aggio napisał(a):Ja rozumiem to tak. Uszkodzony-brudny popychacz. Jak jest zimny, zapala ładnie (popychacz miękki) i normalnie zamyka zawór, obroty podwyższone bo zimny a na wyższych obrotach niż jałowe nie gaśnie na zimnym.
aggio bardzo mi przykro ale Twoja teoria jest bledna.Z pewnoscia na zimnym silniku nie masz miekkich popychaczy,bo sam piszesz,ze nie klepia na zimnym.Jakby byly miekki to bys uslyszal z cala pewnoscia.Ja proponuje-
– na zimnym silniku sprawdzic kompresje,odpalic po tym az do zgasniecia(troche niech sie rozgrzeje) i ponownie sprawdzic kompresje
-odpalic na zimnym i lekko rozgrzac az zgasnie,wykrecic swiece i przez otwor looknac czy jakis zawor sie nie domyka(niekiedy widac to ale w ta teorie nie wierze)
Jakos nie moge łyknac bajeczki z popychaczami ale niech Ci bedzie.Moze to tez byc problem z pompa oleju a dokladnie z regulatorem cisnienia oleju,moze sie zacierac i dawac cisnienie oleju na maxa,warto zrobic pomiar cisnienia oleju.