Szarpanie silnika, pływające wolne obroty, silnik przestaje ciągnąć od 4500 obr – 2.0 DOHC

Postprzez Greg16V » 29 mar 2009, 19:17

Witam wszystkich forumowiczy. Kupiłem mazdę 626 2.0 16V z 1998 roku (kombi). Przy sprzedaży poprzedni własciciel uprzedził mnie że jest uszkodzony przepływomierz. Jeździłem na odłączonym. Kupiłem używany i zamontowałem. Po podłączeniu zresetowałem komputer i odpaliłem silnik. Odczekałem aż sie rozgrzeje i włączy wentylator. Teoretycznie powinien pracować normalnie ale tak nie jest. Silnik nadal pracuje nierówo. Czasami spadaja wolne obroty,przy przyspieszaniu podszarpuje i zacina się przy 4500 obrtów na każdym biegu. Często też jak przyspieszę i odpuszczę gaz to zaczyna szarpać.
Czy może ktos miał podobny problem i może mi pomóc. Proszę też o link do kodów błędów.
Dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 mar 2009, 16:35 przez Greg16V, łącznie edytowano 3 razy
Greg16V
 

Postprzez kierownik » 29 mar 2009, 22:05

Greg16V zapoznaj się z regulaminem działu oraz popraw temat – w przeciwnym wypadku poleci on do kosza w 24h.

Greg16V napisał(a):Proszę też o link do kodów błędów.

użyj szukajki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Tomkoff » 30 mar 2009, 10:34

Co drugi temat do kosza? Czy to nie przesada? Jeszcze trochę i tu nikt nie będzie pisał!
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2008, 11:09
Posty: 13
Skąd: Poznań, Murowana Goślina
Auto: 626 GF 2.0 98r.

Postprzez kierownik » 30 mar 2009, 10:36

Tomkoff a regulamin się czytało? a trudno jest napisać temat jak inni użytkownicy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez pawelMX6 » 30 mar 2009, 11:50

Greg16V, jeśli obroty falują to w pierwszej kolejności sprawdź poziom płynu w chłodnicy oraz odpowietrz układ. U mnie to pomogło w stu procentach.

Jak stan filtra paliwa oraz powietrza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Greg16V » 30 mar 2009, 16:43

Przepraszam za niedociągnicia w moim pierwszym poscie.
Dziękuję za odpowiedzi. Filtry wymienione, zastanawiam się czy nie miałem pecha i wymieniony przepływomierz też jest uszkodzony. Czy istnieje sposób na sprawdzenie przepływomierza. Po odłączeniu go silnik pracuje dużo lepiej – oczywiscie nie idealnie.
Spróbuję odczytać kody błędów i zobaczę co mi pokaże.
Dziekuje i pozdrawiam
Greg16V
 

Postprzez Redoo » 30 mar 2009, 19:52

a może zerknąć w ten przpływonierz i zobaczyć czy te druciki są całe hmm?!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez zige22 » 14 kwi 2009, 19:47

ja też miałem taki problem , wystarczyło delikatnie wyjąć z przepływomierza te druciki i przemyć denaturatem, teraz śmiga bez zarzutów , należy też częściej wymieniać filtr powietrza.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 13:33
Posty: 15
Skąd: Słupsk
Auto: mazda 6 2,0 2004r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6