Strona 1 z 1

Płyn chłodzący – gdzie/czy są korki spustowe przy chłodnicy?

PostNapisane: 20 sty 2006, 10:11
przez arekzgorek
Witam, czy może ktoś napisać gdzie są korki spustowe cieczy chłodzącej w 626 GF 2.0?
Czy mogę zalać Petrygo?
pozdr

PostNapisane: 20 sty 2006, 11:50
przez mayer
w GE jest w lewym dolnym rogu chłodnicy
Mozesz zalać dowolnym płynem.

PostNapisane: 20 sty 2006, 12:03
przez arekzgorek
mayer napisał(a):w GE jest w lewym dolnym rogu chłodnicy
Mozesz zalać dowolnym płynem.

Tylko jeden? W mojej będzie tak samo? Sory ale mam ją od 4 m-cy.

PostNapisane: 20 sty 2006, 14:27
przez Marcin L
w dolnej czesci zderzaka masz klapkę, ktora trzeba otworzyć – pod nią jest korek – odkręcasz i spuszczasz, potem jeszcze trzeba jakoś odessać płyn ze zbiornika wyrównawczego i mozna zalewać – przynajmniej tak u mnie zrobil mechanik i wszystko jest OKI.

PostNapisane: 20 sty 2006, 14:30
przez arekzgorek
Wilekie dzięki!!!

PostNapisane: 23 sty 2006, 20:11
przez grzmot
a ja mam podobne pytanie
ile trzeba wlac tego plynu nie ma zadnej kreski
czy wystarczy ze w tym malym zborniczku przy chlodnicy ma byc pełno?
auto to mazda m6

PostNapisane: 24 sty 2006, 10:43
przez Grzyby
Powinieneś mieć po wyjęciu korka taki "bagnet" plastikowy i na nim coś wrodzaju podziałki.
Jak nie ma to wlej tak z 3/4 zbiorniczka i powinno być ok.
Nie zapomnij dolać też bezpośrednio do chłodnicy.

P.S. Uzupełnij w swoim profilu model samochodu, będzie łatwiej przy poradach.

PostNapisane: 24 sty 2006, 14:02
przez Marcin L
mi przy takiej wymianie weszło 6 literków

PostNapisane: 24 sty 2006, 20:56
przez grzmot
ten bagnet bedzie w tym zbiorniku w prawym dolnym rogu komory silnika ?
gdzie wystaje tylko taka szyjka :)
a bezposrednio do chlodnicy to jest ten taki malutki zboiorniczek

kurde masakra z tymi wszystkimi plynami
i kontrolkami
dzisiaj jak wlewalem sobie plyn do spryskiwaczy
to mialem pelną bańke plynu 5 L
odkrecilem i leje leje leje leje leje i leje
mowie do kolegi z roboty zeby zerknoł pod samochod i sprawdzil czy gdzies cos nie wycieka <glupek2>
zmiescilo sie wszystko:)

PostNapisane: 24 sty 2006, 22:05
przez alfacym
tak po przeciwnej stronie niż zbiornik płynu do spryskiwacza obok aku wyjmując korek od zbiornika wyrównawczego masz przyczepiony do niego plastikową miarkę.Jeżeli masz silnik 2,5 to najlepiej wlewać przez korek który znajduje się na silniku połaczony wężem gumowym z chłodnicą.

PostNapisane: 27 sty 2006, 12:41
przez grzmot
zerknełem tam do tego zbiornika a w zbiorniku plyn ma kolor taki brąz jasny tyle bylo widac na bagnecie
a plyn w chlodnicy mam zielony
to chyba cos tu nie pasuje <glupek2>

PostNapisane: 17 mar 2006, 20:26
przez Gość
NIc się nie psuje.
Zanim ja wpadłem na to, żeby wymienić płyn minęło jakiś parę latek i jak go spuszczałem miał konsystencję oleju silnikowego i śmierdział spaloną gumą. Wymień płyn (10 minut roboty). Po spuszczeniu starego przepłucz układ – jak nie masz srodków do płukania układów chłodzenia to przepuść przez niego po rostu z 10 litrów wrzącej wody i po problemie.

PostNapisane: 23 mar 2006, 12:58
przez stefan
Ostatnio wlałem 2 litry płynu do pełności i po przejechaniu 1500 km znowu mam mało bo wskaźnik plastikowy jest ledwo umoczony. Nie ma żadnych przecieków, silnik i uszczelka ok. Co to może być? :| A może Mazdy tak mają?

PostNapisane: 23 mar 2006, 13:09
przez Grzyby
Jak wciął 2 litry po 1500km to coś jest grubo nie tak.
Jeżeli masz pewność, że uszczelka pod głowicą jest ok, to ja obstawiam łączenia LPG (widzę że masz).
Zwykle jest tak, że właśnie na nich puszcza i to tylko przy pracującym silniku (większe ciśnienie w układzie chłodzenia).
Sprawdź wszystkie łączenie/wcięcia od instalki LPG w układ chłodzenia, podociągaj opaski i zobacz czy dalej znika.

PostNapisane: 23 mar 2006, 14:23
przez stefan
Dzięki <jupi> Jadę sprawdzic póki świeci słońce to będzie lepiej widać :)