brak mocy powyzej 3-4 tysiecy

Postprzez ukasz57 » 19 wrz 2012, 23:15

mam mazde 626 ditd moj problem to ;
kiedy przyspieszam i dochodze do 3-4 tysiecy robi mi sie dziura autko przestaje ciagnac tak jakby turbina przestala chodzic pomozcie
w zeszlym roku wymienilem turbine a teraz to ?
Początkujący
 
Od: 19 cze 2011, 16:08
Posty: 4
Auto: mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Neonixos666 » 19 wrz 2012, 23:23

raczej problem z pompą wtryskową. Jakieś błędy, dym, inne oznaki? Poczytaj forum jest tego trochę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 20 wrz 2012, 22:29

ukasz57 napisał(a):autko przestaje ciagnac tak jakby turbina przestala chodzic

Turbina sama się nie zatrzymuje, przestaje chodzić jeśli przestają dochodzić do niej spaliny, spaliny przestają dochodzić jeśli jest problem z wtryskiem paliwa, problem z wtryskiem paliwa bierze się z braku wystarczającej ilości paliwa lub innego powodu, więc zacznij od filtra paliwa...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez ukasz57 » 2 paź 2012, 11:52

tak tylko jak stoje w miejscu i dodam gazu to obrotomierz dochodzi do 5 tysiecy bez problemu
a jak jade to to 120 km nie moge przekroczyc bo zaczyna szarpac i nie chce dalej ciagnac ,wymienie najpierw filtr paliwa

Dopisano 2 paź 2012, 11:56:

tylko w zeszlym roku mialem ten sam objaw i 2 mechanikow powiedzialo ze to turbina,wiec zamowilem z allegro uzywana i wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil
Początkujący
 
Od: 19 cze 2011, 16:08
Posty: 4
Auto: mazda 626 2.0 ditd

Postprzez tadziol » 2 paź 2012, 21:29

ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil

dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 2 paź 2012, 22:49

tadziol napisał(a):
ukasz57 napisał(a):wymienilem a przy okazji wszystkie filtry i objaw zniknal a teraz znowu sie pojawil

dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.


dokładnie, też takie objawy miałem a po wymianie filtra wszystko ok.

Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 2 paź 2012, 22:55

Neonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzem <czarodziej>
Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 2 paź 2012, 23:06

smile napisał(a):
Neonixos666 napisał(a):Ps. A tych mechaników to wypadało by obciążyć za tak bezsensową diagnozę bo na pewnie turbo nie potrzebnie wymieniałeś.
– Spekulacje... no chyba, że jesteś jasnowidzem <czarodziej>
Generalnie wymiana wszystkiego na raz uniemożliwiła jednoznaczną odpowiedź, co nawaliło...
Ile kilometrów zrobiłeś ukasz57 na jednym filtrze paliwa?


objawy zupełnie nie wskazywały na jakąkolwiek usterkę związaną z turbosprężarką

myślę że oprócz przebiegu na filtrze zależy od tego co tankujemy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ukasz57 » 3 paź 2012, 09:07

okolo 11 tys od wymiany filtra .

Dopisano 3 paź 2012, 10:18:

wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy autko sie normalnie zbiera nic nie muli .zobaczymy jeszcze na dluzszej trasie .
Początkujący
 
Od: 19 cze 2011, 16:08
Posty: 4
Auto: mazda 626 2.0 ditd

Postprzez Krzysiek24 » 3 paź 2012, 10:55

Dolej jeszcze jakiś uszlachetniacz do diesla, STP czy coś w tym stylu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez smile » 3 paź 2012, 18:11

ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy
<spoko>

Jak będziesz mieć mniej paliwa ( poniżej 1/4 zbiornika ) to zajrzyj do baku, może masz tam syf, który zatyka filtr paliwa i przez to się szybciej zapycha. Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 3 paź 2012, 20:25

tadziol napisał(a):dlatego zacząłbym od wymiany filtru paliwa,jako najtańszego na początek rozwiazania.

ukasz57 napisał(a):wymienilem wlasnie filtr paliwa i wszystko wrocilo do normy autko sie normalnie zbiera nic nie muli

no to nie mam pytań. <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez ukasz57 » 3 paź 2012, 22:49

smile powiedz mi jak do tego zbiornika zajrzyc trzeba go sciagac?
Początkujący
 
Od: 19 cze 2011, 16:08
Posty: 4
Auto: mazda 626 2.0 ditd

Postprzez smile » 3 paź 2012, 22:51

Aby zajrzeć do baku, musisz odkręcić kanapę z tyłu, później się dobrać już do zbiornika. Nie musisz go demontować :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 3 paź 2012, 22:54

smile napisał(a):Filtr paliwa powinien wystarczyć spokojnie na 30tyś km.


jeden wytrzyma 50 tyś a inny po 10tyś trzeba wymienić, to zależy co się do baku leje. Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 3 paź 2012, 23:07

Neonixos666 napisał(a):Ja mam jedną zasadę, wymieniam raz do roku przed zimą i mam spokój, radzę to samo robić.


u siebie dodaje do tego FORTE (zalewam nowy filtr produktem ADFC) i problemów nie ma.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Erastotenes » 21 paź 2012, 00:20

Leję co 10-15k km na cały bak Xeramik ON do czyszczenia wtryskiwaczy i nie mam żadnych problemów. Filtr paliwa (ten pod maską) powinien wystarczyć na ok 60-90k km – polecam OEM lub Denso.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2009, 21:04
Posty: 1844
Skąd: Warszawa
Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2012, 11:35

Erastotenes napisał(a):60-90k km


w instrukcji do bj jest opis że co 3 lata więc co jakieś 30-40tyś średnio. Wiadomo jakie jest paliwo w Polsce także należy wymieniać filtr wcześniej. Ja jestem wierny firmie Knecht :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marek-t » 22 paź 2012, 18:16

Witam,miałem takie same objawy ,wymieniłem fitr paliwa oczywiście na KNECHT,silnik zaczął pracować jak, zegarek .Na starym filtrze przejechałem 20 000 km,teraz zmieniam filtr co 10 000 km(na zimę) taksamo jak olej 5W/30.ELF + FILTRY KNECHT.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 25 maja 2011, 17:08
Posty: 12 (0/1)
Skąd: ŚWIDWIN
Auto: MAZDA PREMACY DITD XII 2003

Postprzez michallo82 » 1 lis 2012, 13:43

moja mazda 626 2.0 ditd dziś pow 3 tys. zdusiła sie i poszedł chyba biały dym , poniżej 3 tys. jedzie normalnie, nie kopci...co moze być?
Początkujący
 
Od: 30 paź 2012, 17:34
Posty: 5
Skąd: ostróda
Auto: MAZDA 626 2.0 DITD 2000 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6