
Muszę koniecznie ustawić jeszcze kąt wtrysku,bo pompa była zakładana,po regeneracji,a mechanik ustawił go na oko.
www.mazdaspeed.pl
xxxROMxxx napisał(a):Myślę że balon szybko by pękł,ale spróbujeA czy taki pedałek by pasował,i czy ma sens podmiana
http://allegro.pl/mazda-626-323-premacy ... 07371.html
Muszę koniecznie ustawić jeszcze kąt wtrysku,bo pompa była zakładana,po regeneracji,a mechanik ustawił go na oko.
robertss napisał(a):Daj znać jak ustawisz kąt wtrysku, jak i ile to kosztuje i czy pomogło. Mam pytanie czy jak na luzie na nagrzanym silniku na postoju naciśniesz gaz i przytrzymasz np. na 3000 obr. czy ma czkawkę/skoki?
pzdr
Neonixos666 napisał(a):ja się przejechałem z odpiętym czujnikiem i nie zauważyłem różnicy.
xxxROMxxx napisał(a):Niewiem czemu u
Ciebie Neonixos666 nie ma różnicy na wypiętym czujniku,bo u mnie jak wypinam to szarpie niesamowicie
Neonixos666 napisał(a):Kolejne DiTD uleczoneoby jak najwięcej osób które znalazły rozwiązanie na swoje problemy z DiTD
Kamilus0705 napisał(a):zakupiłem Mazdę 6 2.0 DiTD rocznik 2003
Kamilus0705 napisał(a):jak podniosę pokrywę silnika to gdzieś w okolicy filtra powietrza coś syczy
Kamilus0705 napisał(a):wymieniałem włącznik świateł wstecznych ten który znajduje się w skrzyni biegów. żeby go wymienić trzeba rurę od turbo nieco zgiąć (przesunąć) aby móc go odkręcić nie wiem czy coś wtedy tam nie uszkodziłem może pękną wąż
alk80 napisał(a):a ja się chyba domyślam, u Neonixos666 nie szarpie dlatego bo aczkolwiek ponieważ że on nie ma RF2 tylko RF4 który jest inaczej sterowany
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6