Turbina regenerować ,wymienić czy wyjąć ? Problem z obrotami ,silnik się dławi

Postprzez Sylwek_626 » 4 lut 2009, 12:19

http://artkom3.home.pl/pub/waz22.JPG proszę , ten wezyk dochodzi do miejsca do którego są wpięte jeszcze 3 takie małe wężyki. I co myślicie o tym ?
"Są tylko 3 prawdziwe sporty: walki byków, alpinizm, automobilizm. Reszta to tylko gry..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2006, 09:29
Posty: 100
Skąd: Łódź

Postprzez malkolm » 4 lut 2009, 12:38

możliwe że jest to przyczyną, już na forum było coś o takim przypadku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez kierownik » 4 lut 2009, 12:41

możliwe że jest to przyczyną, już na forum było coś o takim przypadku

bywało też, że już ktoś chciał regenerować turbinę, a się okazał jakiś przetarty przewód.... :D
życzę tylko takich napraw ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Sylwek_626 » 4 lut 2009, 12:44

malkolm napisał(a):możliwe że jest to przyczyną, już na forum było coś o takim przypadku

OK ale do czego ten weżyk idzie ? Jakie ma zadanie ? Tylko nie piszcie że ma za zadanie utrzymywać szczelność bo to logiczne :P Od filta powietrza idzie ta duża odma do turbiny (chyba) a cała reszta ?
"Są tylko 3 prawdziwe sporty: walki byków, alpinizm, automobilizm. Reszta to tylko gry..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2006, 09:29
Posty: 100
Skąd: Łódź

Postprzez malkolm » 4 lut 2009, 12:55

za chwilę zajrzę do mojej bryczki, może coś wspólnie ustalimy :D może jakąś fotkę strzele
fotka numer 1:
Obrazek
i fotka numer 2, ten wężyk z prawej to jest pewnie ten który kolega miał przecięty
Obrazek


a co to jest za sterownik to nie wiem :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Sylwek_626 » 4 lut 2009, 13:51

malkolm napisał(a):a co to jest za sterownik to nie wiem

No to poczekamy , może ktoś wie i oświeci nas <lol>
"Są tylko 3 prawdziwe sporty: walki byków, alpinizm, automobilizm. Reszta to tylko gry..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2006, 09:29
Posty: 100
Skąd: Łódź

Postprzez kierownik » 4 lut 2009, 14:04

a to nie są solenoidy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez malkolm » 4 lut 2009, 14:14

tego to ja nie wiem, poczekamy może jakiś fachowiec od dizli się wypowie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez misb » 4 lut 2009, 18:50

To są elektrozawory (solenoidy) od sterowania EGR.
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 20:07
Posty: 80
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323F BJ DiTD 2001r

Postprzez Janusz626 » 8 lut 2009, 18:30

Sylwek_626 napisał(a):nie ma mocy pow. 2 tys obr.silnik sie dławi

... nikt nie zaproponowal magicznego zaworka w pompie?? czy ja nie doczytalem...
Sylwek_626 napisał(a):Do tego elementu na pierwszym i drugim zdjęciu wlewa się jakiś płyn

... plyn wspomagania ukl. kierowniczego
Sylwek_626 napisał(a):i gdzie jest zawór sterujący dawką paliwa

...patrz cytat pierwszy

EDIT :) :) widzialem pierwsza strone tylko :D do drugiej i trzeciej nie dojechalem <jelen>


pzdr Janusz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6