Witam,
Mazda 626 DitD 90 KM, 98 r.
Będąc w trasie pojawiły się następujące usterki:
– nie działają nawiewy na na biegach 1-3, na 4 działa, za to klima działa na 1-3 a nie działa na 4. Żeby zgrało się jedno z drugim trzeba ustawić na "3,5" czyli tak pomiędzy
– później przy obciążeniu (4 os + full bagaży) auto zaczęło przechodzić w tryb serwisowy (czyli brak mocy, jazda praktycznie tylko do 2000 obrotów)
– po ok 500 km jazdy spalił się bezpiecznik INJ
– przy przygazowaniu na biegu jałowym auto dochodzi do 3500 obrotów, wyżej nie idzie i puszcza chmurę czarnego dymu,
Z odczytu błędu z migającej kontrolki świec wyszło mi 1182 czyli braz zasilania na zaworze FS0. Co się może dziać ? Napisałem wszystkie usterki, ponieważ może jakoś się łączą ? Pompa pada ? Może tylko trzeba zbadać przekaźnik od FSO i przewody ? Bardzo proszę o pomoc, Mazda musi jechać w piątek w trasę ok 700 km (x2 w ciągu 2 tygodni).
Edit:
Sprzawdziłem jeszcze raz, wyskakują następujące błędy:
1298 – Fuel Quantity Adjuster Control Module – Circuit Malfunction
0216 – Injection Timing Control Circuit Malfunction
1182 – Fuel Shot off circuti malfunction
...
1189 (?), tryb serwisowy, kopci
Strona 1 z 1
maci3q napisał(a):– nie działają nawiewy na na biegach 1-3, na 4 działa, za to klima działa na 1-3 a nie działa na 4. Żeby zgrało się jedno z drugim trzeba ustawić na "3,5" czyli tak pomiędzy
uszkodzony rezystor szeregowy dmuchawy – dokładnie:wypalony 3 bieg.
maci3q napisał(a):Sprzawdziłem jeszcze raz, wyskakują następujące błędy:
1298 – Fuel Quantity Adjuster Control Module – Circuit Malfunction
0216 – Injection Timing Control Circuit Malfunction
1182 – Fuel Shot off circuti malfunction
czy wcześniej skasowałeś błędy ? czy tylko "doczytałeś" nowe ?
silnik w ogóle zapala ?
bo w tym przypadku to raczej niemożliwe...
maci3q napisał(a):Z odczytu błędu z migającej kontrolki świec wyszło mi 1182 czyli braz zasilania na zaworze FS0.
Zostało:
0216 – Injection Timing Control Circuit Malfunction
Auto na biegu jałowym kręci się do 3500 obrotów, wtedy obroty zaczynają falować i kopci na biało. Przy normalnej jeździe przy większym obciążeniu (typu górka na IV biegu, powy 110 km/h na V) przechodzi w tryb serwisowy.
Filtr paliwa wymieniony – nie pomogło.
0216 – Injection Timing Control Circuit Malfunction
Auto na biegu jałowym kręci się do 3500 obrotów, wtedy obroty zaczynają falować i kopci na biało. Przy normalnej jeździe przy większym obciążeniu (typu górka na IV biegu, powy 110 km/h na V) przechodzi w tryb serwisowy.
Filtr paliwa wymieniony – nie pomogło.
-
maci3q
wygląda na klasyczny problem z kątem wtrysku.
Mechanik mi mówił, że podmienił "dolny zawór" (cokolwiek to znaczy), w środku starego było ponoć wręcz błoto, jednak dalej to samo. Zostaje regeneracja pompy wtryskowej ? Korzystał ktoś usług firmy Hoffman z Rzeszowa ? Powiedzieli ok 800-1000 za regenerację (dają rok gwarancji).
-
maci3q
skoro na tcv tyło takie błoto to pierwsze co trzeba zrobić to rozebrać pompę i ją wyczyścić bo widać że syfu pełno a dopiero potem myśleć o regeneracji.
Neonixos666 napisał(a):pierwsze co trzeba zrobić to rozebrać pompę i ją wyczyścić bo widać że syfu pełno a dopiero potem myśleć o regeneracji.
co w sumie można nazwać regeneracją.
tadziol napisał(a):co w sumie można nazwać regeneracją.
a czy sprzątanie to remont?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6