Kompresja a zapłon

Postprzez AmadeosFather » 14 kwi 2010, 18:26

Witam
Proszę o pomoc w dwuch rzeczach .
Pierwsza to proszę o podanie prawidłowej wartości stopnia sprężania dla silnika Dtid ( 626 – 1999).
Druga to pomoc w sprawie złego zapalania . Samochód nigdy nie odpala za pierwszym razem tylko zawsze za drugim . Zaczyna od 600 obrotów a potem wskakuje na ` 900 . Wartoś komprechy to 34/34/34/28 . Jest różniaca ale mechanik mówi że razczej by tego nie powiązywał z zapłonem .
Co można sprawdzić bezkosztowo i jak ? Wiem że było już trochę takich tematów ale przeczytanie wszystkich postów graniczy z cudem więc proszę jeszcze raz .
POZDRAWIAM
Początkujący
 
Od: 28 mar 2004, 08:39
Posty: 18
Auto: 626 DITD

Postprzez optinet » 14 kwi 2010, 19:47

Prawidłowa kompresja to 29,5 a minimalna 26,5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2009, 19:42
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Auto: Premacy DiTD 2000 r.

Postprzez AmadeosFather » 14 kwi 2010, 20:28

To jakim cudem u mnie jest 34 ?
Kurcze nie umiem sobie tego wytłumaczyć . CUD ? Naprawdę ! Byłem przy pomiarze . Otrzymałem kartkę z manometru i to w dobrym warsztacie .
http://www.zanap.pl/
Robią też nasze pompy . Test pompy wyjętej z auta 100 plz
Może za ciasne zawory ? Możliwe to ?
Początkujący
 
Od: 28 mar 2004, 08:39
Posty: 18
Auto: 626 DITD

Postprzez optinet » 14 kwi 2010, 21:42

Może pomiar był przeprowadzony w nieodpowiednich warunkach ?, w instrukcji serwisowej zalecają doprowadzić silnik do temperatury pracy i po 10 minutach od zgaszenia wykonać pomiary.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2009, 19:42
Posty: 62
Skąd: Warszawa
Auto: Premacy DiTD 2000 r.

Postprzez topik » 14 kwi 2010, 21:47

Witam. Stopień sprężania wynosi 18,7 a ciśnienie sprężania tak jak napisał Optinet. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez AmadeosFather » 14 kwi 2010, 22:17

Żeby specjalnie osiągnąć wyższe ciśnie np w tuningu trzeba splanować głowicę żeby zmniejszyć komorę spalania .
P.S.
Ogólnie komprechę zawsze się mierzy na "ciepłym " silniku
Początkujący
 
Od: 28 mar 2004, 08:39
Posty: 18
Auto: 626 DITD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6