Szarpanie na LPG – cewka?

Witam. Szukałem podobnych tematów, ale dokładnie takiego nie znalazłem, jeśli taki jest to proszę o podlinkowanie
Otóż w mojej 626 gf 2.0 115KM mam instalację LPG, ostatnio zaczęło poszarpywać na niskich obrotach na LPG, więc zaprowadziłem samochód do gazownika. Diagnoza – uszkodzony jeden wtrysk w listwie, wymienił listwę na regenerowaną i powiedział, że pojawiają się "piki" jak to nazwał i że najprawdopodobniej winna jest cewka, bo świece i kable są ok. Na ciepłym jeszcze silniku dojechałem do domu i było lepiej, niż przed naprawą, chociaż jeszcze nie do końca dobrze. Silnik ostygł, po kilku godzinach wyjazd i silnik na LPG bardzo szarpie, bardziej, niż wcześniej, chociaż mocy ma więcej. Najbardziej czuć szarpnięcia przy puszczeniu gazu i w momencie wciskania (praktycznie zawsze), czasami też przy nabieraniu obrotów. Przy wrzuceniu na luz w czasie jazdy zdarza mu się falować obrotami, a nawet zgasnąć. Na benzynie wszystko ok, nie szarpie, zbiera się.
Nie znam się zbytnio na temacie, ale skoro cewka jest do wymiany, to czy już wcześniej nie powinno być tak, jak teraz (a teraz jest w sumie gorzej)? W końcu listwa jest podobno sprawna. Jak myślicie, to kwestia cewki, czy bardziej regulacji? Dzięki za odpowiedzi
Nie znam się zbytnio na temacie, ale skoro cewka jest do wymiany, to czy już wcześniej nie powinno być tak, jak teraz (a teraz jest w sumie gorzej)? W końcu listwa jest podobno sprawna. Jak myślicie, to kwestia cewki, czy bardziej regulacji? Dzięki za odpowiedzi