Dławi szarpie nie równo pracuje na luzie.
Witam
Jestem posiadaczem Mazdy 626 1.8 z LPG, na zimnym silniku samochód zachowuje się poprawnie, ale po przejechaniu ok. 5km samochód zaczyna się dławić, od 2-3tys obr. samochód ma poważne dławienia, odblokowuję się po 3 tyś i maksymalnym wciśnietym gazie. Wciśniecie sprzegła lub jazda na luzie kończy się poważnym falowaniem obrotów czasem wyłączeniem silnika.
Wymieniałem kable, świece, przepływomierz.
Dodam, że tak samo zachowuję się na benzynie i na gazie.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
Jestem posiadaczem Mazdy 626 1.8 z LPG, na zimnym silniku samochód zachowuje się poprawnie, ale po przejechaniu ok. 5km samochód zaczyna się dławić, od 2-3tys obr. samochód ma poważne dławienia, odblokowuję się po 3 tyś i maksymalnym wciśnietym gazie. Wciśniecie sprzegła lub jazda na luzie kończy się poważnym falowaniem obrotów czasem wyłączeniem silnika.
Wymieniałem kable, świece, przepływomierz.
Dodam, że tak samo zachowuję się na benzynie i na gazie.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
. Gdzieś chyba był nawet tutorial na forum 
zaślepisz EGR ową puszka od piwa z rana a wieczorem masz wypaloną dziurę i nawet o tym nie wiesz.. z reszta mało kto o tym wie bo kto zagląda tam po przejechaniu paru km ponownie.. i śmieszy mnie jak ktoś przyjeżdża i chwali się że jego dyszel jest mocniejszy bo zaślepił egr i jak się pytam czy puszką od piwa to robił to mu pokazuje jak wygląda taka zaślepka po 50 km
po roku tylko czarny ślad na blaszcze, bez dziury