Jakie świece zapłonowe do 626 GF/GW ?
Witam.
Ja w mam założone takie świece i jest OK ale nie mam gazu tak, że się nie wypowiadam na temat gazu.W peugeocie mam też takie świece i zrobiłem na nim 100kkm i nic się nie dzieje, spalanie takie samo brak szarpania jest OK.
Ja w mam założone takie świece i jest OK ale nie mam gazu tak, że się nie wypowiadam na temat gazu.W peugeocie mam też takie świece i zrobiłem na nim 100kkm i nic się nie dzieje, spalanie takie samo brak szarpania jest OK.
Mazda 626 2.0 16V 2000r
Wałbrzych
Wałbrzych
- Od: 5 sie 2011, 07:52
- Posty: 104
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM
maxim_wawa napisał(a):no to zdam realcje z uzytkownia BOSCH SUPER Plus Yttrium +8 FR7DC+
otóż już zrobilem na nich ok 7 tys i moge powiedziec ze naprawde daja rade
Odgrzeje kotlecika Pora i na moje świece nastała.
Maxim, jeździsz do dziś na tych świeczkach?
Właśnie przyszły i co ciekawe na tym metalowym pierścieniu mam wygrawerowane russia:) Bosch ma tam fabryki, czy to podróby jakieś? Dziwne bo podróby to by raczej z chin były
szerokości
grzech
grzech
Na podrobach mialbys napisane Bosch-Germany, wiec ja bym sie nie przejmowal zanadto
Sam jezdze na oponach Nokian – made in Russia i powiem, ze nie mialem jeszcze tak dobrych gum.
Co do swiec – od lat uzywam NGK i jak na razie nie mam zamiaru nic zmieniac, no chyba ze sie pogorsza jakosciowo.
Do Twojego najprawdopodobniej – PZFR6F, ale jeszcze sprawdz.
Sam jezdze na oponach Nokian – made in Russia i powiem, ze nie mialem jeszcze tak dobrych gum.
Co do swiec – od lat uzywam NGK i jak na razie nie mam zamiaru nic zmieniac, no chyba ze sie pogorsza jakosciowo.
Do Twojego najprawdopodobniej – PZFR6F, ale jeszcze sprawdz.
Ja wymianę świec robiłem jakieś 50tyś. km. temu, razem z santechami. Wszystko przejechane na LPG II generacji, nadal jeździ prawidłowo. Świece BKR6E NGK, przerwa zmniejszona o 0.1 mm.
Cena średnio 10 PLN za sztukę.
Cena średnio 10 PLN za sztukę.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Dominator napisał(a):Dobrze gregory napisał..
No czy ja wiem ... Jezdzenie do oporu (az stanie) na jednych swiecach, to chyba niekoniecznie – tym bardziej na gazie. Ja tam wymieniam jak kazali w instrukcji, czyli co 90 000. Ale nie za 10 zl/szt, no sory, nie ma tanio i dobrze w zyciu.
Wiem, ze powinnismy generalnie wiedziec wiecej i lepiej niz producent, ale ja na razie nie wiem nic. Dopiero sie ucze (na forum oczywista).
Ostatnio edytowano 6 lut 2014, 14:28 przez tom_ek66, łącznie edytowano 1 raz
Ale czy w ogole istnieja NGK po 10 zl/sztuka ?
No bo jak szukalem to tylko 57 zl za platynowe, albo nawet wiecej za Denso iridium (co prawda Inter cars jest drogawy, ale duzo taniej pewnie nie znajdziesz).
P.S.
No dobra, znalazlem, Sa po 39 zl/kpl. Nie decyduje sie jednak – jakis powod taniosci musi byc i boje sie, ze moze chodzic o jakosc.
No bo jak szukalem to tylko 57 zl za platynowe, albo nawet wiecej za Denso iridium (co prawda Inter cars jest drogawy, ale duzo taniej pewnie nie znajdziesz).
P.S.
No dobra, znalazlem, Sa po 39 zl/kpl. Nie decyduje sie jednak – jakis powod taniosci musi byc i boje sie, ze moze chodzic o jakosc.
tom_ek66 napisał(a):.....No dobra, znalazlem, Sa po 39 zl/kpl. Nie decyduje sie jednak – jakis powod taniosci musi byc i boje sie, ze moze chodzic o jakosc.
Zrobisz jak uważasz. Popatrz co napisał Gregory zgadzam się z nim. Ja w mojej M mam podobnie. Też "tanie" świece NGK. też gaz i też przerwę ustawioną o 0.1 mm niż nominalna. Wszystko chodzi OK.
motylek322 napisał(a):tom_ek66 napisał(a):.....No dobra, znalazlem, Sa po 39 zl/kpl. Nie decyduje sie jednak – jakis powod taniosci musi byc i boje sie, ze moze chodzic o jakosc.
Zrobisz jak uważasz. Popatrz co napisał Gregory zgadzam się z nim. Ja w mojej M mam podobnie. Też "tanie" świece NGK. też gaz i też przerwę ustawią o 0.1 mm niż nominalna. Wszystko chodzi OK.
Ja za te bosche również płaciłem jakieś 6pln/szt. Stąd moje pytanie o russię na nich. No nic – wkręcone – madzia jeździ o wiele lepiej niż na tych poprzednich denso ale po 250 km nie ma co mówić o ich jakości.
A wymieniałem bo szarpała na niskich obrotach.
Kusi mnie tester do świec i kabli – np Draper. Może ktoś miał styczność i może coś o nim napisać?
szerokości
grzech
grzech
Gregory napisał(a):Ja wymianę świec robiłem jakieś 50tyś. km. temu, razem z santechami. Wszystko przejechane na LPG II generacji, nadal jeździ prawidłowo. Świece BKR6E NGK, przerwa zmniejszona o 0.1 mm.
Cena średnio 10 PLN za sztukę.
Ehhh, nie lubię siebie cytować.
Świece wymienione, bo silnik zaczynał delikatnie przerywać, ale winne były przewody( jeden rozleciał się w dłoni)
Świece po 50 tyś km bez oznak zużycia, iskra poprawna, izolatory kompletne, nieponadpalane, zabarwienie od spalania prawidłowe.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
nie wiem czy jest na tym forum temat do przywitań-jestem nowy tak więc jakby co, to proszę o naganę od piątku jestem posiadaczem 626 FS w automacie i lpg i niepokoiło mnie szarpanie przy ruszaniu-nie zdarzyło mi się zgasić automatu a tu jednak się dało. po przeczytaniu tematu zakupiłem bosche irydowe za niecałe 50zł i sentechy i jak reką odjął. tak właśnie widziałem, że drogie świece są zalecane ale w sklepie polecili takie. włożone były denso z cienką jakąś środkową elektrodą. za to stare sentechy, które źle nie wyglądały rozleciały się w rękach. wszystko niby niedawno wymieniane wg poprzedniego właściciela. na tych denso przerwa była 1,1mm aż. i jeszcze taka sprawa-te denso były takie jakieś biało-szare i suche-dobrze to wróży czy raczej bardziej ciemne powinny być, bo szczerze nie widziałem jeszcze takich idealnie zabarwionych na każdym cylindrze. w poprzedniej "furze" każda była inna i bardziej czarne
sebekle napisał(a):denso były takie jakieś biało-szare i suche-dobrze to wróży czy raczej bardziej ciemne powinny być, bo szczerze nie widziałem jeszcze takich idealnie zabarwionych na każdym cylindrze. w poprzedniej "furze" każda była inna i bardziej czarne
Bardzo dobrze gdy elektrody są szarobiałe albo szarożółte. Ale gogla nie zamknęli – u mnie działa
szerokości
grzech
grzech
Markiz napisał(a):Dzięki za info.
Zawsze w GF katowałem NGK. Czas na Denso
No i dobrze, NGK to dla mnie badziew. Osobiście używam tylko Champion lub Denso, ponoć jeszcze Brisk i Beru są godne polecenia.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6