Słaba moc 626 V 2.0 TD 99" kombi

Postprzez Riki » 26 sie 2012, 20:46

dzul napisał(a):80-120 na V 40-60s


dzul napisał(a):Moc auta jest znośna. Ale brakuje jej trochę do oryginału


no tak... ciut ciut
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez dzul » 26 sie 2012, 21:06

Riki powiedz jak u siebie masz podłączone oporniki. Chce na próbe zamontowac.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Riki » 26 sie 2012, 21:46

dzul napisał(a):Riki powiedz jak u siebie masz podłączone oporniki.


moje auto nie skalane opornikami :)

dzul :) powróć do serii.... oporniki ewentualnie załóż później.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 26 sie 2012, 23:13

Riki napisał(a):dzul :) powróć do serii.... oporniki ewentualnie załóż później.


dobrze Riki prawi najpierw sprawna seria a potem możliwy wzrost.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 29 sie 2012, 22:20

Riki napisał(a):
dzul napisał(a):80-120 na V 40-60s


dzul napisał(a):Moc auta jest znośna. Ale brakuje jej trochę do oryginału


no tak... ciut ciut

no tak ciut 40 – 45 sek brakuje do optymalnych wyników... <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez boczek86 » 30 sie 2012, 08:45

u mnie teraz nielepiej wiec tez sie niemam z czego smiac do tego bledy wyskakuja cochwile i jezdzi jak jezdzila :( :P ale na wrzesien przewidziana reanimacja po calosci :) co z tego wyjdzie zobaczymy ale pomaga mi we wszystkim FACHOWIEC Z KATOWIC i za to mu szczerze dziekuje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez dzul » 2 wrz 2012, 21:17

Coś chyba nie tak z westgate. Cięgno nie rusza sie po odpaleniu silnika. Trochę rozruszałem kombinerkami, ale nie wiem czy to coś dało. Nie mam pojęcia czy rusza się czy nie. Pod obciążeniem nie dam rady sprawdzić. Musze ściągnąć osłonę turbiny, ale śruba jest zjechana i trzeba ją uciąć czy coś.
Nie moge znaleźc konkretnie opisanego watku jak powinno dzialac to ciegno.
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2012, 20:51
Posty: 246 (0/2)
Skąd: pomorskie
Auto: Mazda 626 2.0 ditd 101KM 1999 GW. 396tys RF2A
zaślepiony egr.
Mułowata

Postprzez Neonixos666 » 2 wrz 2012, 21:37

cięgno w RF2A nie rusza się po odpaleniu a dopiero gdy ciśnienie jest na tyle duże by ruszyć sprężynę, widać to jedynie gdy jedna osoba wciska gaz a druga obserwuje cięgno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez tadziol » 2 wrz 2012, 21:51

można poradzić sobie przy pomocy kompresora podłaczonego do wężyka z westgate.
dmuchasz i obserwujesz zachowanie cięgna.przy w miare dokładnym manometrze nawet zaobserwujesz przy jakim ciśnieniu sie to rusza.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6