Swap czy remont silnika?

Cześć, Mazda GE z 94r, przebieg 330000 km bierze 1l oleju/1000km, rano dymi mocno, a czasem prawie niezauważalnie, jeżdżone na lpg od 7 lat. Lepiej wymienić pierścienie + uszczelniacze? Zapewne przy remoncie wyjdą jeszcze dodatkowe koszty, czy lepiej kupić używany silnik z jakimś niskim przebiegiem?
Widzę, że ceny silników sporo się różnią, jaka jest uczciwa cena za dobry silnik? Chodzi mi o to, by zrobić to jak najmniejszym kosztem ze względu na niską wartość auta, a samochód jest ekstra, wygodny, bez rdzy i oznak zużycia, no wszytko prócz silnika, który raczej kończy swój żywot.
Widzę, że ceny silników sporo się różnią, jaka jest uczciwa cena za dobry silnik? Chodzi mi o to, by zrobić to jak najmniejszym kosztem ze względu na niską wartość auta, a samochód jest ekstra, wygodny, bez rdzy i oznak zużycia, no wszytko prócz silnika, który raczej kończy swój żywot.