brak ładowania i swieci kontrolka akumulatora

witam
mam taki problem: ostatnio jak jechalem zapalila mi sie kontrolka akumulatora
i jest tak:pasek napiety jest OK, napiecie na akumulatorze 12,2 przy wylaczonym silniku, jak mierze na wlaczonym to pozostaje takie samo, nie rosnie przy dodawaniu gazu, zaraz po przekreceniu stacyjki kontrolki sie zapalaja, po odpaleniu gasna i po jakis 5 sek. zapala sie ta od akumulatora, gruby przewod od alternatora ma przejscie do aku, kostke te szara co wchodzi do alternatora przeczyscilem, a ladowania jak nie bylo tak nie ma
alternator jest mitsubisi, moze macie jakies pomysly??bo mam 300km do domu a jakos trza wracac, no nie?aha przed tym wszystkim zauwazylem czasem, ze po odpaleniu silnika i wlaczeniu swiatel po dodaniu gazu zaczely swiecic troszke jasniej
moze macie jakies pomysly i sugestie?
ew czy da sie wymienic same szczotki na alternatorku albo caly regulator?i jakie sa to koszta? moge podac nr z alt. A2TB0191B
pozdrawiam
mam taki problem: ostatnio jak jechalem zapalila mi sie kontrolka akumulatora
i jest tak:pasek napiety jest OK, napiecie na akumulatorze 12,2 przy wylaczonym silniku, jak mierze na wlaczonym to pozostaje takie samo, nie rosnie przy dodawaniu gazu, zaraz po przekreceniu stacyjki kontrolki sie zapalaja, po odpaleniu gasna i po jakis 5 sek. zapala sie ta od akumulatora, gruby przewod od alternatora ma przejscie do aku, kostke te szara co wchodzi do alternatora przeczyscilem, a ladowania jak nie bylo tak nie ma
alternator jest mitsubisi, moze macie jakies pomysly??bo mam 300km do domu a jakos trza wracac, no nie?aha przed tym wszystkim zauwazylem czasem, ze po odpaleniu silnika i wlaczeniu swiatel po dodaniu gazu zaczely swiecic troszke jasniej
moze macie jakies pomysly i sugestie?
ew czy da sie wymienic same szczotki na alternatorku albo caly regulator?i jakie sa to koszta? moge podac nr z alt. A2TB0191B
pozdrawiam