k km – polecam OEM lub Denso.

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):60-90k km
w instrukcji do bj jest opis że co 3 lata więc co jakieś 30-40tyś średnio. Wiadomo jakie jest paliwo w Polsce także należy wymieniać filtr wcześniej. Ja jestem wierny firmie Knecht
Witam,miałem takie same objawy ,wymieniłem fitr paliwa oczywiście na KNECHT,silnik zaczął pracować jak, zegarek .Na starym filtrze przejechałem 20 000 km,teraz zmieniam filtr co 10 000 km(na zimę) taksamo jak olej 5W/30.ELF + FILTRY KNECHT.
moja mazda 626 2.0 ditd dziś pow 3 tys. zdusiła sie i poszedł chyba biały dym , poniżej 3 tys. jedzie normalnie, nie kopci...co moze być?
- Od: 30 paź 2012, 17:34
- Posty: 5
- Skąd: ostróda
- Auto: MAZDA 626 2.0 DITD 2000 rok
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6