Głowica 1.8 90KM

Postprzez Czyżyk96 » 3 sty 2018, 20:16

W mojej 626 1.8 90KM na 90% wypaliła się uszczelka pod głowicą. Obecny przebieg wynosi 287tys. Na LPG przejechałem 90tys. Oprócz uszczelki pojawił się jeszcze jeden problem mianowicie silnik nierówno pracuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Obawiam się, że głowica również nadaje się do regeneracji. Mięliście może podobny przypadek? Jakich + – muszę spodziewać się kosztów?
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 07:36
Posty: 46 (10/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 1.8 1999r
Mazda 6 2.0 MZR-CD 2006r

Postprzez sebekle » 4 sty 2018, 17:14

ja za zrobienie głowicy łącznie z nowymi prowadnicami i szlifowaniem wszystkiego co się dało dałem 700zł
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 01:28
Posty: 1048 (31/35)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez dj4xm » 7 sty 2018, 18:52

A ja dodam, że to 700zł co kolega podał wyżej to tak optymalnie-minimalnie, ja za samo szlifowanie głowicy + 2 zawory były wymieniane i oczywiście wyregulowane płytkami (co powinno się robić co 90tys. na LPG) już zapłaciłem 350zł, średnio uszczelka pod głowicę 100zł plus nowy olej i filtr i płyn chłodniczy 250zł już 700zł a robocizna, pozostałe uszczelki, a w sumie jak głowicę ściągnie to i pierścienie (200-300zł) wypada wymienić, bo i tak już nie wiele dojdzie roboty, także 1500-2000zł szykuj (bo pierdołami się uskłada – a nie wiadomo kiedy miałeś wymieniany rozrząd jak już trochę po jeżdżone to też trzeba wymienić), żeby zrobić to mając ręce i nogi, a nie na odwal się ;–)
...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2015, 18:24
Posty: 193 (70/3)
Skąd: Konin (wielkopolska)
Auto: Mazda 626 GW 2.0 FS 115KM, B + LPG

Postprzez grzech_z » 8 sty 2018, 08:40

dj4xm napisał(a):...ale oczywiście zawsze możesz zrobić samą głowicę, bo wybór należy do Ciebie, tylko nie polecamy.


albo swapa i części troszkę zostanie :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 10:08
Posty: 887 (2/23)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 11 sty 2018, 17:09.
Powód: Spam

Postprzez Czyżyk96 » 11 sty 2018, 20:29

Co nowego słychać u Madzi.
Mechanik ściągnął głowice. Z tego co mówił że nie widział na uszczelce żadnych uszkodzeń. Na razie głowice zawiózł na sprawdzanie szczelności. Słyszeliście o przypadkach pęknięcia głowicy?
Dodatkowo wypalony jest czujnik spalania stukowego co by mogło trochę tłumaczyć nierówna pracę silnika.
I jeszcze jedno zacinają się 2 popychacze? (tylko nie wiem czy dobrze zrozumiałem)
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 07:36
Posty: 46 (10/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 1.8 1999r
Mazda 6 2.0 MZR-CD 2006r

Postprzez Czyżyk96 » 25 sty 2018, 20:48

Głowica była prawdopodobnie trochę krzywa. Podczas planowania za pierwszym przejechaniu nie złapało w jednym miejscu kanału olejowego i to było winne dostaniem się oleju do płynu.
Gdyby ktoś jeszcze zamierzał robić głowicę polecam od razu wymienić pierścienie. Ja nie wymieniłem i teraz żałuję.
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 07:36
Posty: 46 (10/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 1.8 1999r
Mazda 6 2.0 MZR-CD 2006r

Postprzez myday » 3 lut 2018, 16:39

A jakie były objawy, że zdecydowałeś się na tę operację? Bo może niepotrzebnie, skoro mechanik mówi, że uszczelka nieuszkodzona?
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 20:21
Posty: 38 (1/1)
Auto: Mazda 626 1.8 GF 1999

Postprzez Czyżyk96 » 28 lut 2018, 11:25

Do płynu chłodniczego dostawał się olej.
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 07:36
Posty: 46 (10/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 626 1.8 1999r
Mazda 6 2.0 MZR-CD 2006r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6