Olej w chłodnicy i zbiorniczku
Strona 1 z 1
Nie umiem namierzyć przyczyny przedostawania się oleju do układu chłodzenia. po zdjęciu korka z chłodnicy nie widać wyraźnego bąblenia jak w przypadku strzelonej uszczelki pod głowicą. Auto nie dymi, ani na biało ani na żaden inny kolor. Poziom mieszaniny cieczy chłodzącej z olejem utrzymuje się ciągle na tym samym poziomie. Jeżdżę już tak rok, ale w końcu chcę z tym zrobić porządek. Ale jak to zdiagnozować bez niepotrzebnego ściągania głowicy. Wiem że jeszcze jest chłodniczka oleju, czy może ona jest przyczyną? Ale jak to sprawdzić?
- Od: 23 paź 2009, 11:47
- Posty: 25
- Skąd: Leszno
- Auto: Mazda 626 Diesel Kombi 1999r.
masz ta chlodnice oleju zintegrowana z cieczy chlodzacej? ta chlodniczka jest od czego ? masz automat? pytam bo kolega w omedze mial ten sam problem przyczyna byla nieszzcelna chlodniczka oleju (od skrzyni automat.) zintegrowana z chlodnica cieczy chlodzacej w silniku bylo czysto ale w zbiorniczku wyrownawczym i chlodnicy juz nie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Rura jest klasycznie czarno – matowa jak to w dieslu. No i nie ma żadnego złowrogiego dymienia. Poziomy oleju i płynu jest praktycznie niezmienne, ze wskazaniem na minimalne ubywanie cieczy chłodzącej. No i nie ma żadnego masełka na korku oleju.
- Od: 23 paź 2009, 11:47
- Posty: 25
- Skąd: Leszno
- Auto: Mazda 626 Diesel Kombi 1999r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6