DiTD RF4 ma ograniczenie mocy na zimnym silniku dla ochrony pompy wtryskowej i ochrony turbiny.
RF2 nie miał tego (a wręcz odwrotnie) dlatego odbijało się to niekorzystnie na pompie wtryskowej.
Problemy z moca silnika
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):RF2 nie miał tego (a wręcz odwrotnie) dlatego odbijało się to niekorzystnie na pompie wtryskowej.
jak i na całej jednostce napędowej na czele z wałkiem rozrządu... RF4 jest bardziej idioto-odporne.
Witam
Miałem kilka razy taką sytuację że w Madzi mocy zabrakło cisnę a ona ani drgnie tylko chmura czarnego dymu za mna i tak na każdym biegu dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów powoli rusza do przodu nie kopcąc. Zdarza się to podczas jazdy zauważyłem ze dopiero jak silnik sie rozgrzeje. Problem pojawia sie nale i sam nagle znika. Nie wiem o co chodzi? Mam wymieniony EGR, filtr paliwa, przepływomierz i skalibrowane wtryski.
pozdrawiam
Miałem kilka razy taką sytuację że w Madzi mocy zabrakło cisnę a ona ani drgnie tylko chmura czarnego dymu za mna i tak na każdym biegu dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów powoli rusza do przodu nie kopcąc. Zdarza się to podczas jazdy zauważyłem ze dopiero jak silnik sie rozgrzeje. Problem pojawia sie nale i sam nagle znika. Nie wiem o co chodzi? Mam wymieniony EGR, filtr paliwa, przepływomierz i skalibrowane wtryski.
pozdrawiam
-
sailordent
A ja mam pytanie czym się różni RF3 i RF4? oraz czym się różni wersja 101 od 110 konne, samym kompem czy też mechanicznie?
Dokładniesze informacje są w poradniku.
Różnica mechanicznie jest niewielka, bardzo niewielka, ale osprzęt wokół silnika, elektryka jest mocno zmieniona i po bardzo niewielu zmianach włożona do nowszego dziecka mazdy MZR-CD.
Różnica mechanicznie jest niewielka, bardzo niewielka, ale osprzęt wokół silnika, elektryka jest mocno zmieniona i po bardzo niewielu zmianach włożona do nowszego dziecka mazdy MZR-CD.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy to normalne by na osłonie turbiny było tego typu osmolenie? (fotki niżej)
http://www.przeklej.pl/plik/duzea-jpg-0010l64cf5a5
http://www.przeklej.pl/plik/malea-jpg-0010l64jg1dc
Mam wrażenie że czasami autko jest takie ospałe mało żwawe.
Silnik rf4.
Dzięki z góry.
http://www.przeklej.pl/plik/duzea-jpg-0010l64cf5a5
http://www.przeklej.pl/plik/malea-jpg-0010l64jg1dc
Mam wrażenie że czasami autko jest takie ospałe mało żwawe.
Silnik rf4.
Dzięki z góry.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6