Strona 1 z 1

mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

PostNapisane: 23 gru 2013, 22:23
przez dexxt
Witam! Jestem świeżo po wymianie kabli WN, świec, filtra paliwa, powietrza, pompy paliwa i silnik dalej nie kręci się pow. 4 tys rpm, przyśpiesza tylko jak mam gaz do połowy, bo gdy wcisnę do końca to zaczyna się dusić i zwalniać. Co to może być? Dodam że niedawno wymieniłem silnik na inny, bo stary żarł nieludzko olej, i też były na nim takie objawy. Katalizator zapchany od oleju? Przepływomierz? Egr? Proszę o pomoc. Pzdr

Re: mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

PostNapisane: 24 gru 2013, 14:44
przez motylek322
Piszesz, że była wymieniana pompa paliwa. Na nową czy używaną ?

Re: mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

PostNapisane: 24 gru 2013, 23:11
przez dexxt
na nową, zamiennik pasujący do renault itd

Re: mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

PostNapisane: 25 gru 2013, 20:57
przez roccomistrz
może Ci podawać za małe ciśnienie. powinna dawać przynajmniej 3 bary. wg katalogów nie znalazłem żadnej pasującej z renault <co?>

PostNapisane: 27 gru 2013, 09:20
przez grzech_z
dexxt napisał(a):Witam! Jestem świeżo po wymianie kabli WN, świec, filtra paliwa, powietrza, pompy paliwa i silnik dalej nie kręci się pow. 4 tys rpm, przyśpiesza tylko jak mam gaz do połowy, bo gdy wcisnę do końca to zaczyna się dusić i zwalniać. Co to może być? Dodam że niedawno wymieniłem silnik na inny, bo stary żarł nieludzko olej, i też były na nim takie objawy. Katalizator zapchany od oleju? Przepływomierz? Egr? Proszę o pomoc. Pzdr


Objaw typowy również dla przepływomierza. Próbowałeś go odpiąć całkiem i sprawdzić czy coś się zmienia?

PostNapisane: 7 sty 2014, 17:28
przez dexxt
Tak, zaczynaja falowac obroty i gasnie. Normalnie też troche falują obroty. jesli trzymam gaz do polowy wkreci sie do 4 tys rpm, jak dodam do konca to zaczynaja spadac do 2,5 tys rpm. jakby cos go dusilo. egr moze?

Re: mazda 626 1.8 66kw, nie ma mocy, tylko do 4tys obrotow

PostNapisane: 7 sty 2014, 22:53
przez roccomistrz
a wypnij cały wydech (razem z katem). może faktycznie kat zapchany, albo któryś z tłumików.