Strona 1 z 1

Przewody WN Mazda 626 GF, 2.0, 136 koni, rok 2000

PostNapisane: 8 lip 2015, 14:42
przez matu_zex
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem Mazdy jak w tytule.
Chcę wymienić przewody i tu jest problem bo nie wiem na jakie, czy te NGK RC-ZX49 są dobre do tego silnika, bo już jestem zielony od szukania po necie:) Wiec może ktoś z was mi powie jakie tam przewody trzeba zamocować żeby wszystko pasowało.
Generalnie na stronie http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-pr ... UENDKABEL/
nie ma kabli to mojego modelu auta 100kw.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Pozdrawiam.

Re: Przewody WN Mazda 626 GF, 2.0, 136 koni, rok 2000

PostNapisane: 8 lip 2015, 15:37
przez grzech_z
Weźmie se poszuka – trochę o kablach już było :)
NGK – mówię NIE :)

Re: Przewody WN Mazda 626 GF, 2.0, 136 koni, rok 2000

PostNapisane: 8 lip 2015, 19:13
przez vitmich
Polecam przewody Sentech – u mnie od 3 lat i rozruch nawet zimą bez problemu.
Nie polecam za to Janmor (niebieskich) – jak je miałem to strzelił u mnie jeden po 9 miesiącach używania od zakupu nie wiedzieć czemu.

Re: Przewody WN Mazda 626 GF, 2.0, 136 koni, rok 2000

PostNapisane: 8 lip 2015, 21:56
przez matu_zex
grzech_z NGK mówisz nie a jakim mówisz tak ?? :), szukałem ale właśnie nic konkretnego nie znalazłem.

Sentech hmm całkiem przyzwoita cena i pasują do 136 koni jak popatrzyłem na alledrogo:)
Dzieki za odp:)

PostNapisane: 9 lip 2015, 08:40
przez grzech_z
matu_zex napisał(a):grzech_z NGK mówisz nie a jakim mówisz tak ?? :), szukałem ale właśnie nic konkretnego nie znalazłem.

Sentech hmm całkiem przyzwoita cena i pasują do 136 koni jak popatrzyłem na alledrogo:)
Dzieki za odp:)


Ja od półtora roku na Santechach jeżdżę i jak vitmich – również polecam. Nie ma różnicy do jakiej mocy silnika :)

PostNapisane: 9 lip 2015, 17:56
przez sebekle
a ja na odwrót. sentech się w palcach rozlatują. jeden komplet się rozleciał jak kupiłem samochód to na każdej świecy końcówka została, ostatnio znów zaczął szarpać i ledwo co wstawać z obrotów to wpadły NGK i powiem że nigdy tak nie pracował. i mówię tu o lpg. choć na benzynie też było czuć że to nie to co powinno być. z zapiętym biegiem (automat) i klimą przygasał na sentechach nawet na benzynie. 30 tysięcy i śmietnik

PostNapisane: 10 lip 2015, 07:38
przez matu_zex
sebekle a możesz napisać jakie konkretnie przewody NGK zakupiłeś chodzi mi o ich oznaczenie :)

PostNapisane: 10 lip 2015, 17:39
przez sebekle
rc-zx49