Map sensor

Postprzez Sonek » 19 sie 2016, 17:42

Dobra tylko bez wojenek <glupek2>

Gościu u mnie w mieście mówił, że ngk około 200zł tylko dzień wcześniej muszę mu dać znać by sprowadził. Jak myślisz, te nie są z neta? :D
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 19 sie 2016, 19:43

ja swoje kupiłem za 170zł i czteropak dla sprzedawcy. bez czteropaka 260zł w hurtowni
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 19 sie 2016, 20:00

No coś tak gengał, że w hurtowni to po 300 prawie. No nic chyba i tak je wymienię, jak nie trafię to będę miał spokój jakiś czas.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 20 sie 2016, 09:49

przy padniętych kablach miałem szarpanie dużo niżej-do 2tys obrotów i wstawaniu z wolnych ale to nie jest zły pomysł na pewno. jak i świece
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 21 sie 2016, 20:59

Dobra zamawiam jutro z apartsa i zobaczymy co się zmieni.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 21 sie 2016, 21:39

warto też zmienić świece żeby wykluczyć i to
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 21 sie 2016, 22:17

Świece wymieniłem jakoś w czerwcu na denso k16tt <spoko> k20 nie mieli na stanie.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez Sonek » 24 sie 2016, 20:44

Kable wymienione, ale nowa guma nie chciała za bardzo wejść do końca. Auto jeździ ale byłem tylko w sklepie. Jutro chcę wymienić filtr powietrza i dostać się do przepustnicy.
Nagrałem coś co dzieje się po przełączeniu na gaz na zimnym silniku – opadanie obrotów po dodaniu gazu przed podnoszeniem się ich – https://youtu.be/eKesWXyRyto

Który podzespół instalacji?
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 25 sie 2016, 17:34

wtryski albo regulacja tylko. jak długie są wężyki między wtryskami a kolektorem? brc nie żałuje węży
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 17 paź 2016, 21:25

Prawdopodobnie to reduktor, umówiłem się na regenerację.
Komputer Mazdy pokazywał mi wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, a on jest podpięty jakoś pod reduktor i prawdopodobnie puszcza on gaz :( Regeneracja 280zł...
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez grzech_z » 18 paź 2016, 08:36

Sonek napisał(a):Regeneracja 280zł...


Bez sensu <glupek2> , jak nowa AT09 Alaska 150 KM kosztuje niecałe 200pln :)
szerokości
grzech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez sebekle » 18 paź 2016, 16:44

BRC się ceni. tylko nie wiadomo za co. a alaska się nawet nadaje mimo opinii i do brc też podejdzie.
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 20 paź 2016, 18:33

No właśnie drogie to BRC jak nie wiem. Nie wiem też czy jest sens kłaść coś innego, potem ktoś musi to wystroić tak czy siak.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 21 paź 2016, 16:27

a co tu stroić? włożyć nowy reduktor i ustawić to samo ciśnienie. a brc to autokalibracja i w świat. 30zł to powinno kosztować
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 23 paź 2016, 22:39

No, ale przy innym reduktorze? Gdybym nie regenerował tego brc... chociaż wydaje mi się to najlepsza opcja.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez sebekle » 24 paź 2016, 16:38

ustawić to samo ciśnienie wystarczy. nawet przy nowym reduktorze
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Sonek » 26 paź 2016, 00:52

Dobrze wiedzieć na przyszłość :)
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez TMJumper » 11 gru 2016, 21:41

regeneracja jest bardzo prosta robiłem to 2 razy kupujesz zestaw naprawczy wymiana membrany roboty na 2 godzinki z czyszczeniem i masz spokój na następne 100 tysiecy kilometrów
Forumowicz
 
Od: 10 sie 2011, 00:12
Posty: 37
Skąd: Rawicz
Auto: 626 GW 2.0 115KM
GAZ Agis

Postprzez Tomsyl313 » 28 sie 2017, 15:14

Witam panowie może ktoś podpowie mi gdzie znajduje się map sensor w mazda 6 gj 2.2 diesel mile widziane foto wpisywalem na necie to zglupialem wychodzi na to ze ta gj ma conajmniej 4 sztuki
Tomsyl313
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6