Strona 1 z 1

Brak mocy, niskie obroty

PostNapisane: 9 cze 2008, 16:39
przez maykelek
Mam problem z Mazdą po wymianie oleju (mobil 1 5W40) świec (NGK platynowe) i filtrów paliwa (NIPPARTS), powietrza(MAZDA), oleju(MAZDA) oraz wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów (MAZDA) autko straciło siły :( A dokładniej mówiąc po wymianie wszystkiego ruszyłem do domku wszystko było elegancko następnie po 15 KM zatrzymałem sie na 5 minut i odpaliłem autko i było bardzo źle. Na biegu jałowym ma jakieś 400 obrotów czasami spada do 300; nie da się wyprzedzć autko straciło moc a przy tym strasznie nim trzęsie (zwłaszcza na biegu jałowym).
Według szukajki wykonałem reset kompa (zdjęcie klemy) sprawdziłem płyn w chłodnicy. BARDZO PROSZE O POMOC !!!!!!!!!!!!!!

PostNapisane: 9 cze 2008, 16:49
przez kemot
Moim zdaniem przewody bądź kopułka do wymiany.Na biegu jałowym rzuca silnikiem ponieważ nie chodzi na wszystkie cylindry.Iskra skacze po świecy.Miałem identyczny syndrom w GE.Auto strasznie z mulone rzucało silnikiem obroty poniżej normy.Wymieniłem przewody razem z kopułka i jak ręka odjął.

PostNapisane: 9 cze 2008, 17:45
przez Mieczyslaw
mi tez sie wydaje ze to przewody. nie na wszystki gary chodzi i dlatego tak moze sie dziac. sprawdz czy sa dobrze podpiete, ponumerowane powinny byc

PostNapisane: 9 cze 2008, 18:25
przez maykelek
podpięte są dobrze sprawdzałem :( kolejność też się zgadza

PostNapisane: 9 cze 2008, 18:27
przez maykelek
postaram się jutro kabelki zdobyć ale jak kabelki to wiadomo tylko NGK

PostNapisane: 9 cze 2008, 20:10
przez Hugo
maykelek napisał(a):NGK platynowe
Wg katalogu? Do tego auta?

PostNapisane: 9 cze 2008, 22:31
przez maykelek
Problem zlokalizowany zdjołem fajki z świec i przy pierwszej świecy zrobił sie mały basenik z oleju – uszczelka w tym miejscu puściła zdjołem pokrywe oczyściłem świeczki założyłem jeszcze raz uszczelke dokręciłem pokrywe założyłem świece i mazda zamruczała niczym kotek :)

Ale mam pytanko czy śruby powinienem dokręcać na ciepłym silniku i czy moze ma ktoś instukcje jakim momentem i w jakiej kolejności powinny być dokręcane śrubki przy pokrywie zaworów

PostNapisane: 9 cze 2008, 23:32
przez Hugo
maykelek napisał(a):czy śruby powinienem dokręcać na ciepłym silniku
Bez znaczenia czy na zimnym czy na rozgrzanym.
maykelek napisał(a): jakiej kolejności powinny być dokręcane śrubki przy pokrywie zaworów
Od środka do zewnątrz naprzemian góra-dół.

PostNapisane: 10 cze 2008, 14:25
przez maykelek
teraz jest ok nic nie cieknie :)

a co do platynowych świec to z katalogu mi wybierał :)

PostNapisane: 10 cze 2008, 15:06
przez nemi
Hugo napisał(a):Wg katalogu? Do tego auta?

Tak.