Strona 1 z 1

Wypadanie zapłonów po wymianie silnika GF/GW 2.0 115

PostNapisane: 23 maja 2017, 12:31
przez Redisson
witam Jako nowicjusz proszę o pomoc lub ewentualne podpowiedzi .po wymianie silnika 2.0 16V 115 KM . Do mazdy 2001 wstawiono silnik z przed liftowej 99 rok , odpala jedzie może troszkę gubi mocy i więcej pali oczywiście przez wypadanie zapłonów co wskazuje komp. /zrobiono sprawdzenie ustawienia rozrządu , ciśnienia na tłokach -ok , ustawienie zaworów ,sprawdzone cewka ,przewody ,nowe świece ,silniczek krokowy itp / Nadal NIC ,może to zbieg okoliczności ale tez nie działa klima -sterowanie chyba bo na krótko sprężarka mrozi ,na kostce od przekaźnika pod maska blisko prawego reflektora ta co załącza sprężarkę jest jeden plus dwa minusy i minus sterujący ,czy to dobrze ? Pomocy <płacze>

PostNapisane: 29 maja 2017, 07:49
przez Redisson
Klimatronic już chodzi więc nie miał wpływu na wypadanie zapłonów , więc walczę nadal osamotniony w koncepcjach

PostNapisane: 29 maja 2017, 08:31
przez grzech_z
Redisson napisał(a):Klimatronic już chodzi więc nie miał wpływu na wypadanie zapłonów , więc walczę nadal osamotniony w koncepcjach


Jesteś pewien, że kable VN są dobre? Świece jednakowej barwy?

PostNapisane: 29 maja 2017, 08:59
przez Redisson
świece nowe ,kable i cewka sprawdzone kilka razy ,ciśnienie na cylindrach i przerwy na zaworach sprawdzone ,ustawienie rozrządu sprawdzone , można nią normalnie jeździć , trzęście sie na wolnych obrotach i może ma przy normalnej jeździe troszkę mniejszą moc , podczas jazdy nie szarpie , silnik nie dymi ani na zimno ani jak jest rozgrzany

PostNapisane: 29 maja 2017, 17:39
przez dansomi
Pod komputer podpinałeś? Włożyłeś silnik z GF a nie przypadkiem GE(po zdjeciach zauwazylem ze sie troche roznia, sam mialem przekladke)?

Kable, swiece jakiej firmy ? Cisnienie jakie ci wyszlo ?(mi wyszlo 15 13.5 14.5 14.5 jak ostatnio mierzylismy).

Robiles reset ecu(odpiac kleme, wcisnac hamulec na 30sekund, podpiac kleme i odpalac)?

Silnik ma LPG ? Na poprzednim silniku samochod dzialal i czy dzialal poprawnie ? Wymieniales silnik bo ?

PostNapisane: 30 maja 2017, 07:24
przez Redisson
Był podpięty pod komputer ale nie specjalistyczny dla Mazdy , silnik jest GF tylko przed liftowy , Świece i kable sprawdzone były zmieniane dwa komplety i efekt ten sam , nawet kupiłem nowe i nowy filtr paliwa . Ciśnienie pomierzone przez mechanika i zawory sprawdzone i jest OK ,zero dymków na zimnym i na ciepłym . Takiego resetu nie robiłem , a jeśli wyjmę akumulator na godzinę czy efekt jest ten sam ? Silnik bez LPG. Na poprzednim silniku działał idealnie, jedyna wada to pęknięcie uszczelniacza i dym jak by sie coś paliło :)