Instalacja sekwencyjna LPG do 2.0 FS 115KM 2000r
1, 2
witam, od 3 dni jestem wlaścicielem owego autka, przed kupnem nie chciałem nic innego oprócz VW albo Audi, no ale trafiła sie MADZIA po jak mysle okazyjnej cenie. Po pierwszej przejazdzce chyba sie "napaliłem" a jezdziłem róznymi autkami. wracając do sprawy, spalanie na jest jak na moje oko chyba dobre średnio 7,8l przy jezdzie dosyc zrywnej, bo bardzo podoba mi sie warkot silniczka jak sie zbiera
jak dla mnie to dałbym mu ze 125KM
ale znowu sie zagalopowałem, chodzi mi o sekwencje do Madzi, chodzi mi o szczerą opinie, bede jezdził duzo, przy starym autku robiłem 30 tys. rocznie. u zaprzyjaznionego gazownika wyniesie mnie to ok 2200zł. Jak to widzicie?! pozdrawiam.
- Od: 22 kwi 2010, 14:30
- Posty: 6
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 626 2.0 Exclusive 115KM 2000r.
zakładaj! ja jestem zadowolony. przelicz sobie sam różnicę w cenie benzyny i lpg. oblicz po ilu km zwróci Ci się instalacja, bedziesz mial czarno na białym.
ja jestem bardzo zadowolony i po 13000km sekwencja juz mi sie praktycznie zwrocila a teraz jezdze na +![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
moja instalacja STAG4, butla w kole, wlew pod klapką
ja jestem bardzo zadowolony i po 13000km sekwencja juz mi sie praktycznie zwrocila a teraz jezdze na +
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
moja instalacja STAG4, butla w kole, wlew pod klapką
Witam ja w mojej Mazdzie 626 zamontowalem sekwencje za 3000zl. i jest dobrze ale w poprzedniej 323F mialem mieszlnikowa za 2000zl. i bardziej sobie ja chwale,duzy minus w sekwencji jest taki ze przelacza sie dopiero przy uzyskaniu odpowiedniej temperatury czyli w zimie musze przejechac conajmniej 1,5 kilometra na benzynie i dopiero sie przelacza na gaz wiec na krotkich odcinkach jestem troche stratny na paliwie.W 323F mam instalacje mieszalnikowa juz 6 rok bez awari i w zimie praktycznie od razu przelaczalem na gaz i bylo ok to jest dopiero oszczednosc.Do Efki tankowalem raz na rok za 50 zl.benzyny a do 626 starcza to w zimie zaledwie na 2 miesiace.Gdybym jeszcze raz montowal instalacje do mojej 626 GF to byla by to dobrej jakosci instalacja mieszalnikowa bo osiagi i kultura jazdy taka sama.Po przemysleniach dochodze do wniosku ze starsze nie znaczy gorsze a moze jest nawet i lepsze to samo dotyczy samochodow Pozdrawiam.
- Od: 27 lut 2010, 21:35
- Posty: 67
Zabrakło minusów.
Teoretycznie mam przejechane 80 tys na gazie.
Wypaliło mi dwa zawory w głowicy. Przy naprawie głowicy wymienili mi wszelkie możliwe uszczelki razem 1800 zł.
Teoretycznie mam przejechane 80 tys na gazie.
Wypaliło mi dwa zawory w głowicy. Przy naprawie głowicy wymienili mi wszelkie możliwe uszczelki razem 1800 zł.
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
kmail napisał(a):Zabrakło minusów.
Teoretycznie mam przejechane 80 tys na gazie.
Wypaliło mi dwa zawory w głowicy. Przy naprawie głowicy wymienili mi wszelkie możliwe uszczelki razem 1800 zł.
miales zbyt uboga mieszanke gazu ?
Ja tez tylko montuje instalacje BRC i nie mam najmniejszych problemow,fakt sa troche drozsze ale warto-Polecam szczerze.
- Od: 27 lut 2010, 21:35
- Posty: 67
jeszcze wtrące jedną rzecz.... kolega kmail wspomnial o remoncie na ktory wydal 1800zl
musze powiedziec ze jest to NICZYM w porownaniu do 16.000 zł które zaoszczędził przez te 80.000km na roznicy cen paliw pb i lpg
zaokrąglijmy nawet w dół do 15.000zł. odejmijmy od tego koszt instalacji zaokragle w gore do 2500zl, potem odejmijmy dodatkowa wymiane filtrow co 10.000 przez 80.000km powiedzmy minus 800zł no i ten remont minus 1800
to i tak prawie 10.000zl zostaje nam w kieszeni!!! ja uwazam ze warto!
musze powiedziec ze jest to NICZYM w porownaniu do 16.000 zł które zaoszczędził przez te 80.000km na roznicy cen paliw pb i lpg
zaokrąglijmy nawet w dół do 15.000zł. odejmijmy od tego koszt instalacji zaokragle w gore do 2500zl, potem odejmijmy dodatkowa wymiane filtrow co 10.000 przez 80.000km powiedzmy minus 800zł no i ten remont minus 1800
to i tak prawie 10.000zl zostaje nam w kieszeni!!! ja uwazam ze warto!
Radex84 napisał(a):kmail napisał(a):Zabrakło minusów.
Teoretycznie mam przejechane 80 tys na gazie.
Wypaliło mi dwa zawory w głowicy. Przy naprawie głowicy wymienili mi wszelkie możliwe uszczelki razem 1800 zł.
miales zbyt uboga mieszanke gazu ?
Nie wiem, sekwencja Landirenzo.
I też uważam że gaz jest super.
Jechaliśmy na Chorwację i kolo się zdziwił że jego super ekonomicze auto pali tylko 1.5 l (jechaliśmy jak dziadki) więcej niz mój gazu
- Od: 30 maja 2016, 11:50
- Posty: 31
- Skąd: Łódź
- Auto: 6 GH 2.0 benz. sedan.
kiedyś tam 626 GF 2.0 benz.
mi tez pali straaaaaaaaasznie malo gazu... nawet po tym jak gazownikowi powiedzialem zeby zwiekszyl mieszanke gazu
pali okolo 8,5 l gazu a w trasie potrafi nawet 7,6 gazu
czuc pare KM mniej i inna dynamike ale jezdzi sie tanio, a przy wiekszych predkosciach i tak daje czadu, zreszta moje auto dopier zaczyna żyć powyzej 140km/h
pali okolo 8,5 l gazu a w trasie potrafi nawet 7,6 gazu
czuc pare KM mniej i inna dynamike ale jezdzi sie tanio, a przy wiekszych predkosciach i tak daje czadu, zreszta moje auto dopier zaczyna żyć powyzej 140km/h
mam 626 2.0-115KM 2001rok-włożyłem staga-nie pamiętam jakiego, chyba stag 300, albo 3000 i mam problem, który już poruszałem na forum (jadąc ze stałą prędkością na obrotach ok.3000 popewnym czasie silnik zaczyna szarpać)-jest to niemożliwe do wyregulowania!!!.
Do mazdy jest specjalna instalacja (podwójny wtrysk) więcej wie gość który zakłada coś takiego w Siedlcach na ul. sportowej-nie jest to reklama tylko po dwóch latach męczenia się trafiłem do niego.
Do mazdy jest specjalna instalacja (podwójny wtrysk) więcej wie gość który zakłada coś takiego w Siedlcach na ul. sportowej-nie jest to reklama tylko po dwóch latach męczenia się trafiłem do niego.
- Od: 13 wrz 2008, 14:04
- Posty: 4
jakie masz wtryskiwacze i jaki reduktor mam tez staga i ten sam silnik i jest wszystko ok
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Tak piszecie o tym gazie,
a przecież w mazdzie często jest przejście sterowanie sekwencyjnego na półsekwencje...jak wasi gazownicy na to?
To co koledze szarpie to jest dokladnie to...silnik zalewa gazem bo jest za bogato...jaka masz instalke?
Niektórzy z was piszą że jest wszystko ok – więc albo trafili na silniki z pełna sekwencją od początku do końca albo ich sterowniki dobrze sobie z tym radzą....
a przecież w mazdzie często jest przejście sterowanie sekwencyjnego na półsekwencje...jak wasi gazownicy na to?
To co koledze szarpie to jest dokladnie to...silnik zalewa gazem bo jest za bogato...jaka masz instalke?
Niektórzy z was piszą że jest wszystko ok – więc albo trafili na silniki z pełna sekwencją od początku do końca albo ich sterowniki dobrze sobie z tym radzą....
- Od: 11 mar 2010, 13:15
- Posty: 18
- Skąd: waw / lbn
- Auto: 626 GF FS / 01R
a więc już jestem po załozeniu. Założyłem BRC, nie wiem jak sie nazywają poszczególne elementy ale z tego co wiem to reduktor jast typu Genius. tak więc odezwe sie jak zrobie 1000km i mi wszystko ustawią, bo na razie jest lekka róznica z mocą i nie wiem ile jeszcze pali przed regulacją.
- Od: 22 kwi 2010, 14:30
- Posty: 6
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 626 2.0 Exclusive 115KM 2000r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6