Map sensor
1, 2
Dzień dobry,
Będą próbował się połączyć z moją instalacją gazową BRC i sprawdzić jak to chodzi, ale nie wiem czy mam map sensor. W razie czego chciałbym skorzystać z sensora OEM, tylko pytanie gdzie się takowy znajduje?
Będą próbował się połączyć z moją instalacją gazową BRC i sprawdzić jak to chodzi, ale nie wiem czy mam map sensor. W razie czego chciałbym skorzystać z sensora OEM, tylko pytanie gdzie się takowy znajduje?
Pytanie wzięło się z problemów z szarpaniem na gazie. Świecie wymieniłem, kable sprawdziłem – przebicia nie mają chociaż wody tam napsikałem fes. Takie rzeczy niestety są pod maską, ale skąd wziąć zamiennik/nowe? http://iv.pl/images/72984207518491485889.jpg Strasznie ta rura przed filtrem powietrza wygląda, ale czy może powodować problemy?
A mianowicie problemy z dodawaniem gazu po puszczeniu go i z trzymaniem stałej prędkości w pewnym zakresie obrotów (około 3k).
A mianowicie problemy z dodawaniem gazu po puszczeniu go i z trzymaniem stałej prędkości w pewnym zakresie obrotów (około 3k).
Sonek napisał(a):... Strasznie ta rura przed filtrem powietrza wygląda, ale czy może powodować problemy? ...
Owiń (uszczelnij) to pęknięcie taśmą i zobacz czy to coś pomoże. Jeżeli tak to warto będzie ją wymienić.
z reduktorem jest bardzo łatwo-jak spada ciśnienie przy bucie na maksa to kiepsko, jak się kołysze ciśnienie góra-dół to też. z wtryskami gorzej. jak nie pomogą regulacje to dopiero bym się za nie zabrał. ile kilometrów mają przejechane?
Sonek napisał(a):A mianowicie problemy z dodawaniem gazu po puszczeniu go i z trzymaniem stałej prędkości w pewnym zakresie obrotów (około 3k).
Jakoś nie kumam – podczas dodawania gazu Ci szarpie? Jeżeli tak i na wyższym biegu pomiędzy 2,5 a 3 tys. obr to na 99% kable. Te nie muszą świecić by psuć radość z jazdy
U mnie przy 2800 potrafi szarpnąć. Z tym że u mnie to na 100% santechy ale swoje przejechały
szerokości
grzech
grzech
W zakresie pomiędzy 2,5 a 3 ma takie szarpnięcia "przeskoki" jak trzymam dany poziom gazu i się jej coś odwidzi. Wtedy albo jak troszkę dodam albo odejmę i zwolnię to jest dobrze.
Szarpie raz mocniej raz słabiej (szczególnie na 2) gdy dodaje gazu, ale szczególnie gdy go wcześniej nie miałem, jechałem bez gazu. Gdy tam się rozpędzam i wcisnę jest ok. Przykładowo toczymy się na dwójce i trzeba dać w palnik bo leci islamista z maczetą to by szarpała niesamowicie, ale po chwili się rozpędzi i pójdzie.
Szarpie raz mocniej raz słabiej (szczególnie na 2) gdy dodaje gazu, ale szczególnie gdy go wcześniej nie miałem, jechałem bez gazu. Gdy tam się rozpędzam i wcisnę jest ok. Przykładowo toczymy się na dwójce i trzeba dać w palnik bo leci islamista z maczetą to by szarpała niesamowicie, ale po chwili się rozpędzi i pójdzie.
Oddanie to jest jakiś pomysł, ale podtrzymujesz go jak powiem, że normalnie w tym zakresie jeżdżę, tylko te przeskoczki czasami
?
Żeby nie robić drugiego tematu to się spytam dlaczego w niektórych sklepach są po 300zł, a w drugich po 190 na przykład? Mowa o NGK – RC-ZX49. Ktoś jakieś pewne źródło (to tańsze) posiada?
Żeby nie robić drugiego tematu to się spytam dlaczego w niektórych sklepach są po 300zł, a w drugich po 190 na przykład? Mowa o NGK – RC-ZX49. Ktoś jakieś pewne źródło (to tańsze) posiada?
Sonek napisał(a):Oddanie to jest jakiś pomysł, ale podtrzymujesz go jak powiem, że normalnie w tym zakresie jeżdżę, tylko te przeskoczki czasami?
Żeby nie robić drugiego tematu to się spytam dlaczego w niektórych sklepach są po 300zł, a w drugich po 190 na przykład? Mowa o NGK – RC-ZX49. Ktoś jakieś pewne źródło (to tańsze) posiada?
Moje kable świecą jak słońce na sycyli i mam objawy jak Ty, z tą różnicą że przeskoki są zawsze jak się zapomnę i zbyt mocno depnę na wysokim biegu.
Co do NGK – już kiedyś wyrażałem tu swoje zdanie o nich i kolejne kable też nie będą niebieskie
szerokości
grzech
grzech
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6