nie pali ani nie jedzie w upalne dni 626 GF 2.0DiTD

Postprzez karolcio211 » 14 sie 2010, 20:30

witam. mam problem z moją mazdą 626 99r 2.0 DiTD a mianowicie nie toleruje wysokich temperatur. w upalne dni mam problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku. (zaskakuje średnio po 3-4 razie) w pozostałych przypadkach pali po kilku obrotach. jak by tego było mało to jak są temp powyżej 30 stopni to nie chce praktycznie w ogóle przyśpieszać. na 1 biegu mija 5 sekund z butem w podłodze zanim dojdzie do 2400 obr/min powyżej tej granicy obrotów powiedzmy że jedzie razem z polonezami. gdy temp spadnie poniżej ok 20 stopni nie ma już takich problemów z ruszaniem ale wtedy przyspiesza do 100 w około 20s czyli też szału nie ma ale przynajmniej sprzęgła nie pale żeby ruszyć. filtry wymienione. nie kopci. błędów żadnych nie ma na kompie. EGR zaślepiony. mechanicy mnie tylko odsyłają jeden do drugiego i żaden nic na ten temat nie wie. co to może być?? proszę o poradę bo trochę mi się nie uśmiecha wymieniać pompę w ciemno.
Początkujący
 
Od: 18 cze 2009, 00:37
Posty: 17
Skąd: Radom
Auto: 626 GF 99r DiTD

Postprzez siegu » 15 sie 2010, 22:11

>>> DIESEL
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Zelig » 16 sie 2010, 09:36

Mam podobne objawy. Odepnij czujnik temperatury i zobacz jak będzie zapalał. U mnie stety/niestety po odłączeniu pali na dotyk na zimnym i na ciepłym. Teraz jeżdżę z odpiętym i zbieram kasę na regenerację pompy :|
Początkujący
 
Od: 23 sty 2010, 08:53
Posty: 23
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 323F DiTD 90 KM

Postprzez Riki » 16 sie 2010, 13:07

Zapewne pompa.... :|

P.S
Proszę mi się tu nie "śmiać" ;) z myśli technicznej FSO :P
Pozdrawiam.... miłośnik aut z Żerańskiej Fabryki <zeby>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez karolcio211 » 30 sie 2010, 20:51

problem rozwiązany. okazała się padnięta pompa. wysiadły sekcje. koszt remontu pompy wraz z przełożeniem 800zł teraz pali na strzała i super ciągnie już na niskich obrotach. jeszcze zostało mi posprawdzać osiągi:D pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 18 cze 2009, 00:37
Posty: 17
Skąd: Radom
Auto: 626 GF 99r DiTD

Postprzez mart1982 » 30 sie 2010, 22:25

a gdzie robiles regeneracje?
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2009, 22:39
Posty: 67
Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.

Postprzez Riki » 30 sie 2010, 22:39

Tak sądziłem ;)

Dokładnie... po remoncie pompki zawsze powstaje banan na ustach :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez karolcio211 » 31 sie 2010, 19:57

regenerację robiłem w Zakrzewie pod Radomiem u Szmita w zakładzie specjalizującym się w systemy zasilania. Cała operacja trwała 2 dni. Polecam
Początkujący
 
Od: 18 cze 2009, 00:37
Posty: 17
Skąd: Radom
Auto: 626 GF 99r DiTD

Postprzez mart1982 » 1 wrz 2010, 22:49

daj znac jak osiagi po naprawie wygladaja ! Ja zastanawiam sie nad regeneracją pompy w Płocku – MECHANIKA POJAZDOWA s.c Maria Popielarska, Andrzej Popielarski, 09-407 Płock ul. Otolińska 25 (poz. nr 4 w wykazie polecanych warsztatow w poradniku Xandyego).
Czy ktoś robil regeneracje u nich i moglby polecic ???
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2009, 22:39
Posty: 67
Auto: 323f BJ, DiTD, 90KM, 2000 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6