626 DiTD -brak mocy
ile kosztuje nowy taki zawór? opłaca się kupować używkę?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
MOC POWRÓCIŁA!!! 
Dziś byłem u gościa, który bardzo rzeczowo podszedł do sprawy. Nie podpinał żadnego komputera, nie wymyślał niestworzonych historii tylko zabrał się do roboty...Sprawdził:katalizator (rozwalił), EGR, zawory i inne czujniki i w końcu dobrał się do turbiny, (która według poprzedniego znachora – komputerowca była o.k). W zasadzie to zbytnio nie grzebał w tej turbinie tylko podkręcił jakieś cięgno przy niej. Ja to sobie tłumaczę w ten sposób, że łopatki turbiny są już trochę zużyte a mój wybawca poprzez regulację tym cięgnem wymusił szybsze pobudzanie turbiny. Ustawienie, które było właściwe 10 lat temu przestało być właściwe po stopniowym zużywaniu się elementów turbiny. Uznał, że regeneracja turbiny obecnie nie ma sensu, ale że prawdopodobnie za jakiś czas będzie konieczna. W tej chwili uzyskałem moc taką, jaką miała przy zakupie w maju 2011. Gdy pojawił się problem braku mocy miałem kłopoty aby przekroczyć 100-110km/h tak po wizycie u znachora rozbujałem moją Mazdunię na esce do 165km/h, więc przy 185 km/h, jakie podaje producent to po tylu latach chyba wszystko jest o.k.
...a ja już zaczynałem wątpić w moją Mazdunię![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Z góry przepraszam (szczególnie Tadziola i Neo) za brak fachowości w moim opisie
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie wskazówki!!
Dziś byłem u gościa, który bardzo rzeczowo podszedł do sprawy. Nie podpinał żadnego komputera, nie wymyślał niestworzonych historii tylko zabrał się do roboty...Sprawdził:katalizator (rozwalił), EGR, zawory i inne czujniki i w końcu dobrał się do turbiny, (która według poprzedniego znachora – komputerowca była o.k). W zasadzie to zbytnio nie grzebał w tej turbinie tylko podkręcił jakieś cięgno przy niej. Ja to sobie tłumaczę w ten sposób, że łopatki turbiny są już trochę zużyte a mój wybawca poprzez regulację tym cięgnem wymusił szybsze pobudzanie turbiny. Ustawienie, które było właściwe 10 lat temu przestało być właściwe po stopniowym zużywaniu się elementów turbiny. Uznał, że regeneracja turbiny obecnie nie ma sensu, ale że prawdopodobnie za jakiś czas będzie konieczna. W tej chwili uzyskałem moc taką, jaką miała przy zakupie w maju 2011. Gdy pojawił się problem braku mocy miałem kłopoty aby przekroczyć 100-110km/h tak po wizycie u znachora rozbujałem moją Mazdunię na esce do 165km/h, więc przy 185 km/h, jakie podaje producent to po tylu latach chyba wszystko jest o.k.
...a ja już zaczynałem wątpić w moją Mazdunię
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Z góry przepraszam (szczególnie Tadziola i Neo) za brak fachowości w moim opisie
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie wskazówki!!
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
A może cięgno się przypiekło a on je tylko rozruszał
Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna
te cięgno samo zmienia położenie, kwestia co on konkretnie zrobił
osabeerladen napisał(a):Z góry przepraszam (szczególnie Tadziola i Neo) za brak fachowości w moim opisie
ależ wcale się nie gniewam
nie wiem jak nasz drogi Neo,ale ja spox

Neonixos666 napisał(a):osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna
te cięgno samo zmienia położenie, kwestia co on konkretnie zrobił
i tak się nie dowiesz wnioskując z deklaracji na samym początku postu.
zresztą czy to ważne

tadziol napisał(a):zresztą czy to ważnegość śmiga i z radości
![]()
racja to jest najważniejsze

czyli u mnie juz jest inny problem
bo turbo mi dochodzi do 1,1 bara wiec to raczej to niewina turbo
a u mnie strasznie slaby jest 5 bieg jak jade 90 km/h i jest lekko pod gorke to zaraz obroty spadaja i uto zwalnia trzeba redukowac i cisnac na 4 biegu potem jak i tak jade 110 i jest pod gorke to tez zawsze zwalnia.
a do tego dzis znowu wyskoczyl blad P 0216 czyli jednak cos z tym TCV mam nie tak
a u mnie strasznie slaby jest 5 bieg jak jade 90 km/h i jest lekko pod gorke to zaraz obroty spadaja i uto zwalnia trzeba redukowac i cisnac na 4 biegu potem jak i tak jade 110 i jest pod gorke to tez zawsze zwalnia.
a do tego dzis znowu wyskoczyl blad P 0216 czyli jednak cos z tym TCV mam nie tak
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Boczek mnie się wydaje, że powinieneś iść do jakiegoś sprawdzonego mechanika u siebie, który specjalizuje się naprawami diesli. Jeśli nie masz doświadczenia w tym temacie to moim zdaniem ciężko będzie Tobie usunąć usterkę "przez neta".
p.s jaką max. prędkość możesz osiągnąć w tej chwili?
p.s jaką max. prędkość możesz osiągnąć w tej chwili?
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
140 pocisnie ale to na opornosci 25 ohm. bo tak jak normalnie jezdze to 120 i dalej niechce isc
do mechanika mi ciezko oddac bo do pracy musze dojezdzac po 35 km w jedna strone a niemam jak inaczej dojezdzac
a watpie ze mechanik to zrobi w dwa dni bo tyle mam wolnego 
a co z tym TCV
skoro to jego bład to moze go wymienic i problem zniknie
a ropy od nogami pasazera niemam. odwijalem ostatnio wykladzine i sucho. neo pisal zeby go wykrecic i tam jakies sitko sprawdzic . a to sitko jest na tcv czy gdzies tam glebiej 
a co z tym TCV
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
jest na nim popatrz sobie zdjęcia.
osabeerladen napisał(a):Cały czas byłem obecny podczas tej naprawy i wydaje mnie się, że zmienił położenie tego cięgna
to teraz nam napisz czy ruszal cos przy gruszce czy sciagal ta oslone od turbo i tam cos grzebal
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Ściągnął obudowę od turbo i podkręcił to cięgno, które się tam znajduje [wyregulował pracę turbiny-(chyba)].
Nie wiem nie znam się na tym zbytnio, i Tobie też radzę, żebyś pojechał do kogoś co się zna bardziej od ciebie. Widać, że wiesz, że dzwonią ale zupełnie nie wiesz gdzie
To tyle w tym temacie...
Pozdrawiam
Nie wiem nie znam się na tym zbytnio, i Tobie też radzę, żebyś pojechał do kogoś co się zna bardziej od ciebie. Widać, że wiesz, że dzwonią ale zupełnie nie wiesz gdzie
To tyle w tym temacie...
Pozdrawiam
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
jak narazie swietnie daje radew dlubaniu i odziwo nic niezepsulem tylko naprawilem wiec i wtym bede grzebal
jakbym mial tdi to mozna mechanikowi zaufac ale majac ditd trzeba brac pod uwage ze tych aut jes bardzo malo do tego psuja sie rzadko wiec mechanicy wogole sie na takim sprzecie nieznaja
wiec robiac samemu czy dajac mechanikowi to i tak robi to laik
a satysfakcja z udanej proby naprawy czego kolwiek bezcenna 

- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
mam boots sensor ale chyba go nieupalilo zreszta pojade do smile i bedziemy robic podmianki 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6