Kąt wyprzedzenia zapłonu 2,0 FS.
Witam.
Jakis czas temu schrzaniłem robotę i za słabo dokreciłem koło pasowe wału korbowego.
Efekt – wyrobione gniazdo klinowe i klin.
Gośc ustawił mi to koło i dokrecil pneumatem i wydawało mi sie, ze jest o.k.
Ostatnio jednak mam wrażenie, że silnik ma czasami na 2 i 3 biegu przy obrotach ok. 2tys. lekkie, chwilowe przydławienia, ledwo wyczuwalne ale jednak... niepokojace.
Zastanawiam sie czy koło jest na pewno we własciwym połozeniu? Czy nie mam źle ustawionego kata wyprzedzenia zaplonu?
Pytanie: czy w moim silniku (bez odkrecania koła pasowego) mozna sprawdzi i ewentualnie ustawic kąt wyprzedzenia zapłonu. I czy można to zrobic pozostawiając koło w ewentualnym złym połozeniu? Czy w pierwszej kolejnosci musze wymienic koło?
Jakis czas temu schrzaniłem robotę i za słabo dokreciłem koło pasowe wału korbowego.
Efekt – wyrobione gniazdo klinowe i klin.
Gośc ustawił mi to koło i dokrecil pneumatem i wydawało mi sie, ze jest o.k.
Ostatnio jednak mam wrażenie, że silnik ma czasami na 2 i 3 biegu przy obrotach ok. 2tys. lekkie, chwilowe przydławienia, ledwo wyczuwalne ale jednak... niepokojace.
Zastanawiam sie czy koło jest na pewno we własciwym połozeniu? Czy nie mam źle ustawionego kata wyprzedzenia zaplonu?
Pytanie: czy w moim silniku (bez odkrecania koła pasowego) mozna sprawdzi i ewentualnie ustawic kąt wyprzedzenia zapłonu. I czy można to zrobic pozostawiając koło w ewentualnym złym połozeniu? Czy w pierwszej kolejnosci musze wymienic koło?