Wycięcie katalizatorów w DiTD
No niestety bez wskaźnika to bez sensu jest zakładać cokolwiek. Ja zmieniłem oporniki na delikatniejsze i raczej kata nie będę wywalał, chyba że kupie inne ditd i zacznę z nim zabawę. Szkoda furmanki męczyć a sprzęt delikatny.
marsel napisał(a): a oporniki zostaną bo to nic mu nie zaszkodziło do tej pory, a jeżdze już z nimi pare miesięcy
Skoro chcesz sprawdzać trwałość "sztucznie wysilonej" pompy wtryskowej to proszę bardzo. Na pewno nie przedłuży to jednak jej trwałości, ale to twoje auto i twoje pieniążki
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bezpieczniej chyba jest zostawić podkładki i sprawdzić jakie dają ciśnienie.
Katalizator jest wliczony w przepustowość układu wydechowego, gdy go usunąłeś te wartości uległy zmianie. Dlatego u Ciebie wskaźnik jest zalecany, przynajmniej przez jakiś czas.
Pozdrawiam
Katalizator jest wliczony w przepustowość układu wydechowego, gdy go usunąłeś te wartości uległy zmianie. Dlatego u Ciebie wskaźnik jest zalecany, przynajmniej przez jakiś czas.
Pozdrawiam
Bandit napisał(a):Na pewno nie przedłuży to jednak jej trwałości
całkowita racja a jak już się brać za tuning to profesjonalnie jak chłopaki i ich projekty w dziale tuning.
darek74 napisał(a):Turbo zaczyna delikatnie pogwizdywać przy ok. 1500-1700. W profilu jest napisane skąd jestem.
:o fajnie by było u mnie przy wykończonej turbinie, załączała się od ok.2,5
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Roni napisał(a):załączała się od ok.2,5
Nie bardzo rozumiem stwierdzenie "załączała się" bo generalnie turbo kręci się i pracuje zawsze. Masz na myśli, że: dmuchała już maxa (ile dokładnie) czy zaczynała dopiero wstawać (ładować jakiekolwiek ciśnienie)? U mnie przy równej, spokojnej jeździe przy około 1700 – 1800 dmucha około 0,2 bara, zaczyna ładować przy 1500 i max (1,1 bara) też osiąga dopiero przy 2400 rpm i wszystko z nią w porządku
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Przy 2,5 zaczyna ładować jakiekolwiek ciśnienie, jakoś w niedługim czasie mam zamawiać wskaźnik doładowania więc wtedy odezwę się ile dmucha na daną chwilę
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6