Wg licznika 142 tyś km i gdyby nie ten ubytek oleju to nie ma się do czego doczepic turbo ciągnie bez żadnych odgłosów (staram się dmuchac i chuchac ale wygląda na to że Niemiec nie miał dla niej litości)
a i jeszcze zauważyłem nieznaczny ubytek płynu chłodniczego
Padła turbina IHI RHF3 – problem z regeneracją i zakupem używki
1, 2
ubytek płynu też może być przez turbo. No jeśli jest to prawdziwy przebieg to ostro musiała być traktowana bo te turbo nie siada od tak sobie.
graba napisał(a):Mam następujący problem moja mazda 323F 2.0 DiTD bierze zdecydowanie za dużo oleju bo aż 2,5 L na 13 tyś
To o 2,5 l za dużo, ale to wcale nie musi być wina turbiny.
graba napisał(a): po wstępnej diagnozie mechanika należy wymienic bądź zregenerowac turbinę pomieważ w rurach dochodzących do turbiny jak i w samej turbinie znajduje się olej.
Zmień mechanika, w dolocie musi być olej, każda turbina musi przepuszczać olej i każda go przepuszcza to jest normalne, ale w rozsądnej ilości, natomiast w żadnym dolocie DiTD nie jest sucho.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Zakładając że nie jest to turbina na której jest podobno delikatny luz (regenerację wycenili mi na 1200 zł) i nie widać żadnych wycieków, a z rury wydechowej buchają kłęby dymu przy redukcji i mocniejszym depnięciu na rozgrzanym silniku to gdzie można szukać przyczyny? uszczelki, podkładki pod wtryskami ?
Wiem że znacznie odbiegłem od tematu więc żeby go już bardziej nie zaśmiecać proszę o jakieś sugestie na prywatną skrzynkę
Wiem że znacznie odbiegłem od tematu więc żeby go już bardziej nie zaśmiecać proszę o jakieś sugestie na prywatną skrzynkę
- Od: 25 paź 2008, 19:18
- Posty: 7
- Skąd: Połaniec
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD BJ 2001r
graba napisał(a):z rury wydechowej buchają kłęby dymu przy redukcji i mocniejszym depnięciu na rozgrzanym silniku
A to może być turbina, ale sama diagnoza po tym, że jest olej w dolocie mnie zdziwiła

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Wiadomo że olej jest ale nie wiadomo w jakich ilościach był u kolegi bo lekki osad olejowy a cieknący olej po ściankach to różnica.
No ubytek oleju i płynu chłodniczego tez może na to wskazywać.
Oczka w zbiorniczku są?
Oczka w zbiorniczku są?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6