Gigantyczne (jak na diesla) spalanie – POMOCY

Postprzez thomass » 22 sty 2009, 20:45

autentycznie 5,5.tez nie moglem w to uwierzyc ale tak mi wyszlo. cykl mieszany miasto ,trasa .do 130 km/h,a ja nie jezdze wolno,90km/h min.i krece ja od 2250- 2750.po co mial bym was klamac?tak mi wyszla.a co 4000 obr /min to madzia leci 170/kmh.tez nie wierze ze wam 200 leca skoro producent podaje cos kolo 185km/h max.nie wiem ile teraz mi poleci ale 180 powinna.po czyszczeniu calego dolotu i turbiny caly czas robi sie mocniejsza.zobacze jak to jeszcze dlugo potrwa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez thomass » 22 sty 2009, 20:48

ja tez jezdze na shellu.u mnie ostatnio na polowie baku pokazalo mi 465km.moja madzia nie pali tylko wacha paliwo :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez MTS » 22 sty 2009, 21:44

Ja w lecie na trasie rzeszów-warszawa-rzeszów i coś tam po drodze to na jednym baku przejechałem 800 kilometrów a nogę nam ciężką
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2008, 13:15
Posty: 1371 (1/0)
Skąd: Rzeszów
Auto: Fiat Ducato 3.0 180km

Postprzez Iktorn92 » 22 sty 2009, 22:03

a tez jezdze na shellu.u mnie ostatnio na polowie baku pokazalo mi 465km.moja madzia nie pali tylko wacha paliwo

Dookładnie kolega <diabełek>

w lecie robie spokojnie troche ponad tysiac na baku :) jak latam tylko po miescie to 800 do rezerwy zawsze nigdy mniej :)
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez Riki » 22 sty 2009, 22:29

bello napisał(a):nie wierze ze wam 200 leca


mam gdzieś zdjęcie z 205km/h ale kilka razy udało mi się uzyskać licznikowe 210km/h i to na pewno był już v-max na prostej drodze.
Szczerze? dla mnie nie jest ważne czy "idzie" 190 czy 200... wolałbym osiągnąć mniej ale w krótszym czasie..
P.S
Tuż po zakupie 180km/h w porywach 5km/h więcej ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Iktorn92 » 22 sty 2009, 22:54

Dokladnie Riki moja tak samo 205 poszedlem a dalej nie probowalem ale jakis tam minimalny zapas jeszcze byl lecz zrobilo sie troche ciasno na autobanie pomimo 4 pasow wiec odpuscilem ;)
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez thomass » 22 sty 2009, 23:43

dla mnie tez nie jest wazne ile poleci,i tak max 140/h jezdze,zreszta na odcinku2000km wiecej ja nie mecze.Tez bym wolal zeby szybciej to robila ,ale nie narzekam jak na diesla z turbem to swietnie przyspiesza w porownaniu jak ja kupilem to 100 procent poprawy.agresywna sie zrobila.ostatnio jak wracalem z zona z Irlandii to mialem cala zapakowana po dach.Gorek nie czula specjalnie,nie musialem 4 biegu wrzucac jak mialem 130/h przed wzniesieniem,a nie powiem bo w niemczech,i w francji gory sa.Tak ze jestem zadwolony,po 40 tys km. w ciagu 9 miesiecy zadnych problemow nie mialem,oprucz tego ze ostatnio znajomy wlal mi plyn hamulcowy DA1 ,no i teraz pompka hamulcowa mi lekko przepuszcza ,musze wymienic.Oczywiscie plyn wymienilem na DOT3.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez krzysiek.gory » 23 sty 2009, 09:08

To jak nam się temat i tak zrobił różnorodny to zapytam o jeszcze jedną rzecz:
Czy ktoś może mi pomóc w kwestii wymiany pasków klinowych? Jakie rozmiary są do GW RF2A 101 KM, jakiego producenta warto kupować (najchętniej oryginał) bo na razie znalazłem BOSCHA i MITSUBOSCHI. I czy ktoś dysponuje schematem gdzie co należy poluzować żeby je wymienić? Mam "sam naprawiam" tylko do poprzedniego modelu ale nawet tam nie ma żadnych rysunków a opisy są pokręcone
Początkujący
 
Od: 15 cze 2008, 22:39
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM

Postprzez Lukano » 23 sty 2009, 09:46

krzysiek.gory napisał(a):Dymi na biało nie wiem przy przy jeździe dałoby się to zobaczyć bo nie są to nie wiem jakie kłęby dymu.

Jak dymi na biało to jest wszysko OK. jak nie dymi na czarno, a tym bardziej na niebiesko to super i gratulacje stanu :]
Iktorn92 napisał(a):Nie nie firmowy prywatny. On ma 7 na obrotmierzu a to diesel choc fakt czeerwone pole zaczyna sie gdzies od 5.5 chyba nawet zeby

na obrotomierzu ma 7 z oszczędności producenta. Wstawiają te same tarcze do wszystkich wersji, tylko czerwone malują rożnie.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Riki » 23 sty 2009, 12:04

krzysiek.gory co do pasków..zapraszam na PW. Posiadam oryginały w dobrej cenie.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez krzysiek.gory » 23 sty 2009, 13:25

A co oznacza dymienie na niebiesko?
Początkujący
 
Od: 15 cze 2008, 22:39
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM

Postprzez Lukano » 23 sty 2009, 13:40

krzysiek.gory napisał(a):A co oznacza dymienie na niebiesko?

Brak kompresji, sprężania w silniku. Czyli jednym słowem silnik- trup do remontu. chyba, że bardzo wtryski leją i paliwo nie jest dopalane. Czarny czasem przy mocniejszym depnięciu to norma w dieslu.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Udesky » 23 sty 2009, 14:19

Lukano napisał(a):Czarny czasem przy mocniejszym depnięciu to norma w dieslu.

diesel musi dymić :P
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 23 sty 2009, 14:20

Udesky napisał(a):diesel musi dymić

<zeby> mrrrr...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lukano » 23 sty 2009, 14:22

Udesky napisał(a):diesel musi dymić język

eatm :P w volvo jeszcze nie widziałem dymka a ma już 85 kkm :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Iktorn92 » 23 sty 2009, 15:19

krzysiek.gory napisał(a):A co oznacza dymienie na niebiesko?

To co napisal Lukano jak i palenie oleju :)

Udesky napisał(a):diesel musi dymić język



<diabel> <list> <diabełek>


Lukano napisał(a):w volvo jeszcze nie widziałem dymka a ma już 85 kkm język


Chyba troche jeszcze minie zanim go ujrzysz :P
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez krzysiek.gory » 23 sty 2009, 18:39

to powrócę jeszcze do pytania o paski – może ktoś mnie nakierować na opis wymiany w GW?
Początkujący
 
Od: 15 cze 2008, 22:39
Posty: 20
Skąd: Łódź
Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM

Postprzez Lukano » 26 sty 2009, 21:45

ja dzisiaj pociskalem volvo. Tak jak pisałem CR ma odcinkę. Wtryskami w CR steruje komputer. czerwone pole mam jaką jedną małą kreseczkę od 5 tysięcy. po dojściu obrotów do 5k komputer odcina wtrysk, aż zmienimy bieg ;) Przez tą zabawę dostałem dzisiaj od seata Ibizy 1,9 tdi. obrotomierz kończy się na 6. heh nadal nie wyobrażam sobie widoku 7 k w dieslu :P
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6