Silnik kręci ale się nie uruchamia.
Ja bym sprawdził czy nie są sparciałe przewody od powrotu wychodzące z głowicy oraz dalej.
Dzięki za tak szybkie podpowiedzi. Mam nadzieję, że to mogłoby być "tylko" to.
Problem w tym ,że niektórym mechanikom nie chce się grzebać, szukać, kombinować – wolą stuknąć , puknąć i wziąć kasę – tak było z moim mech. – sprawdził świece i inne pierdoły i więcej nie chciało mu się grzebać.
Jak się uda to pojadę to Słynnego Wieśka od Mazd – niedaleko bo tylko kilka km – jak znajdzie czas na grzebanie to git.
Jeszcze raz dzięki
Problem w tym ,że niektórym mechanikom nie chce się grzebać, szukać, kombinować – wolą stuknąć , puknąć i wziąć kasę – tak było z moim mech. – sprawdził świece i inne pierdoły i więcej nie chciało mu się grzebać.
Jak się uda to pojadę to Słynnego Wieśka od Mazd – niedaleko bo tylko kilka km – jak znajdzie czas na grzebanie to git.
Jeszcze raz dzięki

Ja również mam problem z odpalaniem mazdy ;/.Na początku objawy były takie, że auto musiało dłużej pokręcić.Po jakimś niecałym miesiącu auto miało problemy z opalaniem na ciepłym silniku.Diagnoza pompa wtryskowa kuleje.Jednak teraz pojawił sie następny problem a mianowicie auto nie odpala czy to ciepły silnik czy zimny.Jedyny sposób na opalenie to odłączenie czujnika na bloku.I tu też jest problem o ile na ciepłym silniku po odłączeniu auto odpali i silnik pracuje ok to na zimnym silniku jak odłącze czujnik i odpalę to odrazu traci obroty i gaśnie.Czytając forum i sprawdzając pomału co było tylko możliwe już mi się skończyły pomysły.Może ktoś ma jakieś pomysły?.A może razem się wybierzemy do wieśka z dębicy bo też mam niedaleko jakieś 100km
. Dodam ,że auto nie miało jak dotąd żadnych problemów, byłem we francji 3 miesiące i po powrocie i zatankowaniu polskiego paliwa zaczęły sie problemy.
tu nie ma co rzucać pomysłami bo objawy są jasne – Pompa wtryskowa. Nic innego nie wymyślisz, a postępujące problemy mówią same za siebie.
Ja będę chciał do Wieśka zadzwonić w najbliższym czasie – zabaczymy jak On stoi z czasem
A jak nie to tylko inni spece od pomp
A jak nie to tylko inni spece od pomp
No Wieśka nie znasz ?
Od Wieśka to chyba tylko Jaksa bardziej znany jest
A tak serio poszukaj na forum – są info o nim – to Gość z Dębicy co robi tylko przy Mazdach.
Jednym słowem – niespotykanie spokojny człowiek
Aha, i jeszcze jedno – problem z odpalaniem prawie rozwiązany – jutro rano będzie chwila prawdy ale pierwsze efekty są super.
Okazało się, że pomimo iż filtr był wymieniany to dzisiaj wymieniłem ponownie – syf, kiła i mogiła.
Także parę tyś. w kieszeni
Od Wieśka to chyba tylko Jaksa bardziej znany jest
A tak serio poszukaj na forum – są info o nim – to Gość z Dębicy co robi tylko przy Mazdach.
Jednym słowem – niespotykanie spokojny człowiek
Aha, i jeszcze jedno – problem z odpalaniem prawie rozwiązany – jutro rano będzie chwila prawdy ale pierwsze efekty są super.
Okazało się, że pomimo iż filtr był wymieniany to dzisiaj wymieniłem ponownie – syf, kiła i mogiła.
Także parę tyś. w kieszeni

maxpayne25 napisał(a):Okazało się, że pomimo iż filtr był wymieniany to dzisiaj wymieniłem ponownie – syf, kiła i mogiła.
ty wymieniałeś czy ktoś?
wiecie co nadal się martwię moim autkiem mimo tego że byłam u mechanika wymienił mi filtr oleju który niby był zapchany no szczerze mówiąc od wiosny nie wymieniany to jeszcze powiedział ze jakiś kabelek był urwany i mi zlutował. dzisiaj rano tak jak czytając na forum i słuchając się mojego faceta próbowałam odpalić samochód. przekręciłam kluczyk w stacyjce także zapaliły się kontrolki, kontrolka świec zaczęła mrugać mi po 5 sekundach wiec wyłączyłam i znów przekręciłam zrobiłam tak 3 razy i za 3 razem uruchomiłam silnik i nic nie chciał zeskoczyć boje się go cisnąć żeby się coś nie stało a jak mi kontrolka miga to pod maska słyszę tzw( pstryk , pstryk od świec grzewczych? Może ja źle odpalam silnik, może to jakiś inny błąd ,ale filtry mam w porządku kontrolka przestaje mrugać jak świece się dobrze rozgrzeją a pytanie czy coś może spowalniać rozgrzanie świec, jakieś kable przewody,katalizator? no nie znam się ale zanim pojadę do mechanika to wole upewnić się. bo może ja jakiś błąd robię bo się nie znam a bardzo się martwię:(
- Od: 13 sie 2011, 19:49
- Posty: 145
Nie no ja nie wymieniałem – mechanik , no i oczywiście poczyścił, przedmuchał – i gra gitara
Wniosek – wymieniać filtr co najmniej raz w roku niezależnie od przebiegu

Wniosek – wymieniać filtr co najmniej raz w roku niezależnie od przebiegu

dysiunnia a pisałaś, że usunęli problem (miganie kontrolki go wskazuje)
sprawdź jeszcze raz co Ci tam mryga wg opisu w poradniku – spinacz w złącze diagnostyczne w odpowiednie piny i nagraj filmik co tam kontrolka mruga. albo na sprawdzenie błędów u mechanika. inaczej nic nie poradzimy
sprawdź jeszcze raz co Ci tam mryga wg opisu w poradniku – spinacz w złącze diagnostyczne w odpowiednie piny i nagraj filmik co tam kontrolka mruga. albo na sprawdzenie błędów u mechanika. inaczej nic nie poradzimy
niestety w moim mieście nie ma takiego mechanika który by to sprawdził w 100% jedynie w oryginalnym serwisie mazdy ale tam drogo,. Problem usunięty poczęci gdyż nie miga mi w ciągu dnia kontrolka.Teraz mi miga wtedy kiedy świece nie są rozgrzane a jak się nagrzeją kontrolka gaśnie. Jeśli ktoś w obrębie Torunia, Bydgoszczy zna mechanika który sprawdza mazdy ok i ma klocki oryginalne do komputerka żeby podłączyć
to podjadę ,postaram się nagrać filmik. [ozdrawiam
- Od: 13 sie 2011, 19:49
- Posty: 145
dysiunnia napisał(a):niestety w moim mieście nie ma takiego mechanika który by to sprawdził w 100% jedynie w oryginalnym serwisie mazdy ale tam drogo.
Jest taki jeden co moze nie wie wszystkiego za to nigdy nie wpusci w kanał. A swój spryt i wiedzę ma. Jeśli mruga kontrolka to koniecznie trzeba odczytac błedy. Ja mam interfejs ale nie mam jeszcze kompa, na którym mógłbym oprogramowanie odpalić. Informuj jakie sa postępy w sprawie.
- Od: 22 sty 2011, 19:27
- Posty: 41
Arni_Toruń napisał(a):Jeśli mruga kontrolka to koniecznie trzeba odczytac błedy
wystarczy zajrzeć do poradnika i nie trzeba żadnego magika
i nie trzeba żadnych interfejsów – wystarczy że kolega Arni zajrzy koleżance pod maskę i włoży zworkę gdzie trzeba, a później będzie patrzył co się dzieje... z autem oczywiście 
jasne, że zworką można. Nie wiem kto tam będzie grzebał, ja mam ogromne zaległości i na razie się nie wychylam. A kompem zawsze trochę szybciej jest niż liczyć błyski. Fajnie jak wózek ma OBDII, mozna jechac z lapkiem na siedzeniu i patrzec jak silnik pracuje. Tu sie niestety nie da
- Od: 22 sty 2011, 19:27
- Posty: 41
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6