wystarczy poszukać
Wymiana paska i wałka rozrządu
1, 2
Tak wiem na jakie znaki tylko po ustawieniu pierwszego tłoka w GMP te znaki powinny się pokrywać a tak nie jest. I pomyślałem żeby ustawić pierwszy tłok czyli zgrać znaki na wale korbowym a następnie zdjąć pasek i wyrównać znaki na pompie i wałku rozrządu bo są trochę "za wcześnie".
- Od: 27 sie 2011, 11:08
- Posty: 26
- Auto: 626 GW '98r. 2.0 DiTD
kolego – i tak to będziesz ściągał przecież cały rozrząd? nie wiem jak to wcześniej było, ale dla Ciebie jest ważne jak to powinieneś ustawić. nie masz możliwości przestawienia kółka pompy względem pompy, tak samo z kółkiem wałka, więc albo coś było skopane, albo coś się dogadać nie możemy 
No właśnie ewidentnie widać, że wcześniej ktoś zrobił to nie tak no chyba, że pasek jakoś się wydłużył. Czyli tak jak mówisz wystarczy zdemontować rozrząd, poustawiać znaki i zakładać nowy? I jeszcze jedno. Przy wymianie pompy wody trzeba chyba zdjąć całą tą metalową osłonę od strony silnika a co za tym idzie również koło od pompy wtryskowej?
- Od: 27 sie 2011, 11:08
- Posty: 26
- Auto: 626 GW '98r. 2.0 DiTD
theboost napisał(a):mówisz wystarczy zdemontować rozrząd, poustawiać znaki i zakładać nowy
dokłanie tak
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Napinacz daje nowy także jest już ściśnięty. @pioczel wymieniałeś też pompę wody? Bo zastanawiam się czy trzeba zdjąć tę blachę, na której są m.in. znaki do ustawiania kół czy może pompa wyjdzie jakoś do tyłu? I ponawiam pytanie dotyczące wałka rozrządu: czy trzeba do jego wyjęcia rozmontowywać pompę vacuum? I może podpowie ktoś jak odkręcić kolektor dolotowy bo przy okazji bym go wyczyścił (strasznie zaolejony i mnóstwo sadzy), tak żeby zrobić madzię i przez dłuższy czas tam nie zaglądać
.
- Od: 27 sie 2011, 11:08
- Posty: 26
- Auto: 626 GW '98r. 2.0 DiTD
theboost napisał(a):wystarczy zdemontować rozrząd, poustawiać znaki i zakładać nowy?
tak
nie wiem co jeszcze więcej trzeba robić przy wymianie wałka, ale temat rozrządu za to był już wałkowany
theboost napisał(a):Przy wymianie pompy wody trzeba chyba zdjąć całą tą metalową osłonę od strony silnika a co za tym idzie również koło od pompy wtryskowej?
nie trzeba – jest trudniejszy dostęp do śrub od pompy oraz oczyszczeniem bloku ze starej uszczelki, ale nie ma z tym większego problemu jak powyginasz dobrze łapki
theboost napisał(a):I może podpowie ktoś jak odkręcić kolektor dolotowy
odkręcasz śrubki i schodzi

No właśnie martwi mnie to czy trzeba odkręcać pompę przy ściąganiu dolotu ale widzę, że jest jakaś nadzieja
a właśnie zamówiłem całą walizkę kluczy nasadkowych z grzechotkami także może coś z tego będzie. Pewnie trzeba do tego zrzucić przewody wysokiego ciśnienia czy trzeba je odkręcać od pompy czy dadzą się jakoś przesunąć?

- Od: 27 sie 2011, 11:08
- Posty: 26
- Auto: 626 GW '98r. 2.0 DiTD
theboost napisał(a):przewody wysokiego ciśnienia
i tak musisz je odkręcić bo kolektor nie wyjdzie.
theboost napisał(a):czyszczenie gniazd wtryskiwaczy
frezowanie gniazd
a co do wtrysków to z wierzchu normalnie wyczyść.
nie trzeba zdejmować głowicy.
theboost napisał:
Wyjąłem dziś wtryski (opornie ale wyszły).
Mam pytanko co do wtrysków, w jaki sposób są one zamontowane na gwincie cza jak. Chciałbym wymienić podkładki pod wtryskami przy okazji jak będę regulować zawory.
Wyjąłem dziś wtryski (opornie ale wyszły).
Mam pytanko co do wtrysków, w jaki sposób są one zamontowane na gwincie cza jak. Chciałbym wymienić podkładki pod wtryskami przy okazji jak będę regulować zawory.
- Od: 6 lip 2010, 10:19
- Posty: 62
- Skąd: Strzelce Kraj.
- Auto: Premacy 2004r. DITD
jak odkręcisz śruby z elementami dociskającymi wtryski oraz przewody paliwowe wysokiego ciśnienia, to teoretycznie powinny Ci rękami wyjść do góry. w praktyce często są zapieczone i trzeba je "rozruszać", bądź podważać jak się ma czym i o co 
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6