Wycięcie katalizatorów w DiTD

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2011, 19:54

No niestety bez wskaźnika to bez sensu jest zakładać cokolwiek. Ja zmieniłem oporniki na delikatniejsze i raczej kata nie będę wywalał, chyba że kupie inne ditd i zacznę z nim zabawę. Szkoda furmanki męczyć a sprzęt delikatny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 30 maja 2011, 20:05

marsel napisał(a): a oporniki zostaną bo to nic mu nie zaszkodziło do tej pory, a jeżdze już z nimi pare miesięcy

Skoro chcesz sprawdzać trwałość "sztucznie wysilonej" pompy wtryskowej to proszę bardzo. Na pewno nie przedłuży to jednak jej trwałości, ale to twoje auto i twoje pieniążki ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez YgooR » 30 maja 2011, 20:10

Bezpieczniej chyba jest zostawić podkładki i sprawdzić jakie dają ciśnienie.
Katalizator jest wliczony w przepustowość układu wydechowego, gdy go usunąłeś te wartości uległy zmianie. Dlatego u Ciebie wskaźnik jest zalecany, przynajmniej przez jakiś czas.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez Neonixos666 » 30 maja 2011, 22:08

Bandit napisał(a):Na pewno nie przedłuży to jednak jej trwałości


całkowita racja a jak już się brać za tuning to profesjonalnie jak chłopaki i ich projekty w dziale tuning.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Roni » 19 cze 2011, 14:25

darek74 napisał(a):Turbo zaczyna delikatnie pogwizdywać przy ok. 1500-1700. W profilu jest napisane skąd jestem.


:o fajnie by było u mnie przy wykończonej turbinie, załączała się od ok.2,5
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Bandit » 19 cze 2011, 15:55

Roni napisał(a):załączała się od ok.2,5

Nie bardzo rozumiem stwierdzenie "załączała się" bo generalnie turbo kręci się i pracuje zawsze. Masz na myśli, że: dmuchała już maxa (ile dokładnie) czy zaczynała dopiero wstawać (ładować jakiekolwiek ciśnienie)? U mnie przy równej, spokojnej jeździe przy około 1700 – 1800 dmucha około 0,2 bara, zaczyna ładować przy 1500 i max (1,1 bara) też osiąga dopiero przy 2400 rpm i wszystko z nią w porządku ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Roni » 19 cze 2011, 17:01

Przy 2,5 zaczyna ładować jakiekolwiek ciśnienie, jakoś w niedługim czasie mam zamawiać wskaźnik doładowania więc wtedy odezwę się ile dmucha na daną chwilę
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6