Silnik kręci ale się nie uruchamia.

Postprzez Neonixos666 » 23 lis 2011, 00:54

Ja bym sprawdził czy nie są sparciałe przewody od powrotu wychodzące z głowicy oraz dalej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez maxpayne25 » 23 lis 2011, 06:14

Dzięki za tak szybkie podpowiedzi. Mam nadzieję, że to mogłoby być "tylko" to.
Problem w tym ,że niektórym mechanikom nie chce się grzebać, szukać, kombinować – wolą stuknąć , puknąć i wziąć kasę – tak było z moim mech. – sprawdził świece i inne pierdoły i więcej nie chciało mu się grzebać.
Jak się uda to pojadę to Słynnego Wieśka od Mazd – niedaleko bo tylko kilka km – jak znajdzie czas na grzebanie to git.
Jeszcze raz dzięki <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez Jasiu19 » 23 lis 2011, 19:18

Ja również mam problem z odpalaniem mazdy ;/.Na początku objawy były takie, że auto musiało dłużej pokręcić.Po jakimś niecałym miesiącu auto miało problemy z opalaniem na ciepłym silniku.Diagnoza pompa wtryskowa kuleje.Jednak teraz pojawił sie następny problem a mianowicie auto nie odpala czy to ciepły silnik czy zimny.Jedyny sposób na opalenie to odłączenie czujnika na bloku.I tu też jest problem o ile na ciepłym silniku po odłączeniu auto odpali i silnik pracuje ok to na zimnym silniku jak odłącze czujnik i odpalę to odrazu traci obroty i gaśnie.Czytając forum i sprawdzając pomału co było tylko możliwe już mi się skończyły pomysły.Może ktoś ma jakieś pomysły?.A może razem się wybierzemy do wieśka z dębicy bo też mam niedaleko jakieś 100km :). Dodam ,że auto nie miało jak dotąd żadnych problemów, byłem we francji 3 miesiące i po powrocie i zatankowaniu polskiego paliwa zaczęły sie problemy.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2010, 02:14
Posty: 192 (0/2)
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Auto: Była 626 2.0 DiTD Hachback 12.98 r
Ocenie Almera N16 2003
Mazda 3 BK (żony)

Postprzez Neonixos666 » 23 lis 2011, 19:33

tu nie ma co rzucać pomysłami bo objawy są jasne – Pompa wtryskowa. Nic innego nie wymyślisz, a postępujące problemy mówią same za siebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez maxpayne25 » 24 lis 2011, 06:16

Ja będę chciał do Wieśka zadzwonić w najbliższym czasie – zabaczymy jak On stoi z czasem ;P
A jak nie to tylko inni spece od pomp <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez Steve » 24 lis 2011, 12:40

maxpayne25 napisał(a): Jak się uda to pojadę to Słynnego Wieśka od Mazd – niedaleko bo tylko kilka km – jak znajdzie czas na grzebanie to git.
<jupi>


A kto taki "Słynny Wieś" ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez maxpayne25 » 24 lis 2011, 19:12

No Wieśka nie znasz ? ;P
Od Wieśka to chyba tylko Jaksa bardziej znany jest <rotfl>
A tak serio poszukaj na forum – są info o nim – to Gość z Dębicy co robi tylko przy Mazdach.
Jednym słowem – niespotykanie spokojny człowiek ;)

Aha, i jeszcze jedno – problem z odpalaniem prawie rozwiązany – jutro rano będzie chwila prawdy ale pierwsze efekty są super.
Okazało się, że pomimo iż filtr był wymieniany to dzisiaj wymieniłem ponownie – syf, kiła i mogiła.
Także parę tyś. w kieszeni <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez kierownik » 24 lis 2011, 19:18

błehehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Neonixos666 » 24 lis 2011, 19:30

maxpayne25 napisał(a):Okazało się, że pomimo iż filtr był wymieniany to dzisiaj wymieniłem ponownie – syf, kiła i mogiła.


ty wymieniałeś czy ktoś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez dysiunnia » 25 lis 2011, 02:03

wiecie co nadal się martwię moim autkiem mimo tego że byłam u mechanika wymienił mi filtr oleju który niby był zapchany no szczerze mówiąc od wiosny nie wymieniany to jeszcze powiedział ze jakiś kabelek był urwany i mi zlutował. dzisiaj rano tak jak czytając na forum i słuchając się mojego faceta próbowałam odpalić samochód. przekręciłam kluczyk w stacyjce także zapaliły się kontrolki, kontrolka świec zaczęła mrugać mi po 5 sekundach wiec wyłączyłam i znów przekręciłam zrobiłam tak 3 razy i za 3 razem uruchomiłam silnik i nic nie chciał zeskoczyć boje się go cisnąć żeby się coś nie stało a jak mi kontrolka miga to pod maska słyszę tzw( pstryk , pstryk od świec grzewczych? Może ja źle odpalam silnik, może to jakiś inny błąd ,ale filtry mam w porządku kontrolka przestaje mrugać jak świece się dobrze rozgrzeją a pytanie czy coś może spowalniać rozgrzanie świec, jakieś kable przewody,katalizator? no nie znam się ale zanim pojadę do mechanika to wole upewnić się. bo może ja jakiś błąd robię bo się nie znam a bardzo się martwię:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2011, 19:49
Posty: 145

Postprzez maxpayne25 » 25 lis 2011, 08:30

Nie no ja nie wymieniałem – mechanik , no i oczywiście poczyścił, przedmuchał – i gra gitara <jupi>
Wniosek – wymieniać filtr co najmniej raz w roku niezależnie od przebiegu <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez dysiunnia » 25 lis 2011, 09:13

neonixos jeśli masz rację to muszę szybko do mechanika jechać no tak nie może być dzieki wielki:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2011, 19:49
Posty: 145

Postprzez kierownik » 25 lis 2011, 09:14

dysiunnia a pisałaś, że usunęli problem (miganie kontrolki go wskazuje)
sprawdź jeszcze raz co Ci tam mryga wg opisu w poradniku – spinacz w złącze diagnostyczne w odpowiednie piny i nagraj filmik co tam kontrolka mruga. albo na sprawdzenie błędów u mechanika. inaczej nic nie poradzimy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez dysiunnia » 25 lis 2011, 09:23

niestety w moim mieście nie ma takiego mechanika który by to sprawdził w 100% jedynie w oryginalnym serwisie mazdy ale tam drogo,. Problem usunięty poczęci gdyż nie miga mi w ciągu dnia kontrolka.Teraz mi miga wtedy kiedy świece nie są rozgrzane a jak się nagrzeją kontrolka gaśnie. Jeśli ktoś w obrębie Torunia, Bydgoszczy zna mechanika który sprawdza mazdy ok i ma klocki oryginalne do komputerka żeby podłączyć :) to podjadę ,postaram się nagrać filmik. [ozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2011, 19:49
Posty: 145

Postprzez kierownik » 25 lis 2011, 09:34

koleżanko, masz PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez dysiunnia » 25 lis 2011, 15:54

wiem wiem już dostałam info i piszę na pw:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2011, 19:49
Posty: 145

Postprzez Arni_Toruń » 5 gru 2011, 20:46

dysiunnia napisał(a):niestety w moim mieście nie ma takiego mechanika który by to sprawdził w 100% jedynie w oryginalnym serwisie mazdy ale tam drogo.


Jest taki jeden co moze nie wie wszystkiego za to nigdy nie wpusci w kanał. A swój spryt i wiedzę ma. Jeśli mruga kontrolka to koniecznie trzeba odczytac błedy. Ja mam interfejs ale nie mam jeszcze kompa, na którym mógłbym oprogramowanie odpalić. Informuj jakie sa postępy w sprawie.
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Postprzez Neonixos666 » 5 gru 2011, 20:57

Arni_Toruń napisał(a):Jeśli mruga kontrolka to koniecznie trzeba odczytac błedy


wystarczy zajrzeć do poradnika i nie trzeba żadnego magika :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 5 gru 2011, 21:35

i nie trzeba żadnych interfejsów – wystarczy że kolega Arni zajrzy koleżance pod maskę i włoży zworkę gdzie trzeba, a później będzie patrzył co się dzieje... z autem oczywiście ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Arni_Toruń » 5 gru 2011, 21:53

jasne, że zworką można. Nie wiem kto tam będzie grzebał, ja mam ogromne zaległości i na razie się nie wychylam. A kompem zawsze trochę szybciej jest niż liczyć błyski. Fajnie jak wózek ma OBDII, mozna jechac z lapkiem na siedzeniu i patrzec jak silnik pracuje. Tu sie niestety nie da
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2011, 19:27
Posty: 41

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6