Gigantyczne (jak na diesla) spalanie – POMOCY
autentycznie 5,5.tez nie moglem w to uwierzyc ale tak mi wyszlo. cykl mieszany miasto ,trasa .do 130 km/h,a ja nie jezdze wolno,90km/h min.i krece ja od 2250- 2750.po co mial bym was klamac?tak mi wyszla.a co 4000 obr /min to madzia leci 170/kmh.tez nie wierze ze wam 200 leca skoro producent podaje cos kolo 185km/h max.nie wiem ile teraz mi poleci ale 180 powinna.po czyszczeniu calego dolotu i turbiny caly czas robi sie mocniejsza.zobacze jak to jeszcze dlugo potrwa 
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
a tez jezdze na shellu.u mnie ostatnio na polowie baku pokazalo mi 465km.moja madzia nie pali tylko wacha paliwo
Dookładnie kolega

w lecie robie spokojnie troche ponad tysiac na baku
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 17:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
bello napisał(a):nie wierze ze wam 200 leca
mam gdzieś zdjęcie z 205km/h ale kilka razy udało mi się uzyskać licznikowe 210km/h i to na pewno był już v-max na prostej drodze.
Szczerze? dla mnie nie jest ważne czy "idzie" 190 czy 200... wolałbym osiągnąć mniej ale w krótszym czasie..
P.S
Tuż po zakupie 180km/h w porywach 5km/h więcej
Dokladnie Riki moja tak samo 205 poszedlem a dalej nie probowalem ale jakis tam minimalny zapas jeszcze byl lecz zrobilo sie troche ciasno na autobanie pomimo 4 pasow wiec odpuscilem 
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 17:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
dla mnie tez nie jest wazne ile poleci,i tak max 140/h jezdze,zreszta na odcinku2000km wiecej ja nie mecze.Tez bym wolal zeby szybciej to robila ,ale nie narzekam jak na diesla z turbem to swietnie przyspiesza w porownaniu jak ja kupilem to 100 procent poprawy.agresywna sie zrobila.ostatnio jak wracalem z zona z Irlandii to mialem cala zapakowana po dach.Gorek nie czula specjalnie,nie musialem 4 biegu wrzucac jak mialem 130/h przed wzniesieniem,a nie powiem bo w niemczech,i w francji gory sa.Tak ze jestem zadwolony,po 40 tys km. w ciagu 9 miesiecy zadnych problemow nie mialem,oprucz tego ze ostatnio znajomy wlal mi plyn hamulcowy DA1 ,no i teraz pompka hamulcowa mi lekko przepuszcza ,musze wymienic.Oczywiscie plyn wymienilem na DOT3.
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
To jak nam się temat i tak zrobił różnorodny to zapytam o jeszcze jedną rzecz:
Czy ktoś może mi pomóc w kwestii wymiany pasków klinowych? Jakie rozmiary są do GW RF2A 101 KM, jakiego producenta warto kupować (najchętniej oryginał) bo na razie znalazłem BOSCHA i MITSUBOSCHI. I czy ktoś dysponuje schematem gdzie co należy poluzować żeby je wymienić? Mam "sam naprawiam" tylko do poprzedniego modelu ale nawet tam nie ma żadnych rysunków a opisy są pokręcone
Czy ktoś może mi pomóc w kwestii wymiany pasków klinowych? Jakie rozmiary są do GW RF2A 101 KM, jakiego producenta warto kupować (najchętniej oryginał) bo na razie znalazłem BOSCHA i MITSUBOSCHI. I czy ktoś dysponuje schematem gdzie co należy poluzować żeby je wymienić? Mam "sam naprawiam" tylko do poprzedniego modelu ale nawet tam nie ma żadnych rysunków a opisy są pokręcone
- Od: 15 cze 2008, 22:39
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM
krzysiek.gory napisał(a):Dymi na biało nie wiem przy przy jeździe dałoby się to zobaczyć bo nie są to nie wiem jakie kłęby dymu.
Jak dymi na biało to jest wszysko OK. jak nie dymi na czarno, a tym bardziej na niebiesko to super i gratulacje stanu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Iktorn92 napisał(a):Nie nie firmowy prywatny. On ma 7 na obrotmierzu a to diesel choc fakt czeerwone pole zaczyna sie gdzies od 5.5 chyba nawet zeby
na obrotomierzu ma 7 z oszczędności producenta. Wstawiają te same tarcze do wszystkich wersji, tylko czerwone malują rożnie.
A co oznacza dymienie na niebiesko?
- Od: 15 cze 2008, 22:39
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM
krzysiek.gory napisał(a):A co oznacza dymienie na niebiesko?
Brak kompresji, sprężania w silniku. Czyli jednym słowem silnik- trup do remontu. chyba, że bardzo wtryski leją i paliwo nie jest dopalane. Czarny czasem przy mocniejszym depnięciu to norma w dieslu.
krzysiek.gory napisał(a):A co oznacza dymienie na niebiesko?
To co napisal Lukano jak i palenie oleju
Udesky napisał(a):diesel musi dymić język



Lukano napisał(a):w volvo jeszcze nie widziałem dymka a ma już 85 kkm język
Chyba troche jeszcze minie zanim go ujrzysz
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
- Od: 25 gru 2007, 17:05
- Posty: 185
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'
to powrócę jeszcze do pytania o paski – może ktoś mnie nakierować na opis wymiany w GW?
- Od: 15 cze 2008, 22:39
- Posty: 20
- Skąd: Łódź
- Auto: 626 '99 GW 2.0 TDI 16V 101KM
ja dzisiaj pociskalem volvo. Tak jak pisałem CR ma odcinkę. Wtryskami w CR steruje komputer. czerwone pole mam jaką jedną małą kreseczkę od 5 tysięcy. po dojściu obrotów do 5k komputer odcina wtrysk, aż zmienimy bieg
Przez tą zabawę dostałem dzisiaj od seata Ibizy 1,9 tdi. obrotomierz kończy się na 6. heh nadal nie wyobrażam sobie widoku 7 k w dieslu 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6