Spadek mocy 2.0 DITD

Postprzez xxxROMxxx » 13 kwi 2011, 19:59

Myślę że balon szybko by pękł,ale spróbuje <ok> A czy taki pedałek by pasował,i czy ma sens podmiana
http://allegro.pl/mazda-626-323-premacy ... 07371.html
Muszę koniecznie ustawić jeszcze kąt wtrysku,bo pompa była zakładana,po regeneracji,a mechanik ustawił go na oko.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Neonixos666 » 13 kwi 2011, 20:31

a może to przez ten kąt wtrysku, postaraj się to ustawić może pomoże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez robertss » 13 kwi 2011, 20:42

xxxROMxxx napisał(a):Myślę że balon szybko by pękł,ale spróbuje <ok> A czy taki pedałek by pasował,i czy ma sens podmiana
http://allegro.pl/mazda-626-323-premacy ... 07371.html
Muszę koniecznie ustawić jeszcze kąt wtrysku,bo pompa była zakładana,po regeneracji,a mechanik ustawił go na oko.

Daj znać jak ustawisz kąt wtrysku, jak i ile to kosztuje i czy pomogło. Mam pytanie czy jak na luzie na nagrzanym silniku na postoju naciśniesz gaz i przytrzymasz np. na 3000 obr. czy ma czkawkę/skoki?
pzdr
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez xxxROMxxx » 13 kwi 2011, 21:07

ok.Jutro to nie mam czasu,ale w piątek postaram się znależć jakiegoś mechanika który to ustawi,ale słyszałem że nie zrobi w Madzi tego pierwszy lepszy.
robertss napisał(a):Daj znać jak ustawisz kąt wtrysku, jak i ile to kosztuje i czy pomogło. Mam pytanie czy jak na luzie na nagrzanym silniku na postoju naciśniesz gaz i przytrzymasz np. na 3000 obr. czy ma czkawkę/skoki?
pzdr

nie nie ma żadnych skoków ani czkawki.Auto poza tymi szarpaniami jeżdzi całkiem fajnie,i nie mam z nim innych problemów.
Oczywiście dam znać jak ustawie kąt wtrysku papa
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez xxxROMxxx » 15 kwi 2011, 19:41

Neonixos666 napisał(a):ja się przejechałem z odpiętym czujnikiem i nie zauważyłem różnicy.

HURA HURA HURA <jupi>
Nie wytrzymałem,bardzo korciło mnie i dzisiaj wyjąłem niedziałający czujnik sprzęgła.Rozebrałem przeczyściłem styki,i założyłem z powrotem i efekt jest taki że auto już nie szarpie <faja> .Niewiem czemu u
Ciebie Neonixos666 nie ma różnicy na wypiętym czujniku,bo u mnie jak wypinam to szarpie niesamowicie,ale to nieważne,ważne że Madzią jazda teraz to przyjemność :D .
Dzięki wszystkim,którzy chcieli mi pomóc!
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Neonixos666 » 15 kwi 2011, 19:45

Nie mam pojęcia czemu u mnie nic to nie dało ale nie wnikajmy, najważniejsze że mazda działa jak należy i właściciel zadowolony jest, gratuluję <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 15 kwi 2011, 21:28

xxxROMxxx napisał(a):Niewiem czemu u
Ciebie Neonixos666 nie ma różnicy na wypiętym czujniku,bo u mnie jak wypinam to szarpie niesamowicie


a ja się chyba domyślam, u Neonixos666 nie szarpie dlatego bo aczkolwiek ponieważ że on nie ma RF2 tylko RF4 który jest inaczej sterowany, np RF4 ma przepływomierz i sterownik też nim się sugeruje ustalając dawkę paliwa a nie tylko tym co min zapodaje potencjometr z pedału przyspieszenia, który jak ktoś tu już zauważył jest różny w tych silnikach

ale olać to, najważniejsze że auto nie robi ci już " kangurków" kiedy chcesz żwawo przyspieszyć
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez tomxl » 15 kwi 2011, 22:06

Ja też jestem "happy" bo silnik przestal mi przerywac. :D
Kiedys czytałem ,ze trzeba spróbować postukać w zawór SPV ....tak też zrobiłem ,ale poprawy nie było <nie> .
Jednak wczoraj na pracujacym silniku uderzyłem raz jeszcze lekko kluczem w owy zawór iiiii....ku mojemu zdziwieniu szarpanie ustało <spoko> Dzis mija drugi dzien i silnik pracuje bez zarzutu <jupi> i oby tak dalej <spoko>
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2009, 22:01
Posty: 199
Skąd: 3miasto
Auto: V70 D5

Postprzez Neonixos666 » 15 kwi 2011, 22:17

Kolejne DiTD uleczone <jupi> oby jak najwięcej osób które znalazły rozwiązanie na swoje problemy z DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez robertss » 15 kwi 2011, 22:31

Superrr gratulacje <spoko> jutro jadę do garażu i oblukam czujnik sprzęgla i spv-kę :)
kupię webasto do DITD
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2008, 13:41
Posty: 155
Skąd: Lublin
Auto: 626 DITD

Postprzez Kamilus0705 » 16 kwi 2011, 07:45

Witam.
Parę miesięcy temu zakupiłem Mazdę 6 2.0 DiTD rocznik 2003. Za jakiś czas pojawiły mi się pierwsze problemy z Madzią. Nie chciała odpalić itd. Okazało się że to przekaźniki które znajdują się pod maską w skrzynce z bezpiecznikami. Po wymianie owych przekaźników samochód jeździł bez zarzutu. Parę dni temu zauważyłem że po odpaleniu samochodu przez parę pierwszych minut jest słaby. Samochód nie ma polotu, ciężko się zbiera. Zauważyłem że na trasie jak depnę mu na maxa na 5-biegu to komputer pokazuje chwilowe spalanie ok.10L paliwa a jak się rozgrzeje to już pokazuje około 18l i ciągnie wtedy dobrze. Mam takie podejrzenie jakby przepustnica się do końca nie otwierała (przynajmniej tak mi się wydaje). Dodaję że samochód nie kopci, nie szarpie, nie bierze oleju nie chodzi głośniej, nie ma problemu z odpalaniem. Wczoraj odkryłem że samochód nawet po osiągnięciu normalnej temperatury jest słaby. Dodaję że wymieniałem włącznik świateł wstecznych ten który znajduje się w skrzyni biegów. żeby go wymienić trzeba rurę od turbo nieco zgiąć (przesunąć) aby móc go odkręcić nie wiem czy coś wtedy tam nie uszkodziłem może pękną wąż. Mam też takie wrażenie że jak podniosę pokrywę silnika to gdzieś w okolicy filtra powietrza coś syczy. Wcześniej tego nie było. Proszę o pomoc. Co to może być? Zdecydowałem że jeszcze dziś pojadę do kolegi na komputer zobaczymy może jakiś błąd wyskoczy.
Kamilus0705
 

Postprzez alk80 » 16 kwi 2011, 11:36

Neonixos666 napisał(a):Kolejne DiTD uleczone <jupi> oby jak najwięcej osób które znalazły rozwiązanie na swoje problemy z DiTD

oby nie było problemów z DITD <czarodziej>

Kamilus0705 napisał(a):zakupiłem Mazdę 6 2.0 DiTD rocznik 2003

myślałem że M6 miały tylko CITD <co?>

Kamilus0705 napisał(a):jak podniosę pokrywę silnika to gdzieś w okolicy filtra powietrza coś syczy

silnik zaciąga powietrze to syczy, wcześniej może nie zwracałeś na to uwagi, albo syczy (działa) wakumpompa, ale ja nie wiem dokładnie gdzie w M6 ona siedzi

Kamilus0705 napisał(a):wymieniałem włącznik świateł wstecznych ten który znajduje się w skrzyni biegów. żeby go wymienić trzeba rurę od turbo nieco zgiąć (przesunąć) aby móc go odkręcić nie wiem czy coś wtedy tam nie uszkodziłem może pękną wąż

mogło się coś rozszczelnić, powietrze ucieka, ale wtedy by chyba raczej kopcił, chyba że jest nieszczelny między filtrem a turbo wtedy przepływomierz podaje zafałszowane dane do sterownika
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Kamilus0705 » 16 kwi 2011, 18:14

Usterka znaleziona. Byłem też u magika z komputerem – zero błędów. Po zdjęciu pokrywy silnika zwróciłem uwagę na wężyk ten cienki co idzie do turbinki. On był przyczyną. Ten cienki wężyk idzie od turbinki wzdłuż bloku silnika i na jego środkowej części jest jakby tłumik drgań powietrza lub taki zaworek zwrotny wygląda on jak taka duża plastikowa tabletka z dwoma króćcami i właśnie tam tkwił problem bo jeden ten króciec pękł. Ominąłem go i założyłem plastikową rurkę. Wszystko wróciło do normy. Madzia jeździ i to bardzo dobrze.
Kamilus0705
 

Postprzez xxxROMxxx » 16 kwi 2011, 20:08

alk80 napisał(a):a ja się chyba domyślam, u Neonixos666 nie szarpie dlatego bo aczkolwiek ponieważ że on nie ma RF2 tylko RF4 który jest inaczej sterowany

Dokładnie tak.Dzięki alk80 za zaangażowanie w mój były problem,niezauważyłem że Neonixos666ma RF4F.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6