diesel nie chce palic na zimnym
Strona 1 z 1
kupiłem mazde 626 2.0 diesel z 99 i nie chce mi palic nawet na małym mrozie Jak temperatura jest koło zera to juz jest problem Silnik zaskakuje na 1-2 sekundy i pózniej gasnie Zeby załapał musze to powtarzac duzo razy Jest zrobiony jakis dodatkowy przycisk do podgrzewania swiec i nie wiem dlaczego zanim odpalam oczywiscie podgrzewam nim swiece Jak jest ciepły to pali bez problemu Jak nie ma mrozu to tez problemu z odpaleniem nie mam.Wszelkie filtry sa pozmieniane
Ostatnio edytowano 1 mar 2007, 00:10 przez fredox, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 28 lut 2007, 22:40
- Posty: 22
- Skąd: Sokołów Podl.
- Auto: GF '99 2.0 Ditd i GD '91 2.0D
ręce opadają.......
Powstał nawet specjalny dział dla Diesli, ale po co pisać tam jak możnapisać gdziekolwiek
Powstał nawet specjalny dział dla Diesli, ale po co pisać tam jak możnapisać gdziekolwiek
Smutne ale prawdziwe . Tego tematu nikt jeszcze nie przeskoczył – Mabi.magicadm napisał(a):smutne
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Proszę moda o przerzucenie tematu do mojego działu...
PS. najpierw sprawdź ELEKTRYKĘ a nie Mabi. Znajdź 3 puszki z bezpiecznikami niedaleko od akumulatora i tym się zajmij. Sprawdź napięcie na świecach, same świece (wykręcić i podłaczyć pod aku i każdą sprawdzić czy na pewno działa cała). Dopiero potem pompa do mabi. Możliwe, że masz też padnięty czujnik temperatury itd.
PS. W mabi zawsze znajdą coś w pompie – chyba nawet jakbyś miał nówkę prosto z fabryki i odesłał do Mabi to też znajdą usterkę i skasują za regulację......
PS. najpierw sprawdź ELEKTRYKĘ a nie Mabi. Znajdź 3 puszki z bezpiecznikami niedaleko od akumulatora i tym się zajmij. Sprawdź napięcie na świecach, same świece (wykręcić i podłaczyć pod aku i każdą sprawdzić czy na pewno działa cała). Dopiero potem pompa do mabi. Możliwe, że masz też padnięty czujnik temperatury itd.
PS. W mabi zawsze znajdą coś w pompie – chyba nawet jakbyś miał nówkę prosto z fabryki i odesłał do Mabi to też znajdą usterkę i skasują za regulację......
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
nie wiem: czy to norma, czy ... wydatki na horyzoncie?
jest tak:
przebieg 190 kkm – przynajmniej tyle wyświetla
Nie kopci – jechałem za i dymków czy dywanów nie widziałem, przy uruchamianiu odrobinke i zapach nieprzepalonego paliwka
przyspieszanie od 1500 obrotów wyraźnie odczuwalne, a wciśnięcie pedału gazu przy ok. 2000 obr wciska w fotel
od 80 – 100 km/h na 5 biegu wyrabia się poniżej 16 sek. w zależnoiści od drogi /w okolicy o poziom raczej trudno/
Pali 6,0 – 6,2/100 – jestem taki "niespotykanie spokojny człowiek"
z filtra paliwa niby nie cieknie, ale jest jakby zroszony ON
A niepokoi mnie to, że rano muszę pokręcić 4-6 sekund z lekko wciśniętym pedałem, jak jest ciepła to znacznie lepiej pali, ale zakręcić trzeba.
do tej pory jeździłem benzynkami, które paliły na dotyk więc pytanie:
Czy to norma, czy zbierać kase na wizytę w Mabi?
jest tak:
przebieg 190 kkm – przynajmniej tyle wyświetla
Nie kopci – jechałem za i dymków czy dywanów nie widziałem, przy uruchamianiu odrobinke i zapach nieprzepalonego paliwka
przyspieszanie od 1500 obrotów wyraźnie odczuwalne, a wciśnięcie pedału gazu przy ok. 2000 obr wciska w fotel
od 80 – 100 km/h na 5 biegu wyrabia się poniżej 16 sek. w zależnoiści od drogi /w okolicy o poziom raczej trudno/
Pali 6,0 – 6,2/100 – jestem taki "niespotykanie spokojny człowiek"
z filtra paliwa niby nie cieknie, ale jest jakby zroszony ON
A niepokoi mnie to, że rano muszę pokręcić 4-6 sekund z lekko wciśniętym pedałem, jak jest ciepła to znacznie lepiej pali, ale zakręcić trzeba.
do tej pory jeździłem benzynkami, które paliły na dotyk więc pytanie:
Czy to norma, czy zbierać kase na wizytę w Mabi?
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
k.el napisał(a):A niepokoi mnie to, że rano muszę pokręcić 4-6 sekund z lekko wciśniętym pedałem [...]
Czy to norma?
To absolutnie nie jest norma. Silnik odpala od pól obrotu – nawet benzyny tak nie potrafią.
Ty "niespotykanie spokojny człowieku" jak ja pojeżdżę niespotykanie spokojnie to mam spalanie na poziomie 5,3-5,5.
Jeśli prawidłowo napisałeś prędkości to nazwać należy tragedią – 80-120 powinno być 13,5 sek. Moja mućka 80-100 wyrabia w ok 4-5 sek.k.el napisał(a):od 80 – 100 km/h na 5 biegu wyrabia się poniżej 16 sek.
Prócz zbierania na MABI trzeba zająć się tym, co jest wokól silnika i pompy – szczelność dolotu, wyczyszczenie intercoolera, zmiana filtra paliwa itd.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Moja 7,5
ale pedal w podłodze 

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jarku, moja raczej jezdzi bez gazu w podlodze....
chyba ze ja sobie posmigam na Eko ale to raczej rzadkosc
zreszta aby ten klekot jechal to trzeba miec gaz w podlodze... moja GF jest zamulona, pewnie dlatego tyle pali (mam prawdopodobnie troche zapchany dolot) tak mysle....... Jarku przejedziesz sie jak bede u Ciebie i sam ocenisz...
xANDy napisał(a):k.el napisał:
od 80 – 100 km/h na 5 biegu wyrabia się poniżej 16 sek.
Jeśli prawidłowo napisałeś prędkości to nazwać należy tragedią – 80-120 powinno być 13,5 sek. Moja mućka 80-100 wyrabia w ok 4-5 sek.
Tak to błąd powinno być 80-120
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
xANDy napisał(a):Prócz zbierania na MABI trzeba zająć się tym, co jest wokól silnika i pompy – szczelność dolotu, wyczyszczenie intercoolera, zmiana filtra paliwa itd.
"popieściłem" madzie zgodnie z sugestią i wszystko wskazuje na to, że problem odpalania związany był z "pocącym" się filtrem paliwa, po jego wymanie pali na dotyk – no prawie ;–)
są też inne efekty:
na +: silnik pracuje znacznie, znacznie ciszej i wskazówka poziomu paliwa wolniej opada,
na –: to dziwne, ale madzia straciła na wigorze tzn. osiągi podobne, gdy pedał gazu prawie w podłodze
Dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie, a z okazji Świąt Wielkanocnych wszystkim czytelnikom forum życzę samych szczęśliwości i radości, a przede wszystkim szerokiej drogi.
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
A jaki filterek wsadziłeś (jakiej marki)?k.el napisał(a):na –: to dziwne, ale madzia straciła na wigorze tzn. osiągi podobne, gdy pedał gazu prawie w podłodze
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6