Zwiększenie mocy 2.0 115km
Strona 1 z 1
Witam serdecznie.
Posiadam mazdę 626 2.0 z 97 roku, benzynę 115 konną. Chciałem się spytać czy można byłoby coś z tego silnika wycisnąć więcej za kwotę tak do 5-6 tysięcy? Czy raczej bardziej się opłaca sprzedać auto za 4k i dołożyć te 6 i kupić coś za 10k?
Interesowałoby mnie chociaż te powiększenie o 50 kucyków bo jak na te 115 km to i tak świetnie się zbiera. Domontowanie turbiny to wiem że nie w tym budżecie a i o chiptuningu do wolnossaka raczej zapomnieć mogę.
Z tego co czytałem to zmiana układu wydechowego dałaby mi może z 3% mocy
Pozdrawiam
Posiadam mazdę 626 2.0 z 97 roku, benzynę 115 konną. Chciałem się spytać czy można byłoby coś z tego silnika wycisnąć więcej za kwotę tak do 5-6 tysięcy? Czy raczej bardziej się opłaca sprzedać auto za 4k i dołożyć te 6 i kupić coś za 10k?
Interesowałoby mnie chociaż te powiększenie o 50 kucyków bo jak na te 115 km to i tak świetnie się zbiera. Domontowanie turbiny to wiem że nie w tym budżecie a i o chiptuningu do wolnossaka raczej zapomnieć mogę.
Z tego co czytałem to zmiana układu wydechowego dałaby mi może z 3% mocy
Pozdrawiam
- Od: 22 kwi 2016, 14:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 115km
W tej kwocie najlepszym rozwiązaniem będzie swap silnika jak kolega wyżej napisał, masz prawie pewność osiągnięcia tych 50 koni więcej. Reszta rzeczy związana z tunigiem przyniesie ci w sumie może z 10% więcej mocy.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Jak chce miec wolnossaka, to można ostre walki od fs ze i potem kolektory wydechy itp lub poszukać całego silnika. Ewentualnie rzeźba z jakimś 2,5KL. Jeśli wiazesz jakaś poważniejsza przyszłość i projekt będzie rozwojowy to można próbować. Rozumiem że karoseria i podwozie w stanie zadowalającym bez większych ognisk rdzy?
Końcówki progów bierze rdza, nadkola lekko. A co sądzicie o wtrysku metanolu? Widzę gotowy układ za ~2 tysiące złotych? Z firmy AEM. Ustawić taki wtrysk dajmy na to od 3k obrotów do 5k
- Od: 22 kwi 2016, 14:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 115km
I seryjne bebechy silnik wypluje, nie wiez w cuda, najlepiej zrobic swap na 2,5 to juz masz wtedy 160 km czy jakos tak,
Najlepszy do podkrecenia jest jednak diesel-szybko i tanio
Najlepszy do podkrecenia jest jednak diesel-szybko i tanio
Dominator ale same wałki i inne graty z FS-ZE chyba bez ECU odpowiedniego nic nie dadzą, a przy przekładce silnika na kompletny FS-ZE też by się pewnie wiązka cała przydała.
Jest na forum jeden uturbiony FS i jeden FS z kompresorem, ale nie wiem czy warto robić takie rzeczy w 626. Jak dla mnie lepiej sprzedać, dołożyć i kupić np. Celicę VI GT.
Jest na forum jeden uturbiony FS i jeden FS z kompresorem, ale nie wiem czy warto robić takie rzeczy w 626. Jak dla mnie lepiej sprzedać, dołożyć i kupić np. Celicę VI GT.
-
ZdzichuZ
Zalezy kto czego oczekuje od samochodu. Zdzichu, komputer oczywiscie jest podstawa, nie chcialo mi sie wszystkiego wymieniac. Ja to bym podlubal w 626, co by zrobic takiego cichociemnego, ale trza miec worek pieniedzy 
Jak Swap to na 2,5L V6 ale i tak jeśli buda nie jest w idealnym stanie to nie włożył bym złotówki, chyba że ktoś ma świra na punkcie modelu wtedy robi budę na zicher potem swap i ma z tego fun.
Nie przywiązuje się aut ale podoba mi się ta mazda bo jak na 115 koni jest bardzo zrywna. Bez problemu 140 koniaki bierze
Myślałem że tanim kosztem za te 5k by coś się ugrało, bo coś lepszego co by mnie interesowało to musiałbym dać z 15k za np. audi a6 c5, a jakby znaleźć wersję z biturbo to już w ogóle
ale też nie widzę jakiegoś dużego skoku jeśli chodzi o wygląd czy wyposażenie, środek itp
Do tej bym sobie kupił jakiś praktyczny podłokietnik w kolorze tego "drewna" co mam obudowane radio i klime, przyciemnił szyby, wymienił zegary na coś z tego wieku itp. Tylko właśnie nie wiem czy opłaca się inwestować w 20 letnie auto
Mazda 6 I ciekawa ale tył mi się nie kompletnie nie podoba, o światłach nie wspominając.

Myślałem że tanim kosztem za te 5k by coś się ugrało, bo coś lepszego co by mnie interesowało to musiałbym dać z 15k za np. audi a6 c5, a jakby znaleźć wersję z biturbo to już w ogóle
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ale też nie widzę jakiegoś dużego skoku jeśli chodzi o wygląd czy wyposażenie, środek itp
Do tej bym sobie kupił jakiś praktyczny podłokietnik w kolorze tego "drewna" co mam obudowane radio i klime, przyciemnił szyby, wymienił zegary na coś z tego wieku itp. Tylko właśnie nie wiem czy opłaca się inwestować w 20 letnie auto

Mazda 6 I ciekawa ale tył mi się nie kompletnie nie podoba, o światłach nie wspominając.
Ostatnio edytowano 22 kwi 2016, 23:32 przez PanKamil897, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2016, 14:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 115km
626 GF to nie MX-5, nigdy nie będzie niczym więcej niż autem służącym do przemieszczania się z punktu A do B. Nie opłaca się inwestować w to auto nic więcej poza utrzymywaniem w dobrym stanie technicznym. Te 5 tysięcy na serio lepiej odłożyć i kupić mocniejsze auto, albo wpłacić na lokatę
Lub zainwestować w siebie. 115 KM w GF faktycznie jest dość zrywne, ale wiele zależy od reakcji kierowcy ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
ZdzichuZ
Kolego chcesz cos mocniejszego to swap albo zmien, z doswiadczenia wiem ze nie warto inwestowac duzej kasy jesli rdza bierze juz, sa 2 sposoby na wiecej mocy
1, zmien na mocniejsze np bmw 325,328,525czy 528i 193KM, jechalem taka 325i poprostu
a po przesiadce na mazde mialem wrazenie jakbym jechal z hamulcem
2, zrob jak ja i Brat-kup opla corse 1,4i wyzuc silnik i wpakuj 2,0i 115Km z vectry czy calibry z krotka skrzynia i masz malego potwora- mina wyprzedzanych kierowcow lepszych fur bezcenna
1, zmien na mocniejsze np bmw 325,328,525czy 528i 193KM, jechalem taka 325i poprostu

2, zrob jak ja i Brat-kup opla corse 1,4i wyzuc silnik i wpakuj 2,0i 115Km z vectry czy calibry z krotka skrzynia i masz malego potwora- mina wyprzedzanych kierowcow lepszych fur bezcenna
Ja bym widzial gf z kl-em, jeszcze nikt nie zmodzil tak na forum. Masz pare tysi w planach wiec dzialaj. Gf jest stosunkowo lekka. 160konikow juz zrobi dobrego zapitalacza, ale do tego lepsze hamulce i zawias bo bedzie niezbyt bezpiecznie.
@mark.87
Świetny pomysł z tym silnikiem większym do corsy, ale ja lubię mieć ładny samochód. Mógłbyś mi powiedzieć coś więcej na temat osiągów takiego autka z 115 silnikiem? Ile mógłby kosztować taki zabieg?
A co do tej bmw co pisałeś, mówiłeś o 325i z 193 koniami? Bo seria 5 e39 ma tam ciekawe silniki 170 i 190 koni. 150 koni widziałem na autocentrum że gorzej się zbiera od mojej mazdy 115 koni.
Taką e39 193 konie znalazłbym do 10k? Czy może lepiej e46?
Świetny pomysł z tym silnikiem większym do corsy, ale ja lubię mieć ładny samochód. Mógłbyś mi powiedzieć coś więcej na temat osiągów takiego autka z 115 silnikiem? Ile mógłby kosztować taki zabieg?
A co do tej bmw co pisałeś, mówiłeś o 325i z 193 koniami? Bo seria 5 e39 ma tam ciekawe silniki 170 i 190 koni. 150 koni widziałem na autocentrum że gorzej się zbiera od mojej mazdy 115 koni.
Taką e39 193 konie znalazłbym do 10k? Czy może lepiej e46?
Ostatnio edytowano 24 kwi 2016, 16:23 przez PanKamil897, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 22 kwi 2016, 14:06
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 115km
Ja jechałem 325i 193KM i jak dla mnie szatan. E39 jest duże i ciężkie i 150KM to za mało dlatego 626 ma lepszy sprint, ale taka 193 czy 230 to już ładnie jedzie. Co do cen to popatrz na allegro sobie ile chodzą e46 czy e39.
Co do swapu corsy to koszty nie znam bo wszystko robiliśmy sami sobie, koszt silnika z wiązka to Max 1000zł plus inne rzeczy to Max 2tyś na tip top.
Co do osiągów takiej corsy- 626 czy calibra 150KM niema szans,licznik zamykasz w kilka chwil.
A co do tematu to najlepszym wyjściem widzę swap na v6 albo kup coś mocniejszego
Co do swapu corsy to koszty nie znam bo wszystko robiliśmy sami sobie, koszt silnika z wiązka to Max 1000zł plus inne rzeczy to Max 2tyś na tip top.
Co do osiągów takiej corsy- 626 czy calibra 150KM niema szans,licznik zamykasz w kilka chwil.
A co do tematu to najlepszym wyjściem widzę swap na v6 albo kup coś mocniejszego
Dominator napisał(a):Ja bym widzial gf z kl-em, jeszcze nikt nie zmodzil tak na forum. Masz pare tysi w planach wiec dzialaj. Gf jest stosunkowo lekka. 160konikow juz zrobi dobrego zapitalacza, ale do tego lepsze hamulce i zawias bo bedzie niezbyt bezpiecznie.
Tylko gdzie tu sens pakowania worka pieniędzy w auto, którego rozkład blacharski jest szybszy, niż najbardziej biodegradowalnej reklamówki?
PeKa napisał(a):Tylko gdzie tu sens pakowania worka pieniędzy w auto, którego rozkład blacharski jest szybszy, niż najbardziej biodegradowalnej reklamówki?
Dokładnie
Lepiej te 5kpln zainwestować w jakiegoś Bandita albo inną sześćsetkę i poczuć prawdziwe 3,5s do setki
szerokości
grzech
grzech
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6