Świece zapłonowe ngk

Postprzez tomi999 » 27 sty 2015, 11:59

Witam wszystkich szukałem na forum i nie mogę znaleźć informacji jaka jest róznica miedzy świecami
NGK BCPR6E a NGK BKR6E i czy mogę zastosowac swiece bcpr6e do mazdy 626 2,0 115KM 2001r + lpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez zita » 28 sty 2015, 15:17

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2011, 07:52
Posty: 104
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 626 2.0 16V 115KM

Postprzez tomi999 » 29 sty 2015, 10:44

A więc wybór padł na swiece denso pkj20cr8 wczesniej miałem założone bkr7e no i szczerze powiem że czuć róznice po pierwsze w portfelu :) a po drugie auto zaczeło rowno pracowac i troche odżyło <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez motylek322 » 29 sty 2015, 16:02

A czy przy denso jest 5x lepiej ? bo taka jest różnica w cenie świec. Może w ogóle był potrzebna zmiana świec.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez tomi999 » 30 sty 2015, 08:46

Od poczatku kiedy załozyli mi te swiece gazownicy mazda zrobiła sie lekko zamulona mozna odczuć to było nawet na benzynie. Wiem ze jest to srednio opłacalne pakowac tak drogie swiece do auta z lpg bo i tak trzeba bedzie je czesciej zmieniac teroretycznie sa odporniejsze na wysokie temperatury zobaczymy jak to bedzie w praktyce. Co do ceny to spokojnie kupi sie 5 kompletów zwykłych ngk dlatego nikogo nie namawiam do montażu denso porostu znam kilku posiadaczy mazd 626 którzy po kombinowaniu ze zwykłymi świecami wrócili do platynek pewnie nie dlatego ze nie maja co z kasa robić :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 maja 2013, 08:29
Posty: 8
Skąd: Łódź
Auto: mazda 626 2.0 115KM
2001r + lpg brc

Postprzez motylek322 » 30 sty 2015, 08:57

Co do świec i LPG to warto ustawić odpowiedni odstęp między elektrodami. Produkcyjnie świece mają większy. Może to było przyczyną mulenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez grzech_z » 30 sty 2015, 09:26

motylek322 napisał(a):Co do świec i LPG to warto ustawić odpowiedni odstęp między elektrodami. Produkcyjnie świece mają większy. Może to było przyczyną mulenia.


Temat wałkowany :)
Ja ponad 40kkm na zwykłych boschach zrobiłem i następne też będą bosche :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2011, 11:08
Posty: 903 (2/28)
Skąd: Kanie
Auto: 626; 99r; 2.0; 136KM

Postprzez motylek322 » 30 sty 2015, 10:33

grzech_z napisał(a):
motylek322 napisał(a):Co do świec i LPG to warto ustawić odpowiedni odstęp między elektrodami. Produkcyjnie świece mają większy. Może to było przyczyną mulenia.


Temat wałkowany :)....


Zgadza się ale dla jednych znany dla innych nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6