Ciśnienie na wtryskiwaczu – jakie powinno być?
Strona 1 z 1
Pytanie jak w temacie... Szukałem wszędzie, nikt nie był mi w stanie pomóc :/ potrzebuję to wiedzieć na stówę, bo po wymianie końcówek wtrysku madzia dalej wali na czarno od 2tys obrotów w górę :/
- Od: 22 mar 2009, 13:41
- Posty: 22
- Skąd: Siemiatycze
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D comprex
W którymś temacie była informacja,że po wymianie wtryskiwaczy wyregulowano ciśnienie 130bar (jednocześnie podane było, że u kogoś tam było 140bar i również ok)
Aby się upewnić możesz zapytać Jaksy, on powinien wiedzieć..
Aby się upewnić możesz zapytać Jaksy, on powinien wiedzieć..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
muunek napisał(a):możesz zapytać Jaksy
Jaksa nie robił nigdy pomp ani wtrysków , nawet nie byłem szkolony w tym temacie , słyszałem ze cisnienia w starszych modelach regulowało się podkładkami ( wewnatrz wtryskiwacza ) mysle ze kazdy pompiarz powinien wiedziec co i jak . A tak szczerze .... Fabryczne wtryski nie ulegają zniszczeniu , znam przypadki ( nawet z tego forum ) gdzie po wymianie koncówek był dramat czyli czarny dym
osiejoz napisał(a):po wymianie końcówek wtrysku madzia dalej wali na czarno od 2tys obrotów w górę
A dawke paliwa wychodzacą z pompy kolega sprawdzal ? No i jeszcze jest takie cuś jak kąt wtrysku , myslę ze nikt tego nigdy nie sprawdzal /ustawial , w RF-CX bardzo wazne jest napiecie pasków wielorowkowych no i przepustowosc filtra powietrza ( to tak na marginesie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa nie robił nigdy pomp ani wtrysków , nawet nie byłem szkolony w tym temacie
Proszę o wybaczenie, nie maiałem o tym pojęcia.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Nie ma sprawymuunek napisał(a):Proszę o wybaczenie,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Paski nowe, nowy olej (elf) i nowe filtry. Aż tak dramatycznie nie jest, ale dalej nie to co powinno być. Ewentualnie metoda prób i błędów. Do pana Jaksy już zwróciłem się o pomoc, no i niestety. Póki co auta nie będę miał przez tydzień, jednak jak juz dostane spowrotem to zajadę do pompiarza i ustawie, napisze wtedy jakie parametry bede miał zrobione i podam je na forum. 
- Od: 22 mar 2009, 13:41
- Posty: 22
- Skąd: Siemiatycze
- Auto: Mazda 626 GE 2.0D comprex
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6