mazda 626 v 2.0 115 km 1999 r błąd p1100

Postprzez Robson881 » 29 sty 2018, 18:16

Witam serdecznie od jakiegoś czasu jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 626 V 2.0 115 km od tego czasu został wymieniony kompletny rozrzad wraz z pompą wody, świece, przewody WN, uszczelka pod kolektorem dolotowym, czyszczenie przepustnicy wraz z wymianą uszczelek, dorobienie złącza diagnostycznego obd II w kabinie :D , filtry, wymiana oleju uszczelka pod kolektorem wydechowym ale niestety albo mechanik zpaprał robotę albo jest jakaś nieszczelność w kolektorze bo po otwarciu maski widać wydostające się spaliny z kolektora ale nie w tym rzecz. Mój problem jest taki że
ciężko się wkręca do 3000 rpm, jest strasznie zamulona po podpięciu interfejsu i sprawdzeniu Forscanem wywala błąd P1100 – występująca chwilowo usterka obwodu MAF
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika(Power Train Chain Control Module)
jaka może być przyczyna wyżej wymienionego błędu?
z góry dziękuję i pozdrawiam!
Załączniki
IMAG0707.jpg
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez lukaszrg » 30 sty 2018, 07:40

Przepływomierz do wymiany lub przerwany kabel
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 13:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez Robson881 » 30 sty 2018, 19:04

Aha tak myślałem ale wolałem się upewnić
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez Robson881 » 2 lut 2018, 09:09

No niestety ale nie jest to przepływomierz sprawdziłem na drugim i jest to samo ma ktoś jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez lukaszrg » 3 lut 2018, 03:49

No to pozostaje sprawdzić instalacje. Zobacz też we forscanie jakie wartości mierzy ci przepływka przy danych obrotach. I czy wogole coś mierzy.
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 13:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez Robson881 » 3 lut 2018, 08:22

instalacje już mierzyłem jest ok dobra jeszcze sprawdzę jakie wartości podaje Forscan
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez pipstacz » 23 lut 2018, 20:22

A może po prostu nieszczelny dolot? Jeśli z odczytów lambdy wynika, że mieszanka jest za bogata, to sterownik stwierdza "nie no, przepływomierz musi zaniżać, skoro mnie zalewa". Nie ma kodu błędu oznaczającego nieszczelny dolot, bo i jak sterownik miałby to zdiagnozować? Sprawdź obejmy i poprzeginaj na pracującym silniku wszystkie wężyki powietrzne w okolicach króćców przepustnicy, regulatora ciśnienia i puszki filtra węglowego.
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2013, 21:03
Posty: 80 (22/3)
Skąd: LPU
Auto: 626 GF, 1.8 (FP), 1997
626 GE, 2.0 (FS), 1993
Merc W201 190D, 1989
Ave T22 1.8 (7AFE), 1998

Postprzez Robson881 » 25 lut 2018, 21:35

Raczej nieszczelny dolot odpada bo niedawno wymieniałem uszczelki pod dolotem jak i również pod przepustnicą wraz z czyszczeniem
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez Robson881 » 8 kwi 2018, 00:54

Problem rozwiązany temat do zamknięcia dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez pipstacz » 8 kwi 2018, 09:48

Skoro nie napisałeś co było przyczyną, to w sumie mogłeś nie tracić czasu i nic nie pisać.
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2013, 21:03
Posty: 80 (22/3)
Skąd: LPU
Auto: 626 GF, 1.8 (FP), 1997
626 GE, 2.0 (FS), 1993
Merc W201 190D, 1989
Ave T22 1.8 (7AFE), 1998

Postprzez Robson881 » 8 kwi 2018, 23:12

prawdopodobnie padła centralka ale nie zawracalem sobie tym glowy i zamontowałem uniwersalny centralny zamek pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Postprzez pipstacz » 9 kwi 2018, 07:37

Eee... ale to jest wątek o błędzie P1100 :)
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2013, 21:03
Posty: 80 (22/3)
Skąd: LPU
Auto: 626 GF, 1.8 (FP), 1997
626 GE, 2.0 (FS), 1993
Merc W201 190D, 1989
Ave T22 1.8 (7AFE), 1998

Postprzez Robson881 » 9 kwi 2018, 18:57

a tak nie ten dział :)
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2017, 18:23
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 V 2.0 115 KM (GF) Hatchback 1999r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6