Strona 1 z 1

mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 29 sty 2018, 18:16
przez Robson881
Witam serdecznie od jakiegoś czasu jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 626 V 2.0 115 km od tego czasu został wymieniony kompletny rozrzad wraz z pompą wody, świece, przewody WN, uszczelka pod kolektorem dolotowym, czyszczenie przepustnicy wraz z wymianą uszczelek, dorobienie złącza diagnostycznego obd II w kabinie :D , filtry, wymiana oleju uszczelka pod kolektorem wydechowym ale niestety albo mechanik zpaprał robotę albo jest jakaś nieszczelność w kolektorze bo po otwarciu maski widać wydostające się spaliny z kolektora ale nie w tym rzecz. Mój problem jest taki że
ciężko się wkręca do 3000 rpm, jest strasznie zamulona po podpięciu interfejsu i sprawdzeniu Forscanem wywala błąd P1100 – występująca chwilowo usterka obwodu MAF
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika(Power Train Chain Control Module)
jaka może być przyczyna wyżej wymienionego błędu?
z góry dziękuję i pozdrawiam!

PostNapisane: 30 sty 2018, 07:40
przez lukaszrg
Przepływomierz do wymiany lub przerwany kabel

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 30 sty 2018, 19:04
przez Robson881
Aha tak myślałem ale wolałem się upewnić

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 2 lut 2018, 09:09
przez Robson881
No niestety ale nie jest to przepływomierz sprawdziłem na drugim i jest to samo ma ktoś jakieś pomysły?

PostNapisane: 3 lut 2018, 03:49
przez lukaszrg
No to pozostaje sprawdzić instalacje. Zobacz też we forscanie jakie wartości mierzy ci przepływka przy danych obrotach. I czy wogole coś mierzy.

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 3 lut 2018, 08:22
przez Robson881
instalacje już mierzyłem jest ok dobra jeszcze sprawdzę jakie wartości podaje Forscan

PostNapisane: 23 lut 2018, 20:22
przez pipstacz
A może po prostu nieszczelny dolot? Jeśli z odczytów lambdy wynika, że mieszanka jest za bogata, to sterownik stwierdza "nie no, przepływomierz musi zaniżać, skoro mnie zalewa". Nie ma kodu błędu oznaczającego nieszczelny dolot, bo i jak sterownik miałby to zdiagnozować? Sprawdź obejmy i poprzeginaj na pracującym silniku wszystkie wężyki powietrzne w okolicach króćców przepustnicy, regulatora ciśnienia i puszki filtra węglowego.

PostNapisane: 25 lut 2018, 21:35
przez Robson881
Raczej nieszczelny dolot odpada bo niedawno wymieniałem uszczelki pod dolotem jak i również pod przepustnicą wraz z czyszczeniem

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 8 kwi 2018, 00:54
przez Robson881
Problem rozwiązany temat do zamknięcia dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie pozdrawiam!

PostNapisane: 8 kwi 2018, 09:48
przez pipstacz
Skoro nie napisałeś co było przyczyną, to w sumie mogłeś nie tracić czasu i nic nie pisać.

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 8 kwi 2018, 23:12
przez Robson881
prawdopodobnie padła centralka ale nie zawracalem sobie tym glowy i zamontowałem uniwersalny centralny zamek pozdrawiam!

PostNapisane: 9 kwi 2018, 07:37
przez pipstacz
Eee... ale to jest wątek o błędzie P1100 :)

Re: mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

PostNapisane: 9 kwi 2018, 18:57
przez Robson881
a tak nie ten dział :)