Strona 1 z 2

Duże Spalanie oleju GF 1.8

PostNapisane: 13 wrz 2014, 11:15
przez AdaskoEoe
Witam chciałem pokazać wam kilka zdjęć po rozłożeniu mojego silnika w mazda 626.
Auto chodziło od 10 lat na instalacji LPG.
CAM00566.jpg

CAM00564.jpg

CAM00563.jpg

CAM00565.jpg


Silnik Został wymontowany i czeka już następny na Montaż :)

PostNapisane: 13 wrz 2014, 11:34
przez jacobs
AdaskoEoe napisał(a):Witam chciałem pokazać wam kilka zdjęć po rozłożeniu mojego silnika w mazda 626.
Auto chodziło od 10 lat na instalacji LPG.
CAM00566.jpg

CAM00564.jpg

CAM00563.jpg

CAM00565.jpg


Silnik Został wymontowany i czeka już następny na Montaż :)

Dużo oleju palił?

Re: Fotki Cylindrów 10lat jazdy na lp

PostNapisane: 13 wrz 2014, 12:02
przez AdaskoEoe
CAM00549.jpg

CAM00548.jpg

CAM00552.jpg

Bardzo dużo Oleju okolo1 litr na 150km. Kopciła na Biało jak lokomotywa.

PostNapisane: 13 wrz 2014, 12:51
przez rav 75
Zlikwiduj kolego te zdjęcia bo Antek M. nie da ci spokoju :) :) :)
Chyba wiadomo skąd ten nagar na tłokach.

PostNapisane: 13 wrz 2014, 13:01
przez jacobs
No to wiadomo czemu tłoki tak wyglądają, LPG raczej tu nic nie zmieniło :)

PostNapisane: 13 wrz 2014, 13:23
przez AdaskoEoe
Teraz do auta kupiłem silnik 2.0 był 1.8 . Tylko chyba się za bardzo pospieszyłem bo mój 1.8 był na trochę innych czujnikach. Położenia Wału i wałków rozrządu. Teraz szukam wiązki przewodów z komputerem i kluczykiem.

PostNapisane: 13 wrz 2014, 13:42
przez jacobs
AdaskoEoe napisał(a):Teraz do auta kupiłem silnik 2.0 był 1.8 . Tylko chyba się za bardzo pospieszyłem bo mój 1.8 był na trochę innych czujnikach. Położenia Wału i wałków rozrządu. Teraz szukam wiązki przewodów z komputerem i kluczykiem.

Może kupiłeś silnik poliftowy? Tam już było OBD2.

PostNapisane: 13 wrz 2014, 14:35
przez AdaskoEoe
Silnik jest z 97 r jest on jeszcze na aparacie zapłonowym i tam w nim jest też czujnik położenia wałka rozrządu i czujnik stuku. Ja miałem silnik na module

Dopisano 13 wrz 2014, 14:43:

Silnik wygląda w ten sposób problem jest teraz z poszukiwaniem wiązki, bo komputery można trafić bez problemu ale bez wiązek i kluczyków .
CAM00555.jpg

CAM00556.jpg

Re: Fotki Cylindrów 10lat jazdy na lp

PostNapisane: 13 wrz 2014, 18:26
przez rav 75
Bo to (prawdopodobnie) silnik FS ale od GE. Silniki FP/FS pojawiły się w 1992 roku,w momencie debiutu m.626 GE.

PostNapisane: 13 wrz 2014, 22:18
przez Bartek1986
Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..

PostNapisane: 14 wrz 2014, 09:08
przez AdaskoEoe
Jeśli to silnik od GE to czy wiązkę też mogę szukać z GE czy jakoś inaczej są rozmieszczone kable w komorze silnika.

PostNapisane: 14 wrz 2014, 10:00
przez rav 75
Bartek1986 napisał(a):Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..

I to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Chyba że masz czas i pieniądze,pobawić się zawsze można,tylko zamiast fs wrzuć kl :) ;ale by latało...

PostNapisane: 15 wrz 2014, 08:07
przez grzech_z
rav 75 napisał(a):
Bartek1986 napisał(a):Wujek dobra rada. Kup pasujący silnik..

I to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Chyba że masz czas i pieniądze,pobawić się zawsze można,tylko zamiast fs wrzuć kl :) ;ale by latało...


Ewentualnie – skoro już kupiłeś niepasujący silnik to przełóż tłoki zawory itp, daj nowe pierścienie (od kii), uszczelniacze i tyle.

Re: Fotki Cylindrów 10lat jazdy na lp

PostNapisane: 15 wrz 2014, 14:07
przez widmo82
patrzac na zdjecia ze spalania to wyglada jakbys jezdzil na oleju a nie na gazie :)

PostNapisane: 17 wrz 2014, 16:45
przez AdaskoEoe
Silnik jednak zostaje ten co kupiłem, Cały osprzęt będzie przeniesiony z mojego do nowego.

Re: Fotki Cylindrów 10lat jazdy na lp

PostNapisane: 21 wrz 2014, 11:19
przez AdaskoEoe
Witam wczoraj zamontowałem silnik, jestem bardzo ciekaw co mi z tego wszystkiego wyjdzie bo silnik kupiłem używany nie sprawdzałem kupiłem w ciemno Pan dał 30dni gwarancji rozruchowej .
Stary silnik został sprzedany na złomie zostały mi tylko z niego osprzęt który przełożyłem do nowo kupionego. Jestem ciekaw jak to będzie bo moja jednostka to była 1.8 FP teraz jest 2.0 FS na osprzęcie starego silnika .
CAM00571.jpg

Skrzynia pasowała bez problemu, gorzej było z czujnikami .

PostNapisane: 23 wrz 2014, 16:13
przez alk80
i jak się temat rozwija ?? jestem bardzo ciekawy :)

PostNapisane: 24 wrz 2014, 08:03
przez grzech_z
AdaskoEoe napisał(a):bo silnik kupiłem używany nie sprawdzałem kupiłem w ciemno Pan dał 30dni gwarancji rozruchowej .


Z tą gwarancją rozruchową to bywa różnie. Znajomy kupił głowicę do cornado, a jak się okazało, że nie pasuje to gość się wypiął i nie oddał kasy. Tłumaczył, że na pewno została wymieniona i odesłano mu tą wymontowaną. I co takiemu zrobisz?

PostNapisane: 25 wrz 2014, 20:38
przez AdaskoEoe
Silnik jest juz wstawiony odpala wszystko pieknie ladnie tylko ginie woda z chlodnicy i leci para z tlumika masakra poprostu :( .Dzis go rekalamowalem facet przyjechal i przepraszal bardzo chce sie zmobilizowac i wymienic uszczelke pod glowica i dac ja do sprawdzenia i splanowania.

Dopisano 25 wrz 2014, 20:46:

Mam pytanie co to bedzie za objaw jesli mialem zatkany waz do zbiorniczka i robilo sie cisnienie na wężach. wczoraj zrbilem czyscczenie wezy i teraz sa miekie.
W aucie temperatura mi skacze ponad polowe i silnik sie robi strasznie goracy z rury dymi na bialo para
z górnej rury znika woda.
prosze o podpowiedz z gory dzieki pozdrawiam.

Ps. Zastanawiam sie czy wymieniac ta uszczelke czy zaczac od przebadania czegos innego?

PostNapisane: 26 wrz 2014, 09:00
przez grzech_z
AdaskoEoe napisał(a):Silnik jest juz wstawiony odpala wszystko pieknie ladnie tylko ginie woda z chlodnicy i leci para z tlumika masakra poprostu :( .Dzis go rekalamowalem facet przyjechal i przepraszal bardzo chce sie zmobilizowac i wymienic uszczelke pod glowica i dac ja do sprawdzenia i splanowania.

Dopisano 25 wrz 2014, 20:46:

Mam pytanie co to bedzie za objaw jesli mialem zatkany waz do zbiorniczka i robilo sie cisnienie na wężach. wczoraj zrbilem czyscczenie wezy i teraz sa miekie.
W aucie temperatura mi skacze ponad polowe i silnik sie robi strasznie goracy z rury dymi na bialo para
z górnej rury znika woda.
prosze o podpowiedz z gory dzieki pozdrawiam.

Ps. Zastanawiam sie czy wymieniac ta uszczelke czy zaczac od przebadania czegos innego?


Typowy objaw walniętej uszczelki, ewentualnie pękniętego bloku. Skoro jednak nie masz problemu z reklamacją to nie kombinuj. Tylko radził bym się dogadać z gościem i wziąć kasę za remont bo nie wiadomo czy nie przyoszczędzi – co byś miesiąc przejeździł.