edit : poprawiłem za Ciebie temat proszę o zapoznanie się z regulaminem i używanie szukajki 99% odpowiedzi znajdziesz tam
Problem ze ssaniem, nie działa – 2.0 FS.
Strona 1 z 1
Witam,jestem od niedawna na forum i widzę,że nie brakuje tu osób które doskonale orientują się w temacie.Więc mam nadzieje,że znajdzie się ktoś kto rozgryzie mój problem.Moja 626 GF miała dość częsty problem w mazdach,a mianowicie- wolne obroty.Zacząłem więc od czyszczenia przepustnicy i silniczka krokowego.Ten zabieg poskutkował,ale po uruchomieniu silnika okazało się,że nie działa ssanie.Zauważyłem też że silnik nie wyrównuje obrotów po włączeniu się klimatyzacji czy świateł.Wiem że najprościej byłoby podłączyć go do komputera,ale w moim złączu diagnostycznym nie ma pinu FEN i mój mechanik twierdzi,że potrzebny jest serwis.Czy ktoś wie o co chodzi i czy obejdzie sie bez wizyty w serwisie?
edit : poprawiłem za Ciebie temat proszę o zapoznanie się z regulaminem i używanie szukajki 99% odpowiedzi znajdziesz tam

edit : poprawiłem za Ciebie temat proszę o zapoznanie się z regulaminem i używanie szukajki 99% odpowiedzi znajdziesz tam
- Od: 22 mar 2008, 20:28
- Posty: 4
- Skąd: iwkowa
- Auto: mazda 626 GF 98r.2.0 85kW
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=ssanie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=ssanie
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
proszę odnaleźć naj bardziej pasujący temat i się do niego podpiąć
O ssaniu już było tyle że bez problemów znajdziesz odpowiedz
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=ssanie
http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
proszę odnaleźć naj bardziej pasujący temat i się do niego podpiąć
O ssaniu już było tyle że bez problemów znajdziesz odpowiedz
Zdobywca strony 911 nie mylić z nr. informacji i 156
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
http://nasza-klasa.pl/school/179242/2
- Od: 23 gru 2006, 21:31
- Posty: 468
- Skąd: Milin K. Konina
- Auto: carisma
Dzięki za reakcje,ale obejrzałem większość tematów o ssaniu i nie znalazłem nic o jego braku.
- Od: 22 mar 2008, 20:28
- Posty: 4
- Skąd: iwkowa
- Auto: mazda 626 GF 98r.2.0 85kW
czysciles silniczek krokowy w GF?? a to dziwne bo GFka go nie posiada
a co do problemu to moze jakis czujnik temp Ci padl, sa dwa

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Zdaniem znajomego "fachowca"czyściłem właśnie silniczek,nie jestem mechanikiem więc mogę się mylić.Wymieniłem czujnik który znajduje się na górze koło pokrywy zaworów,nie wiem gdzie jest drugi bo wymienił bym obydwa.Mam identyczną Madzie jak ty,ładny kolor.
- Od: 22 mar 2008, 20:28
- Posty: 4
- Skąd: iwkowa
- Auto: mazda 626 GF 98r.2.0 85kW
ja bylem u mechanika wlasnie z tym samym problemem i mowie ze to moze byc krokowy to mi powiedzial ze go nie ma wiec przekazuje tylko co mi ktos powiedzial a pozniej inni potwierdzili. poszukaj na stronie glownej, na pewno gdzies tam jest a ja wracam do pisania pracy licencjackiej :/
dzieki
pan marian napisał(a):,ładny kolor.
dzieki

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
ja mam GF FP

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
ja nie mialem braku ssanie tylko jego nadmiar, nie wylaczalo sie do konca i do tej pory tak mam jak silnik jest zimny ale nic z tym nie robie. a Tobie nie mam pojecia co doradzic. jak resetowales kompa i od tego czasu tak amsz czyli cos z elektryka na pewno

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Sory ze sie dlugo nie odzywalem,ale jestem za granica.Rozgryzlem problem problem ze ssaniem,ale sam nie wiem na sto procent jaka byla jego przyczyna.Problem pojawil sie po rozebraniu przepustnicy.Okazalo sie ze w glownej mierze za ssanie odpowiada to cos na przepustnicy(silniczek krokowy-choc niektorzy twierdza ze to cos innego)wiec pstanowilem go jeszcze raz rozebrac .Budowa tego czegos jest prosta jak przyslowiowa" budowa cepa"i nie wiem jak mozna to zle poskladac,ale po powtornym zlozeniu wszystko wrocilo do normy.Wolne obroty sa super,jedyny problem jaki pozostal to spadajace obroty na biegu jalowym po wlaczeniu jakiegos urzadzenia(klimatyzacja,swiatla).Jezdzilem wczesniej honda accord i tam takie problemy po prostu nie istnialy.Ale przynajmniej pozostaje satysfakcja po usunieciu awari.Pozdrowienia.
- Od: 22 mar 2008, 20:28
- Posty: 4
- Skąd: iwkowa
- Auto: mazda 626 GF 98r.2.0 85kW
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6