Wymiana Pompy Wtryskowej 626 DITD

Postprzez Neonixos666 » 10 kwi 2012, 17:01

bati323 napisał(a):Witam mam pytanie.Jakiej firmy i z jakim oznaczeniem ida pompy do Mazd 626DiTD 110KM czy sa rozne firmy czy jedna?


z tego co wiem to mają oznaczenie 5020 i były tylko Denso
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez hoof » 6 cze 2012, 13:41

Koledzy,

Pisałem już o moim problemie na innym wątku (viewtopic.php?f=89&t=131179&p=2320847&hilit=DiTD+problem+z+odpalaniem+na+ciep%C5%82ym+i+na+zimnym+%3B#p2320847) Napiszę również tutaj. Im więcej osób tym lepiej. Czytam od kilku dni różne posty ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi:

Autko: 626 GW DiTD 2001, 250tyś
Co się dzieje:
Przy temperaturze zewn. <10'C autko pali średnio za drugim razem. Jak się rozgrzeje to już nie odpala. Na pycha czy na hol odpali. Po odpaleniu chodzi równo, nic nie dymi, wkręca się na obroty choć jest trochę mułowata. Warsztat długo z nią walczył, sprawdzał – końcowy werdykt POMPA (RF2A). Sprawdzili ile kosztowałaby regeneracja. Polecali niejakiego Adamczyka gdzieś na śląsku. Koszt na dzień dobry 550 (sprawdzenie) następnie koszt regeneracji od 2100 do 4100 w zależności co padło. Koszt używanej z allegro 1200 (30 dniowa gwarancja). Wykonali również test czy oszukanie komputera poprzez zasymulowanie temp = 0'C coś da. Efekt? Pali jak strzała. Jako, że koszty trochę duże (regeneracja, używka) zdecydowałem się na emulator (około 500 PLN) Czy ktoś z Was miał podobny problem i rozwiązał go? Nadmienię, że SPV, TSV sprawdzone – niby są OK.
Początkujący
 
Od: 31 maja 2012, 22:37
Posty: 11
Auto: 323F 1,5 98'
5 2.0 CR 2010

Postprzez Enzoo » 6 cze 2012, 15:16

Poczytaj o głowicy z tłokorozdzielaczem w pompie i o zagłębiu tucholskim, np. tutaj

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&p=2107542&hilit=tuchola#p2107542

Ewentualne podziękowania przyjmuję <czarodziej> , zaoszczędzone sumy przekaż na cele dobroczynne
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez tadziol » 6 cze 2012, 16:43

hoof napisał(a):Napiszę również tutaj. Im więcej osób tym lepiej. Czytam od kilku dni różne posty ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi:

są,są....
a skąd jesteś kolego,bo w profilu nie widać... :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Jasiu19 » 6 cze 2012, 19:45

Ja proponuje wycieczkę do Rzeszowa do Hofmana :) Miałem podobne objawy które z czasem doprowadziły do tego,że mazda odpalała tylko na plaka :).Pojechałem do Hofmana -diagnoza rozszczelniona sekcja głowiczki.Koszt naprawy niecałe 500zł i mazda śmiga jak szalona.Teraz musze sprzęgło wymienić bo nie wyrabia po naprawie :D
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez scoby » 13 paź 2013, 11:42

Mam problemmz moją Mazda 626 z pompą r2fa. Wszytsko zaczęło się od szarpania na zimnym silniku. Pierwszą diagnozą był przekaźnik b4b5, który okazał się wporzadku. Potem uznalismy że winny jest SPV,po podmieniu zaworu auto przestał szarpać na zimnym, ale zaczęło ciężko odpalać na ciepłym silniku i nie miało mocy. Po wymianie SPV na nowy auto ma juz większa moc, ale dalej ciężko odpala na ciepłym silniku. Gdy zgasi się auto i odpadli po 5 minutach to jest ok, ale gdy auto stoi 20-30 minut to juz odpala ciezko, rano auto odpala bez problemu. Czy według was winna jest pompa?
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 18:09
Posty: 38
Skąd: Poznań
Auto: 626 DiTD 2000r

Postprzez marcin1989 » 3 mar 2016, 22:24

Mam problem z Mazdą Premacy 2,0ditd 101km 2000r.Gdy odpalam auta na zimnym silniku to kreci kilkanaście sekund i odpala wtedy obroty są niskie około 400 obrotów i kołysze,faluje przez kilkanaście sekund aż póżniej wejdzie na 800 obrotów i do tego słabo reaguje na gaz dopóki się turbina nie załączy,auto jak jest cieple pali od strzała i z mocą oraz obrotami nie ma problemu.Dodam ze jak jest zimna to brakuje mocy z niskich obrotów jak np ruszam i dodam gazu to kilka sekund czekam żeby zareagowała i się wkręciła.
Początkujący
 
Od: 30 lis 2015, 23:38
Posty: 6
Skąd: Gostynin
Auto: Mazda 323f ba 1,5 16v 1997r oraz Mazda Premacy 2,0ditd (101km) 2000r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6