Wyciek oleju-proszę o pomoc w diagnozie

Postprzez DieselFan » 18 maja 2010, 15:15

Riki napisał(a):PW już dawno poszło :P

zauważyłem :P
Riki napisał(a):Dokładnie sprawdź jak to wygląda pod opaską – cybantem, dokręć i obserwuj. Silikon nie zda egzaminu.

na razie (wychodzę z pracy) dokręcę mocniej,jeś;li się da,i będę obserwował zachowanie samochodu. w domu odkręcę przewód i obejrzę gagatka. a co do silikonu...potrzeba matka wynalazku,no i jak się nie ma,co się lubi... pytałem wczoraj o przewody doładowania w sklepach-nigdzie nie ma. pytałem też Jaksy,on zdradził cenę oryginałów-aż mi się włosy na zjeżyły. jestem po prostu w pupie :(
Riki napisał(a):Doloty są.... obecnie mam kilka kpl. do DiTD :)
mówisz o "moim" przewodzie? za ile i czemu tak drogo? :P
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Riki » 18 maja 2010, 23:53

W kwestii przewodów zapraszam na PW. Dokręć i obserwuj... może będzie dobrze – oby :) Jak nie to albo rzeźba albo ory używka – za cenę nowego kolanka lepiej jechać na wczasy :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DieselFan » 19 lip 2011, 14:08

nie wiem czy kogoś to zainteresuje,ale znalazłem źródło wycieku: połączenie pompy vacuum i silnika. piszę o tym m. in. tu:
viewtopic.php?f=89&t=76539&start=60 (4 strona)
czy trzeba to naprawiać na gwałt czy da się z tym pojeździć? ubytku oleju nie zanotowałem,mimo że silnik jest nieźle zapaćkany. czy żeby naprawić wysterczy najczęściej wymienić uszczelkę między vacuum a silnikiem czy trzeba grubiej rzeźbić?
dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Kety » 22 lut 2012, 21:22

I jak poszlo z tymi wyciekami? Zalatales juz je? Wzrosla moc silnka :p i przestal sie pocic?
U mnie mam wrazenie jakby troche mu brakowalo mocy. Silnik jest mocno zazygany olejem...zauwazylem tez mala plamke oleju na filtrze powietrza. Sprawdze tez w weekend polaczenie tego weza.
PS. Czy jesli jest nieszczelny to bedzie brudny od oleju czy objawia sie to jakos inaczej?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez DieselFan » 23 lut 2012, 12:11

wycieku nie próbuję naprawiać. silnik jest zarzygany olejem jak cholera,ale oleju nie ubywa,auto jeździ,więc nie naprawiam. nie chce mi się rozbierać połowy silnika i oddzielać pompę vacu,żeby po założeniu uszczelki zrobić to wszystko w odwrotnej kolejności... skoro jeździ i nie pije oleju,to nie zaglądam :)
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Postprzez Kety » 23 lut 2012, 16:31

To ze oleju nie ubywa moze byc zludne. Kiedy ostatnio zmieniales podkladki pod przelewy? One lubia przepuszczac...diesel dostaje sie do oleju. Wyciek oleju na zewnatrz moze byc kompensowany dieslem przedostajacym sie przez przelewy. Ale to tylko hipoteza. U mnie tez silnik caly zarzygany. Wyglada na pierwszy rzut oka na uszczelke pod pokrywa zaworow. Wymienie ja i przy okazji regulacja zaworow i wspomniane podkladki.
Z doswiadczenia wiem ze lubia puszczac simeringi na wale (mialem je wymieniane w 323f ditd i w 6 citd bo wlasnie silniki byly cale zasyfione). Sa to tanie czesci ale niestety trzeba rozebrac gore silnika i ruszyc rozrzad ktory wtedy lepiej wymienic.
PS. A co z ta rura od dolotu? Miales tam dziure, jakis wyciek oleju? Czy po zalataniu zauwazyles jakas poprawe w dynamice...spalaniu?
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez DieselFan » 24 lut 2012, 00:52

rury chyba mam całe
SPLIT THE CAMEL WIDE OPEN! ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 14:37
Posty: 97
Skąd: Ryki (tak,TE Ryki ;P)
Auto: 626 GF 2.0 DiTD GLS Supreme

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6