Problemy z moca silnika

Postprzez xANDy » 23 lis 2009, 17:14

DiTD RF4 ma ograniczenie mocy na zimnym silniku dla ochrony pompy wtryskowej i ochrony turbiny.
RF2 nie miał tego (a wręcz odwrotnie) dlatego odbijało się to niekorzystnie na pompie wtryskowej.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Riki » 23 lis 2009, 21:03

xANDy napisał(a):RF2 nie miał tego (a wręcz odwrotnie) dlatego odbijało się to niekorzystnie na pompie wtryskowej.


jak i na całej jednostce napędowej na czele z wałkiem rozrządu... RF4 jest bardziej idioto-odporne.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez vladzag » 6 gru 2009, 23:39

Czyli jest to normalne dla tego typu silnika i wszystkie silniki tego typu tak mają i mam się do tego przyzwyczaić?

ale i tak xANDy dzięki za podpowiedz...
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2011, 21:58
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 3, 2005r. 1,6D – 109KM

Postprzez sailordent » 14 gru 2009, 00:17

Witam
Miałem kilka razy taką sytuację że w Madzi mocy zabrakło cisnę a ona ani drgnie tylko chmura czarnego dymu za mna i tak na każdym biegu dopiero po przekroczeniu 2000 obrotów powoli rusza do przodu nie kopcąc. Zdarza się to podczas jazdy zauważyłem ze dopiero jak silnik sie rozgrzeje. Problem pojawia sie nale i sam nagle znika. Nie wiem o co chodzi? Mam wymieniony EGR, filtr paliwa, przepływomierz i skalibrowane wtryski.
pozdrawiam
sailordent
 

Postprzez Neonixos666 » 16 gru 2009, 22:43

A ja mam pytanie czym się różni RF3 i RF4? oraz czym się różni wersja 101 od 110 konne, samym kompem czy też mechanicznie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez xANDy » 8 lut 2010, 16:18

Dokładniesze informacje są w poradniku.
Różnica mechanicznie jest niewielka, bardzo niewielka, ale osprzęt wokół silnika, elektryka jest mocno zmieniona i po bardzo niewielu zmianach włożona do nowszego dziecka mazdy MZR-CD.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez zmyslo » 31 mar 2010, 13:59

Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy to normalne by na osłonie turbiny było tego typu osmolenie? (fotki niżej)
http://www.przeklej.pl/plik/duzea-jpg-0010l64cf5a5
http://www.przeklej.pl/plik/malea-jpg-0010l64jg1dc

Mam wrażenie że czasami autko jest takie ospałe mało żwawe.
Silnik rf4.
Dzięki z góry.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 14:49
Posty: 54 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Premacy 2003 2.0 tdvi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6