Ciśnienie na wtryskiwaczu – jakie powinno być?

Postprzez osiejoz » 25 wrz 2009, 18:44

Pytanie jak w temacie... Szukałem wszędzie, nikt nie był mi w stanie pomóc :/ potrzebuję to wiedzieć na stówę, bo po wymianie końcówek wtrysku madzia dalej wali na czarno od 2tys obrotów w górę :/
Obrazek
Obrazek
Jeśli masz pytanie to pisz na PW. :)
Początkujący
 
Od: 22 mar 2009, 13:41
Posty: 22
Skąd: Siemiatycze
Auto: Mazda 626 GE 2.0D comprex

Postprzez zadra » 26 wrz 2009, 16:31

W którymś temacie była informacja,że po wymianie wtryskiwaczy wyregulowano ciśnienie 130bar (jednocześnie podane było, że u kogoś tam było 140bar i również ok)

Aby się upewnić możesz zapytać Jaksy, on powinien wiedzieć..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3316 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Jaksa » 26 wrz 2009, 16:47

muunek napisał(a):możesz zapytać Jaksy

Jaksa nie robił nigdy pomp ani wtrysków , nawet nie byłem szkolony w tym temacie , słyszałem ze cisnienia w starszych modelach regulowało się podkładkami ( wewnatrz wtryskiwacza ) mysle ze kazdy pompiarz powinien wiedziec co i jak . A tak szczerze .... Fabryczne wtryski nie ulegają zniszczeniu , znam przypadki ( nawet z tego forum ) gdzie po wymianie koncówek był dramat czyli czarny dym :P
osiejoz napisał(a):po wymianie końcówek wtrysku madzia dalej wali na czarno od 2tys obrotów w górę

A dawke paliwa wychodzacą z pompy kolega sprawdzal ? No i jeszcze jest takie cuś jak kąt wtrysku , myslę ze nikt tego nigdy nie sprawdzal /ustawial , w RF-CX bardzo wazne jest napiecie pasków wielorowkowych no i przepustowosc filtra powietrza ( to tak na marginesie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez zadra » 27 wrz 2009, 16:22

Jaksa nie robił nigdy pomp ani wtrysków , nawet nie byłem szkolony w tym temacie


Proszę o wybaczenie, nie maiałem o tym pojęcia.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3316 (41/88)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Jaksa » 27 wrz 2009, 22:31

muunek napisał(a):Proszę o wybaczenie,
Nie ma sprawy :) Nie mozna znac sie na wszystkim.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez osiejoz » 28 wrz 2009, 12:06

Paski nowe, nowy olej (elf) i nowe filtry. Aż tak dramatycznie nie jest, ale dalej nie to co powinno być. Ewentualnie metoda prób i błędów. Do pana Jaksy już zwróciłem się o pomoc, no i niestety. Póki co auta nie będę miał przez tydzień, jednak jak juz dostane spowrotem to zajadę do pompiarza i ustawie, napisze wtedy jakie parametry bede miał zrobione i podam je na forum. :)
Obrazek
Obrazek
Jeśli masz pytanie to pisz na PW. :)
Początkujący
 
Od: 22 mar 2009, 13:41
Posty: 22
Skąd: Siemiatycze
Auto: Mazda 626 GE 2.0D comprex

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6