witam
Problem z Mazdą a mianowicie max.obroty zarówno na postoju i podczas jazdy jakie uzyskam to 3500 0br/min.. na co mam zwrócic uwagę???
Prędkość Obrotowa Silnika
Strona 1 z 1
zawsze mozna wlozyc drugi bieg przy predkosci 80 km/h i obroty podskocza
a moze i wyskoczą.
Wydaje mi się ze powinieneś przypomnieć sobie co się stało od momentu gdy ostatnio silnik osiagał włąściwe obroty.
Jeżeli pracuje w tym zakresie (do 3,5 tys) poprawnie to być może coś z elektroniką.Zresetować kompa.Odczytać kody.Sprawdzić potencjometr gazu.
Zaczołbym od najprostrzych elememtów np. Czujnik cisnienia doładowania, podać mu napięcie (przez opornik np. 1000 Om) z nózki zasilajacej (chyba 5V)SPRAWDZ ile jest, Zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury. Posprawdzać wtyczki, umasowienie. Najlepiej miernik uniwersalny manual i sprawdzać. JAk dobrze pali to raczej SPV dobry. Sprawdzaj i pytaj.
A może czujnik połozenia wału, może ząbek na pasku rozrzadu. Kody!
Wydaje mi się ze powinieneś przypomnieć sobie co się stało od momentu gdy ostatnio silnik osiagał włąściwe obroty.
Jeżeli pracuje w tym zakresie (do 3,5 tys) poprawnie to być może coś z elektroniką.Zresetować kompa.Odczytać kody.Sprawdzić potencjometr gazu.
Zaczołbym od najprostrzych elememtów np. Czujnik cisnienia doładowania, podać mu napięcie (przez opornik np. 1000 Om) z nózki zasilajacej (chyba 5V)SPRAWDZ ile jest, Zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury. Posprawdzać wtyczki, umasowienie. Najlepiej miernik uniwersalny manual i sprawdzać. JAk dobrze pali to raczej SPV dobry. Sprawdzaj i pytaj.
A może czujnik połozenia wału, może ząbek na pasku rozrzadu. Kody!
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
MACIEKbm – masz tak blisko do profesjonalnego warsztatu... podjedź po prostu do Jaksy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
rexwolf napisał(a):Sprawdzaj i pytaj.
A może czujnik połozenia wału, może ząbek na pasku rozrzadu.
Sprawdzone...wymieniny rozrząd..druga pompa wtryskowa i dalej lipa
obroty na postoju czy podczas jazdy nie przekraczają 3500-3700 obrotów/min
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6